Austria

Kamilm

Szukam miejscówek na wrześniowy wypad kamperem do Austrii.

Doświadczenie mam jedynie z Kossen.

Czy polecicie coś jeszcze?

adamparagliding

Schlick 2000, fajna miejscówka i doskonałe warunki termiczne.
Pozdro

voice

W dniu 10.07.2020 o 14:35, Kamilm pisze:
> Szukam miejscówek na wrześniowy wypad kamperem do Austrii.
>
> Doświadczenie mam jedynie z Kossen.
>
> Czy polecicie coś jeszcze?

http://www.fliegercamp.at/

kstep...@gmail.com

Rownie dobrze moglbys zapytac 'jestem glodny, chcialbym zjesc cos, co uwielbiam, co polecacie?
Interesuje Ciebie hol za wyciagarka kolo Wiednia, czy bardziej zlot z lodowca w ramach hike and fly?
We wrzesniu dobry okres termiczny w Austrii juz sie zakonczyl. Czasem trafi sie dzien z sensowna termika, ale to raczej wyjatek, niz regula. Im pozniej, tym gorzej. Wrzesien to okres inwersji, wiec im wyzej położone startowisko, tym wieksza szansa na polatanie.
Najlepiej wejdz na xcontest i popatrz, gdzie latano w tym okresie w poprzednich latach.
Jesli interesuja Ciebie przeloty, to musisz pojechac nieco dalej. Osobiscie latalem przelotowo we wrzesniu w Dolomitach, Szwajcarii (Fiesch) i pd. Tyrolu (Speikoboden).

Kamil

bartoszs...@gmail.com

Greifenburg.Zlatywałem samostatkiem nawet chwilę udało się coś użebrać do góry.Ale takiego melanżu jak tam życzę każdemu pilotowi :-D.Samo to ,że mieszkaliśmy przy Schnapsalee...

cathun...@gmail.com

Podepne sie pod temat
W połowie wrzesnia bede o okolicach miejscowości Jenbach,
jest tam gdzieś w okolicy mozliwość hike @fly? jakaś strona internetowa? coś gdzieś itd.. z góry dziekuje
Tomasz

Kamil Stępień

Tuz obok sa dwa znane mi rejony:
- Zwölferkopf: http://www.paragliding365.com/index-p-flightarea_details_4682.html
- Rofan: http://www.paragliding365.com/index-p-flightarea_details_39.html

Na podanych stronach znajdziesz takze klikalna mapke z zaznaczonymi innymi startowiskami w okolicach.

Na Zwölferkopf w termiczne dni czesto wieje wiatr z polnocy umozliwiajacy zagiel. Nie jestem jednak pewien, czy zagiel dziala w polowie wrzesnia.
Nie wiem, czy ma to dla Ciebie znaczenie, ale na Zwölferkopf szkoli szkola, szansa spotkania innych pilotow jest tutaj wieksza niz na Rofan.

Pozdrawiam,
Kamil

Robert_nealko

W dniu 2020-07-10 o 14:35, Kamilm pisze:
> Szukam miejscówek na wrześniowy wypad kamperem do Austrii.
>
> Doświadczenie mam jedynie z Kossen.
>
> Czy polecicie coś jeszcze?

www.paraglidingmap.com - może to też się komuś przyda.

eR :-)

--
Droga na szczyt zawsze prowadzi pod górę. Tylko upadek nie wymaga wysiłku...

Człowiek bez pomysłów jest jak okręt bez żagli.

cathun...@gmail.com

OK, mysle że to mi wystarczy, czasu na przyjemności nie bedxzie za duzo ale jesli pogoda dopisze to te kilka chwil w powietrzu w takiej scenerii bedzie fajne

Michał

Jak w Greifenburgu z transportem na góre? Będę kamperem więc nie ma opcji żeby mnie żona woziła :D

MD

> Jak w Greifenburgu z transportem na góre? Będę kamperem więc nie ma opcji żeby mnie żona woziła :D

Z campingu jeździ autokar z wielką przyczepą na glajty. Na parkingu jest rozpiska godzin.