Kto nie widział to zapraszam

poczta...@gmail.com

Baron

Na tej łące tandemowe loty są wstrzymane przez certyfikację sprzętu.
A tak wogule to loty są tam nie legalne że względu na przepisy.
Ale za to kompanija przednia.

areks...@gmail.com

Dlaczego to tak nagłaśniasz

Baron

Bo szukam klientów na loty za 1000zl
A tak w nawiasie mówiąc to proponuję ograniczenie prędkości w mieście do 20 km/H
A w trasie 50km/H bo jest nadal niebezpiecznie.

Ze wstępnych danych policji wynika, że ciągu minionych 12 miesięcy na polskich drogach doszło do 31 410 wypadków drogowych, czyli mniej niż rok temu. Dokładnie o 1 350.

Zginęło w nich 2 838 osób - o siedem więcej niż w roku 2017. Liczba rannych w porównaniu do roku 2017 zmalała o blisko 2,5 tysiąca - wyniosła 37 tysięcy

areks...@gmail.com

Fajnie że ma szczas na czytanie tych wszystkich statystyk a ja ci powiem że jestem jedną z ofiar ustawki odpuszczeniowej i jestem z tego powodu bardzo wkurwiony

Baron

A mnie wkurwia że co chwilę ktoś ustala nowe prawa i je muszę łamać chociaż robię jak robiłem i wcześniej prawa nie łamałem.
A wszystko to dla mojego dobra.
Teraz to nawet na czerwonym jadę w prawo bo mi zieloną strzałkę zabrali.

fotolot

areks...@gmail.com napisał:".. jestem jedną z ofiar ustawki odpuszczeniowej i jestem z tego powodu bardzo wkurwiony"

Nie Ty jeden zostałeś postawiony przez "państwowych tajniaków" pod murem.
Pozostaje kwestia czy takie osoby mają w swojej OJCZYŻNIE prawo, jeszcze coś powiedzieć. Myślę że należy spróbować wyrazić zbiorowy okrzyk o poszanowanie praw i jawne konsultacje społecznościowe .

Baron

https://images.app.goo.gl/8qBLaaoNA6gEHEt68

Przepis że po trzech startach łąkę trzeba przerobić na lądowisko wymyślił pewnie ten sam pan co pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu.

ZToniS

Am 25.05.19 um 11:15 schrieb fotolot:

>.... mają w swojej OJCZYŻNIE prawo, jeszcze coś powiedzieć. Myślę że należy spróbować wyrazić zbiorowy okrzyk o poszanowanie praw i jawne konsultacje społecznościowe .

No to już!
Młodzież szkolna już to robi.
Wagarując co piątek.
ZTS
Message has been deleted

fotolot

ZToniS napisał: schrieb fotolot:".... mają w swojej OJCZYŻNIE prawo, jeszcze coś powiedzieć. Myślę że należy spróbować wyrazić zbiorowy okrzyk o poszanowanie praw i jawne konsultacje społecznościowe .
Sytuacja jest bardzo prosta. Odpowiedzialność za obecną sytuację, ponoszą Ci (utajeni?) pracownicy ULCu, którzy tą ustawkę sobie po swojemu przygotowali. Bezpośrednio za ich nie jawne(dla środowiska)fantazyjne poczynania, odpowiada obecny Prezes ULC. Do Niego w pierwszej kolejności, słusznie "wkurwione ofiary" tej "kuriozalnej ustawki", powinny skierować protest zbiorowy. W dobrym tonie byłoby zaaranżowanie spotkania kilku zaufanych reprezentantów środowiska(z pośród dyskryminowanych) z Panem Prezesem , właśnie w tej sprawie . Moim zdaniem powinniśmy zaproponować, korygujące zmiany by zamiast kilku obecnych absurdów , przyjąć jednak rozwiązania LOGICZNE!, uwzględniające FAKTYCZNE, a nie "domniemane,papierowo-papieczęciowo-haraczowe" BEZPIECZEŃSTWO . Problem niestety jest jeszcze taki, że niektóre osoby dotychczas borykające się z "certyfikacyjnymi fantastami" z ULCu, są zniechęcone bezsensem bezowocnych z nimi dyskusji. "Układ jest "chory",wychodzi na to że urzędnicy dotychczas nie dyskutowali decyzyjnie z zaufanymi dla środowiska paralotniowego osobami, a głównie z takimi, którzy chwalili się ile to "wódki musieli z nimi wypić". :(
WS
ps. możliwe że niektóre "absurdy" są jedynie błędnymi interpretacjami i np. tylko do szkolenia, gdzie wozi się ucznia pasażera, sprzęt powinien mieć dopuszczenie(być może ktoś bezmyślnie na siłę próbuje mieszać paralotniarstwo z procedurami dla ciężkiego i szybkiego motolotniarstwa(odmienne konstrukcje i zazwyczaj dwuosobowe), które jest obecnie na wyniszczeniu z powodu wymaganych papierologii)