VI Zimowy Paralotniowy Puchar Biegowy

Chrząszczu

Cześć latacze!

Już 6 rok z rzędu, zamiast zapadać w sen zimowy, promujemy aktywność w okresie zimowym. Glajdy z brzuszatymi kolegami latają lepiej, wiec trzeba kontrolować konkurencje.

Ruszamy tradycyjnie na platformie Endomondo "Zimowy Paralotniowy Puchar Biegowy" oraz "(nie tylko) Biegowy" dla innych pieszych aktywności.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych pilotów paralotniowych, harpaganów oraz osoby początkujących chcące dobrze się bawić. Zdecydowanie rywalizacja jest dla wielu motywacją do regularnych treningów na świeżym powietrzu ;)

Zasady są proste, kto więcej pokona kilometrów od 15.10 do ostatniego dnia zimy.

Po ukończeniu pucharu proponowana wpłata przez uczestników na cel Funduszu Wspierania Rehabilitacji Paralotniarzy.

Start:2019-10-15 00:01
Koniec:2020-03-20 23:59

RYWALIZACJA:VI Zimowy Paralotniowy Puchar Biegowy

https://www.endomondo.com/challenges/41507345

RYWALIZACJA: VI Zimowy Paralotniowy Puchar (nie tylko) Biegowy

https://www.endomondo.com/challenges/41507395

Pozdrawiam, Chrząszczu

damian....@gmail.com

Zdecydowanie brakowało tego latem.
Dzięki!

Sław(ny)

> [...]
>
> https://www.endomondo.com/challenges/41507345
>
> RYWALIZACJA: VI Zimowy Paralotniowy Puchar (nie tylko) Biegowy

Wydaje mi się, że chodzonych rywalizacji było mniej. Więc raczej nie VI.
Sław(ny)

Chrząszczu

> Wydaje mi się, że chodzonych rywalizacji było mniej. Więc raczej nie VI.
> Sław(ny)

Siemka Sławek,
Tak to jest trzeci rok z rzędu chodzonej, myślisz, ze lepiej zmienić nazwę? Wrzucaj uwagi na endomondo w komentarzach, to pozmieniamy to wspólnie.

Chrząszczu

Sławek Mikołów

Pytanie jak odsiać cyborgów, którzy "biegają" 7 maratonów w tygodniu. Może potrzebne są zdjęcia po każdym biegu. Nie chce mi się kopać z koniem.

Chrząszczu

Cześć Sławek.

Niestety możliwości weryfikacji i sędziowania są bardzo ograniczone. Pierwsza zasada to jest to rywalizacja paralotniowa. Jeśli jest ktoś przypadkowy, można go usunąć. Kolejna sprawa to moim zdaniem warto jest, by ustawić nasze biegi jako publiczne. Nie wszyscy to lubią, ale jest to najprostsza metoda zapobiegania oszustw.

Chrząszczu

Romek

Czy biegi typu rzeźnik się liczą 😁
Pozdrawiam

Marek Dmochowski

W dniu środa, 9 października 2019 14:47:48 UTC+2 użytkownik damian...@gmail.com napisał:
> Zdecydowanie brakowało tego latem.
> Dzięki!

Popieram, jestem za tym, żeby od 21.03.2020 uruchomić Wiosenno-Letni Puchar Paralotniowy ;)

Pzdr
Marek

Chrząszczu

Wiosna jest od latania. Do tego jest xcportal :)

Pomyślimy o tym w marcu. Zobaczymy ile czasu połowa biegaczy będzie się rehabilitowała...

Chrząszczu

Marek Dmochowski

W dniu czwartek, 10 października 2019 12:53:41 UTC+2 użytkownik Chrząszczu napisał:
> Wiosna jest od latania. Do tego jest xcportal :)

Jasne :) Ale nie wszyscy mogą codziennie latać, a wielu może codziennie biegać ;)

> Pomyślimy o tym w marcu. Zobaczymy ile czasu połowa biegaczy będzie się rehabilitowała...

Ja nawet odpaliłem taką rywalizację (Wiosenno-Letni Puchar...) chyba dwa lata temu, ale w tej chwili Puchar to już jest niemal Instytucja, więc nie czuję się uprawniony do uruchamiania i używania nazwy Pucharu do wiosenno-letniej edycji ;D

Tak czy siak - mnie Puchar bardzo motywuje do biegania, mimo że zajmuję miejsce gdzieś w połowie stawki. W drugiej połowie chyba :P No i bardzo się cieszę, że zaczynamy już za parę dni!

Pozdro
Marek

Chrząszczu

Trzy lata temu uruchomiona była rywalizacja "Ze Spajkiem do Monaco" jako kontynuacja Zimowego Pucharu. Zainteresowanie było trochę mniejsze, ale była to też fajna zabawa, która zainicjowała puchar "nie tylko biegowy). Sporo osób czeka na Puchar cały sezon i myślę, że to jest w tym fajne. Porozmawiajmy o tym na początku marca, może coś wspólnie ruszymy :)

Chrząszczu

Chrząszczu

Kto się jeszcze nie zarejestrował przypominam o rywalizacji. Dzisiaj mija 2 dzień, zostaje ponad 5 miesięcy do końca (zimy)- nic straconego ;)

Sław(ny)

> [...]
>
> https://www.endomondo.com/challenges/41507345
>
> RYWALIZACJA: VI Zimowy Paralotniowy Puchar (nie tylko) Biegowy

No i koniec zimy i konieczności biegania.
Nareszcie.
Przychodzi wiosna i można latać.

:-)

Sław(ny)

Chrząszczu

Dziękuję wszystkim za udział w rywalizacji, gratuluję wszystkim uczestnikom w szczególności debiutantom. W tym roku Pirat ponownie pozamiatał rywali, a kolejna czwórka pięknie odstawiła całą stawkę. Zdecydowanie ruszamy ponownie w przyszłym sezonie, prawdopodobnie tym razem 1.10 bezpośrednio po ukończeniu sezonu paralotniowego. Jeśli macie jakieś propozycje na zmiany i modyfikację dajcie znać.
Życzę powodzenia w tym trudnym sezonie paralotniowym!

P.S. Zachęcam wszystkich chętnych do wpłaty symbolicznej sumy na konto Funduszu Wspierania Rehabilitacji Paralotniarzy. W tej chwili widzę, że strona nie działa, ale pewnie Kacper zajmie się tym niedługo ;)

Chrząszczu

Kacper Kowalski

Cześć!

Tak, to już jest koniec. Można wpłacać (jak zawsze) na konto tu:
http://glideclubgdynia.pl/jak-wplacac

pozdrowienia i gratulacje.
K.