Sprzedam kosz do raket

Romek

Witam będę miał do sprzedania jednoringowy kosz do raketa, stan bardzo dobry,posiada zwykle ślady użytkowania, bez wywrotek.Średnica kosza 150cm pod stałe wypory,wypory też można kupić, nowe nie używane od Cygana.
Pozdrawiam

ark

W dniu środa, 3 czerwca 2020 12:21:50 UTC+2 użytkownik Romek napisał:
> Witam będę miał do sprzedania jednoringowy kosz do raketa, stan bardzo dobry,posiada zwykle ślady użytkowania, bez wywrotek.Średnica kosza 150cm pod stałe wypory,wypory też można kupić, nowe nie używane od Cygana.
> [...]

cena ?

Romek

Kosz może być z wyporami i uprzężą więc cena zależy co ma być. Sam kosz 500zł,z wyporami 650,z uprzężą 1300zł.
Pozdrawiam

ark

W dniu środa, 3 czerwca 2020 18:14:01 UTC+2 użytkownik Romek napisał:
> Kosz może być z wyporami i uprzężą więc cena zależy co ma być. Sam kosz 500zł,z wyporami 650,z uprzężą 1300zł.
> Pozdrawiam

jaka uprząż, rozmiar , wiek , producent

Romek

Uprząż paramotor L lub sky trening XL, wieku nie znam, kupiłem z napędem,stan bardzo dobry bez dziur i tym podobne.

ark

W dniu środa, 3 czerwca 2020 20:54:01 UTC+2 użytkownik Romek napisał:
> Uprząż paramotor L lub sky trening XL, wieku nie znam, kupiłem z napędem,stan bardzo dobry bez dziur i tym podobne.

Kiedy byłby do kupienia ? kosz z wyporami .

Romek

Za tydzień napisz mi jakiś mail, zrobię ci zdjęcia żebyś widział dokładnie co i jak.
Pozdrawiam

ark

W dniu piątek, 5 czerwca 2020 21:01:08 UTC+2 użytkownik Romek napisał:
> Za tydzień napisz mi jakiś mail, zrobię ci zdjęcia żebyś widział dokładnie co i jak.
> Pozdrawiam

arek-...@wp.pl

Romek

Daj mi nr do siebie.
602 708 679.
Wyślę Ci zdjęcia

ark

660 184 685

Romek

Witam,w związku z wieloma pytaniami sms chciałbym wszystkim chętnym oświadczyć że kosz nie jest pokrzywiony,po jakimś dzwonie,zwyczajnie zmieniam na inny,nowy i to tyle.Zmieniłem oplot i nowe otwory bo oryginalnie był marny z żyłki chyba do rakiet i szedł po zewnętrznej stronie rurki przez co linki mocno o nie haczyły często mocno utrudniając start mniej wprawionym.Do kosza są wypory Cygana wyginane nowe i to wszystko,proszę nie pisać że za 1000 wezmę cały komplet bo to kiepskie.