Kobo + GPS Dongle + USB OTG

ran

Witam.
Chciałem połączyć Kobo Touch i Kobo Glo z zew modułem GPS - dokładnie wg poniższego opisu:
http://www.50k-or-bust.com/Kobo%20XCSoar/Kobo%20XCSoar%20USB%20OTG%20Dongle%20Option%2001.pdf
niby banalne, ale poległem / info "GPS niepodłączony"/.
Jakaś podpowiedź? :)
Z góry dzięki za pomoc.

Adam Mościcki

a jaki gps masz ?

Paragliding Podlasie

Ja łączę le GPSbip z inkBook 2 calssic na trójkablu do powerbanku i sprawdza się świetnie.
Nie jest to co prawda odpowiedź na pytanie, ale podsuwam szeroko pojętemu ogółowi jako, ew. alternatywę.
Mały zonk, radio należy trzymać z dala od układu (ok.20cm). Z racji na fakt, że kable nie są ekranowane, w radio słychać bzyczenie, a gps potrafi tracić kontakt z czytnikiem.