Naprawa śmigieł - prośba o ocenę mojej roboty...

Przemo Boosh

Witajcie,
od lat naprawiam kompozytowe śmigła wszelkiej maści i rodzaju.
Chciałbym prosić wszystkich moich Klientów o ocenę mojej roboty.
Co się podoba, a co się nie podoba? Co jest fajne, a co jest do dupy.

Proszę pisać szczerze i bez ściemy.
Chciałbym rozszerzyć swoje usługi o inne kompozytowe produkty i potrzebuję Waszej szczerej oceny.

Pozdrówka
Przemo

Sławek Mikołów

U mnie śmigło lata już wiele godzin po naprawie i wszystko ok.

tomekma...@gmail.com

Przekek naprawiał mi już kilka razy różne śmigła za każdy razem pełna profeska rewelacyjnie naprawione i wyważone .

klimczyk....@interia.pl

U mnie wszystko ok polecam solidna robota.

Przemo Boosh

Acha... I za jakieś kuurła szczególne "peany" rabatu nie będzie - ni uja!

jakmie...@gmail.com

Moje śmigło Peszke zostało rewelacyjnie naprawione, teraz wygląda jak nowe i bardzo dobrze wyważone. Ogólnie dobra robota. Polecam

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

W dniu czwartek, 30 maja 2019 18:37:39 UTC+2 użytkownik Przemo Boosh napisał:

> Chciałbym rozszerzyć swoje usługi o inne kompozytowe produkty i potrzebuję Waszej szczerej oceny.
>
> Pozdrówka
> Przemo
Nie wiem czy to już robisz, ale możesz naprawiać lotki węglowe od hydrofoila. praktycznie to samo co śmigło, i wyważać nie trzeba. Naprawiałem już u konkurencji z Warszawy i zrobili to rewelacyjnie.

https://cdn11.bigcommerce.com/s-cam6oqe/images/stencil/1193x795/uploaded_images/2019-slingshot-ghost-whisper-91-foil.jpg?t=1530817406

adampa...@gmail.com

Korzystałem z przedmiotowej usługi,jestem usatysfakcjonowany. Jeśli zaś o szczegóły chodzi, niestety nie posiadam analitycznego usposobienia do sprzętu, nie kojarzę jakie śmigło posiadam, na ile w dziesięciostopniowej skali było uszkodzone. Najzwyczajniej w świecie wystarczy by lecieć, pozdrawiam.

sas...@wp.pl

Korzystałem kilka razy.
Profesjonaln robota.
Polecam !

Przemo Boosh

Łukasz, nie znam się na skrzydłach do hydrofoila... Jestem prostym, licencjonowanym mechanikiem lotniczym. Myślę jednak, że ogarnąłbym temat ;)

Romek

Ja dałem Przemkowi śmigło do polini T250 na taki przegląd po sezonie,śmigło miało lekko otarte końcówki po awarii poduszek i otarło się o kosz. Śmigło przyszło jak z fabryki lub lepiej,idealnie wyważone,odświeżone, sprawdzone. Cena? Jeden powie dużo drugi powie mało, uważam adekwatnie do pracy jaką wykonał. Polecam go w 100% choć nie daje zniżek 😁😁😁.
Pomyślności.

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

W dniu czwartek, 30 maja 2019 20:09:47 UTC+2 użytkownik Przemo Boosh napisał:
> Łukasz, nie znam się na skrzydłach do hydrofoila... Jestem prostym, licencjonowanym mechanikiem lotniczym. Myślę jednak, że ogarnąłbym temat ;)

Dałbyś radę. Generalnie łamie sie końcówka lub krawędź natarcia, przy uderzeniu np w kamień. Jak by ktoś potrzebował pomocy z kumpli fojlarzy to dam namiary. A moje Peszke też by wymagało kosmetyki, ale to sezonie.

Michał

Do Przemka dostałem namiar z grupy i nie żałuję, śmigła wyglądają jak nowe polecam bo warto.

Przemo Boosh

Łukasz wal jak w dym.
Terminy "posezonowe" to miód na moje serce.
Dzwoń 662 I VI 4 7 II 3.
Albo pisz na modelexpert małpa wupe.pl

areks...@gmail.com

Bez wchodzenia w dupsko było OK

Marecki

Dla mnie robota pełna profeska.
Sam robiłem kiedyś troszkę śmigieł i widzę, że Przemkowi mogę z czystym sumieniem sam wysłać śmigło i polecam go każdemu kto do mnie dzwoni. Robił mi też wyważanie koła magnesowego, którego za bardzo nikt w okolicy się nie chciał podjąć :)
Jakbym miał naprawić - to tylko u Przema. Czas oczekiwania niestety jest spowodowany tym, że nie naprawia on byle czym i byle jak.
Pozdrawiam,
Marecki

t.so...@gmail.com

Pan Przemysław wykonywał naprawę mojego smigła dwułopatowego z potężnym ubytkiem na obu łopatach. Jest ok. Korzystałem również z rozmowy/porady na temat zakupu kolejnego smigła tym razem trujłopatowego. Bardzo dziękuję za poświęcony czas i profesjonalizm. Tadeusz z Poznania.

scoutparam...@gmail.com

A ja jestem lekko zdegustowany.
Upitolilo mi koncowki śmigła od Thora 250, a ten pisze " zdjęcie przyślij" no to wysłałem.
A on na to " chyba sobie jaja robisz" ...
Byłem oburzony takim podejściem.Przemo.Magik od naprawiania śmigieł...a mówi że nie da się.
Fakt,brakowało tak po około 20...no dobra,30 centymetrów na jednej,może na dwóch łopatach,ale żeby Przemo nie dał rady?
No naprawdę nie wiem co powiedzieć.
A teraz zupełnie na poważnie.
Do naprawy śmigła nie dam nikomu innemu.
Nawet końcówkę Epropsa podgietą dorobił i to tak że wyglądało lepiej niż nie raz jak nowe z fabryki przychodza.
I wyważył lepiej niż było na początku wyważone.3 lopatowe do F 200 w trajce mojej żony.
Przemo.Szacun
Masz cierpliwość,wiedzę i umiejętności.
Dzięki!
Za zajebiste tunele do Mosterow też dzięki!
👍

xcwalter

Zero luzu, zero gadki szmatki. W ogóle się go nie da sprowadzić na manowce i wciągnąć w strefę niskich cen. W dodatku zawsze chce zdjęcia. Nie podejmuje się roboty nie dającej gwarancji perfekcyjnego wykonania.
Czy drogi? Tanio można sobie sztachetę od płota wstawić, jak chcesz mieć śmigło zrobione estetycznie i fachowo, to nie masz wyjścia droga jest tylko jedna. Do Buszu

wojciech...@gmail.com

Dzień dobry,
Ja naprawiłem już trzy śmigła:Rusłan, Eprops i Peszke. Jestem zadowolony z poziomu usług. Jest to robota wykonana przez profesjonalistę. Jakość usług przewyższa oczekiwania. Płacić też trzeba bo gdyby nie to, to Przemo by tego nie robił, a wtedy nie łamały by się śmigła.
Wojtek

Arecki

Co tu więcej dodać jak moje naprawiane było ładniejsze od nowego😊

Przemo Boosh

Bardzo dziękuję za wszystkie opinie!
Utwierdziłem się w przekonaniu, że warto wkładać serducho w to co się robi.
Bardzo Wam dziekuję!

Poniżej link do mojego FB - zachęcam do polubienia. Planuję zacząć udostępniać więcej praktycznych porad i informacji.
https://www.facebook.com/910131902352001/posts/1464674186897767/

Pozdrówka
Przemo

fotolot

Przemo Boosh napisał: " Poniżej link do mojego FB - zachęcam do polubienia. Planuję zacząć udostępniać więcej praktycznych porad i informacji.

Jeśli faktycznie zaczniesz "bezinteresownie" udostępniać praktyczne porady (a jakie konkretnie deklarujesz?) to na pewno i polubień będziesz miał dużo :).
Uważam że śmigło to najważniejszy element napędu, od jego wyważenia i poprawnej pracy w całym zakresie obrotów zależy w największym stopniu bezawaryjność PPG.
Wielu pilotów posiada proste przyrządy do wyważania śmigieł ale czy wszyscy potrafią tą czynność poprawnie wykonywać ? Ja co prawda nie produkuję śmigieł ale wykonuję je na własne potrzeby z drewna, gdyż ta staromodna technologia pozwala mi na dowolne modelowanie, a także dokonywanie modyfikacji profili. W skrócie mogę powiedzieć, że dla śmigieł drewnianych, kluczowym jest dobór odpowiednich elementów klejonki z uwzględnieniem symetrii układu słojów na przeciwległych łopatach.
Przyczyniając się faktycznie do propagowania informacji na tematy: technologii produkcji,napraw i sposobów poprawnego wyważania śmigieł kompozytowych, Przemo Boosh zacząłby również przyczyniać się do ogólnej poprawy bezpieczeństwa użytkowników PPG :) (czego bezsensowne pieczęcie od "laików o czyściutkich rączkach" , w najmniejszym nawet stopniu nie poprawią- ale tam wcale o bezpieczeństwo nie chodzi, tylko o to żeby dla klientów nie było tanio, a właśnie drogo :))

Pozdrawiam Wiesiek

jarekw...@gmail.com

Miałem 2 śmigła 3-łopatowe Peszke. Oba poważnie uszkodzone (po dwie łopaty w każdym). Nikt nie chciał podjąć się tej naprawy, choćby jednego, a Przemo naprawił mi oba :) Wyglądają jak nowe. Na jednym polatałem już kilka godzin i wszystko jest w porzadku. Dzięki Przemo! 👍

Przemo Boosh

Witajcie!
Chciałbym prosić o wzajemny szacunek. Proszę do mnie nie dzwonić po 18.00. Bardzo proszę nie dzwonić w niedzielę. Szanujmy się... tak po ludzku.
Miłego dnia!

Przemo Boosh

Wieśku,
Masz rację!
Tanie mięso to psy żrą.
Naprawa śmigieł to moje hobby.
Robię to z nudów.
Jak komuś nie pasują moje ceny to trudno. Kto raz sprobował wie za co płaci. Albo dobrze albo tanio. Mamy w naszym Kraju kilku naprawiaczy. Ja się nie narzucam... Miłego życia.

g...@o2.pl

Mamy w naszym Kraju kilku naprawiaczy. Ja się nie narzucam... Miłego życia.

I słusznie :) ,oni też się nie narzucają :) a niektórzy nie dość że sa dobrzy to i tanio to robią (przynajmniej mam takie odczucie ) :)

Przemo Boosh

...no i fajnie:)

Darek Magusiak

Przemo wspomniales kiedys ze robisz tez cooling shrouds do Mostera.

Mozna prosic o jakies zdjecie i ewentualnie cene?

pzdr
Darek

Przemo Boosh

Darek,pisz na maila: modelexpert @ wu pe kropka pl

cmr...@wp.pl

Fajne słowa Przemo. Kiedyś ci je przypomnę :)

fotolot

Przemo Boosh napisał:
Ale przecież ceny w wolnym rynku mogą być względne, elastyczne lub np. umowne. Panisko Klient ma prawo wyboru. Co do "apetytu psów", to zabłąkał się ostatnio na moją posesję, młody szczeniak sąsiadki i kiedy po niego przyszła to na nią szczekał. Poradziłem jej więc by przyszła z kiełbasą, a ona na to że on nie je kiełbas nawet drogich. W pierwszym momencie pomyślałem: no to się teraz psom we łbach poprzewracało, jednak w następnej sekundzie mnie olśniło, że jednak mądre stworzenie i nawet na drogą, spreparowaną sztucznymi wabikami smakowymi trucinę się nie połasi(tak jak ludzie...:). Nie dziwię się że się cenisz bo wąchanie tych toksycznych smrodów żywic, zdrowiu na pewno nie służy- w wielu firmach przy kompozytach pracują robotnicy zza wschodniej granicy.... Co do tego o czym napisałem to wtrąciłem aluzję dla cenowych zapędów certyfikacyjnych w paralotniarstwie. W tym sensie że Ty się np. ponoć w kompozytach orientujesz i z pasją manualnie nimi zajmujesz, co może stanowić umowną, wymierną wartość. Jednak jeśli tzw. "mechanik" o czyściutkich rączkach, niczego FAKTYCZNIE POTRZEBNEGO przy sprzęcie latającym nie wykona i w dodatku wcale nie będzie doświadczonym pasjonatem w dziedzinie budowy konstrukcji lotniczych, to samo jedynie jego przystawienie pieczęci, będzie FAKTYCZNIE BEZSENSOWNE I GÓWNO WARTE w sensie praktycznym.
W poprzedniej wypowiedzi pytałem Cię o zadeklarowane: " udostępnianie praktycznych porad i informacji" za które wróżyłem Ci wiele autentycznych "polubień" (jeśli będą praktyczne).
Również "Miłego życia" i dodatkowo "słodkiego".

hak...@interia.pl

"Jestem prostym " fakt

fotolot

Przemo Boosh

Wiesiek,
daj mu spokój. To frustrat. Ma małego ptaszka albo stara mu nie daje, może szef go nadmiernie napierdala... Faceci się przecież tak nie zachowują jak ten biedny haczyk - włącz empatię. ;););)

hak...@interia.pl

Ty się ptakami interesujesz ? Z wykształcenia ?

Przemo Boosh

Zygmunt,
daj spokój... Rozmawiałem z Panem Adamem z Masłowa. On też chyba po naszej rozmowie zrozumiał z kim ma doczynienia...

Przemo Boosh

Masz mały problem... Ja jestem z Kielc. Pracuję tylko na Śląsku. Pytałem w Nadleśnictwie czy wiedzą skąd masz na motolotnię... Czy chodzi o te nielegalne wycinki?

Przemo Boosh

Reasumując - tak się kończy trollowanie w necie. Po 14 latach w armii mam Kolegów tu i tam... Zygmunt do mnie zadzwonił i zakopaliśmy topór wojenny planując spotkanie przy kawie w jego leśniczówce w przyszłym tygodniu. Nikt nie jest anonimowy w necie... Pamiętajmy o tym.

areks...@gmail.com

A mnie zabierzesz też Jestem leśnikiem

Przemo Boosh

Pytaj Zygmunta ;)

hak...@interia.pl

Cześć Przemek .pogadaliśmy i rzeczywiście jest ok . Jeśli Cię uraziłem to przepraszam . Napisz tylko że z tą wycinką lasu nie chodziło o przekop mierzenia wiślanej albo puszczy jakiejś bo mi się ekolodzy do bramy przykują :)

Krzych1

Dziewczyny, dajcie już na luz :)

areks...@gmail.com

Dali dziś będą walić wódkę pod przykrywką kawy

o o

O quwa!
Chyba cos przegapiłem.
Juz tu mielismy rozne jazdy połączone z grozbami/wykorzystaniem roznych instytucji, ale akcja wywiadu wojskowego to nowy poziom :) (o ile takowy posiadamy).
Kto to przebije? ;)

cygan

Przemo Boosh

Eee...taam. Wojsko tylko namierzyło trolla. Gorzej bo kolesie z bardziej cywilnych Służb twierdzą, że moje prośby o odpuszczenie kolesiowi to jakaś pedaliada i jestem mięķķa faja bo takich zachowań nie powinno się tolerować, a tym bardziej odpuszczać trollowi. Ale może się uda i wypijemy z Zygmuntem kawę choć milczy jak grób od jakiegoś czasu...

Romek

W dniu niedziela, 21 lipca 2019 14:34:16 UTC+2 użytkownik Przemo Boosh napisał:
> Eee...taam. Wojsko tylko namierzyło trolla. Gorzej bo kolesie z bardziej cywilnych Służb twierdzą, że moje prośby o odpuszczenie kolesiowi to jakaś pedaliada i jestem mięķķa faja bo takich zachowań nie powinno się tolerować, a tym bardziej odpuszczać trollowi. Ale może się uda i wypijemy z Zygmuntem kawę choć milczy jak grób od jakiegoś czasu...

Zygmunt mi tez zdrowo nawrzucał,i próbował ośmieszać może czas stanąć twarzą w twarz i wyjaśnić sobie co nie co.

o o

Widac Zygmunt ma awersje do wojskowych, trzeba sie spotkac przy piwie i pokazac ze z Was fajne chlopaki sa :)

cygan

Romek

Ja mu to wytłumaczę już wiem kto to hak i gdzie go szukać. Teraz on pokażeczy jest taki sam fakir.
Message has been deleted

Przemo Boosh

Kochani, bardzo proszę o przysyłanie do mnie śmigieł w kartonach o kształcie prostopadłościanu. Bardzo proszę aby opakowanie nadawało się do odesłania w nim naprawionego śmigła. Wszystkie przesyłki są realizowane kurierem DPD. Jeśli opakowanie to karton o kształcie prostopadłoscianu wtedy wysyłka kosztuje około 17 zł. Jeśli paczka ma inny kształt lub jest ofoliowana stretchem albo folią bąbelkową każą sobie płacić 31 zł.

Bardzo Was pozdrawiam
Przemo