Touch'n go na paralotni (film)

Jacek Kurzątkowski

Film nagrany w silnym wietrze. Meteo było OK i podczas startu też, potem się rozhulało.

https://youtu.be/UJG2NF0moTQ

Artur Mixol

Tutaj bardzo ładny konwojer w wykonaniu Dynamita, widzę że również autorstwa Jacka :)

https://www.youtube.com/watch?v=4WaXYVtOrUk

midia...@gmail.com

W dniu piątek, 6 lipca 2018 08:53:18 UTC+2 użytkownik Jacek Kurzątkowski napisał:
> Film nagrany w silnym wietrze. Meteo było OK i podczas startu też, potem się rozhulało.
>
> https://youtu.be/UJG2NF0moTQ

Jacku, zmień skrzydło albo to dociąż x2 a zobaczysz, że turbulencje i silny wiatr przestaną być dla Ciebie aż tak zauważalne.

Jacek Kurzątkowski

> Jacku, zmień skrzydło albo to dociąż x2 a zobaczysz, że turbulencje i silny wiatr przestaną być dla Ciebie aż tak zauważalne.

Cenna rada, pracuję nad tym :), dzięki!

Jacek Kurzątkowski

> Tutaj bardzo ładny konwojer w wykonaniu Dynamita, widzę że również autorstwa > Jacka :) https://www.youtube.com/watch?v=4WaXYVtOrUk

Toś mi frajdę zrobił tym linkiem, zupełnie zapomniałem o tym filmie, dzięki, jutro go przerzucę na mój aktualny kanał, niech służy innym. Szczerze mówiąc dopiero z własnym doświadczeniem można docenić styl Dynamita. Teraz robi to jeszcze większe wrażenie niż wtedy kiedy to nagrywałem, a było to jakieś 3 lata temu.

Pozdrawiam,
Jacek

Baron

Robiłem u Dynamita kurs ppgg -kiedyś to były kursy.😁

areks...@gmail.com

Co to za silnik bo traja pancerna i pilot około 100 wy a fajnie śmiga

Jacek Kurzątkowski

W dniu sobota, 7 lipca 2018 19:09:10 UTC+2 użytkownik areks...@gmail.com napisał:
> Co to za silnik bo traja pancerna i pilot około 100 wy a fajnie śmiga

Dynamit, jesteś tu gdzieś? Możesz koledze wyjaśnić, dlaczego tak fajnie śmiga?

Jacek

scoutparam...@gmail.com

Jacku,wybacz,rzadko tu zaglądam.Wiekszosc czasu spędzam w powietrzu.Silnik Thor 200 Evo po lekkich przeróbkach.Tlok vertexa,na ceramice i molobdenie,gaźnik porządnie zrobiony.I dobre śmigło.Nic więcej.