Spam Sol lotus one

jaceksz...@gmail.com

Witam mam na zbyciu skrzydło sól lotus one rozmiar m Rok produkcji 2015 Skrzydło kupiłem wczesna z zamiarem ostrego polatania w sezonie Niestety dwie kontuzje kręgosłupa nie związane z lataniem skutecznie mnie wykluczyły z latania. Skrzydło kupiłem od Kuma i do jego nalotu dołożyłem 8godzin Stan idealny tak na wszelki wypadek zrobiłem kilka dni temu przegląd i trymowanie.W komplecie plecak który pomieści Wszystko worek i oczywiście glajt. Skrzydło można obejrzeć i oblatac w okolicy Muszyny. Cena jaka mnie interesuje to 4200 za komplet. Chętnie wyślę zdjęcia skrzydła i protokół przeglądu Kontakt tel 602562855 Jacek

jaceksz...@gmail.com

Na zbyciu mam jeszcze Niewiele używany kask z certyfikatem Charly

jaceksz...@gmail.com

Zapomniałem dodać kask rozmiar l

jaceksz...@gmail.com

Upominki!!!

jaceksz...@gmail.com

Up

jaceksz...@gmail.com

Ja wiem że dzisiaj jest rzeczą.czarny piątek ale Panowie szanujmy się Propozycje jakie dostaje co do ceny są niepoważne Jak to ktoś napisał w jednym z postów:jeszcze flache mam dołożyć?cena oczywiście do jakiejś rozsądnej negocjacji ale bez jaj... To tyle w temacie pozdrawiam

jaceksz...@gmail.com

Ponawiam przypomnę że Skrzydło ma aktualny świeży przegląd a gadżety to worek na glajta i taśmy tubebag plecak i płyta z manualem Pisze o tym ostatnim bo zetknąłem się z takim żądaniem przed zakupem!!!!