Potrzebuję pożyczyć gitarę w Giżycku

xcwalter

Cześć
Oddam w piątek.
W zamian oferuję zniżkę na parasprzęt.
Ew. Może ktoś odbierze od kuriera moją w Węgorzewie
Walter
www.airaction.pl

tomek kowalczyk

Hej!
Jestem w Gizycku ,ale mam tylko fortepian na pozyczke;)))

zibi

to jefajne!!!!

zibi

zapomniałem mam lirę korbową

xcwalter

Lipa prędzej bo fortepian posłał by na dno moją łódkę.
W zasadzie wolę ukulele jakby co.
Nie ma latających grajka na Mazurach?

ark

mam co prawda gitarę, ale mieszkam około 60 km od Giżycka ,na Warmii :)

Krzycha

Konia, kobiety i gitarry się nie pożycza!

xcwalter

Krzycha, ludzie czasami są więźniami swoich ograniczeń. Zupełnie niepotrzebnie.
Reszcie za wsparcie dziękuję. Gitarra do mnie już jedzie.
Ahoj

T.J

Walter zmień ogłoszenie : pożyczę żonę w zamian za gitarę 😀

xcwalter

> Walter zmień ogłoszenie : pożyczę żonę w zamian za gitarę 😀

Ale to gitara dla żony właśnie.
No i ona właśnie gra cztery piwka na stół. W tej chwili :)

T.J

To możesz też tak: pożyczę żonę pod jednym warunkiem; osobnik musi mieć gitarę, gdyż żona lubi sobie pograć 😀😂

cmr...@wp.pl

W dniu środa, 28 czerwca 2017 16:54:27 UTC+2 użytkownik T.J napisał:
> To możesz też tak: pożyczę żonę pod jednym warunkiem; osobnik musi mieć gitarę, gdyż żona lubi sobie pograć 😀😂

Moja wystarczy, że mi gra na moich nerwach, gitary bym nie zdzierżył.

ark

> Moja wystarczy, że mi gra na moich nerwach, gitary bym nie zdzierżył.

Ja tam bym tam chcial żeby moja żona umiała grać na gitarze i jeszcze pośpiewać,to Oooooo !
Ale niestety ,tylko umie podobnie jak koledze wyżej ,nerwy .