Szukam używanego Vario

Marcin Wowry

Cześć, szukam dla kolegi (nie czytuje grupy) taniego działającego vario.
Jak ktoś ma, i chce sprzedać bardzo proszę prześlijcie ofertę na: mpmot...@op.pl

xcwalter

W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 16:23:33 UTC+1 użytkownik Marcin Wowry napisał:
> Cześć, szukam dla kolegi (nie czytuje grupy) taniego działającego vario.
> Jak ktoś ma, i chce sprzedać bardzo proszę prześlijcie ofertę na: mpmot...@op.pl

Cześć,
Mam jak nowy Flymaster VArio za 600 pln
Walter

Marcin Wowry

Cześć Walter. Dzięki za odzew, przekazałem dalej. Pozdrawiam

Marcin Wowry

Vario kupione. Zamykam temat, dzięki.

pawel...@gmail.com

> [...]
> Cześć, szukam dla kolegi (nie czytuje grupy) taniego działającego vario.

Czolem
Mam w ofercie Varia na stronie www.flylite.pl nowe po 560 zł
Polecam bardzo czułe, orginalnie ustawienie jest moim zdaniem zbyt czułe. Ja w swoim zmniejszyłem czułóść i ustawiłem buczenia na - 6 m coby mi nie buczało zaczesto :)
Pozdro
Paweł