Kręgi w zbożu

ark

Jak co roku , mam prośbę do wszystkich którzy natknęli się podczas swoich podniebnych podróży na wygniecione kręgi w roślinach uprawnych ,o informację.
Zapewne wielu lata z kamerami , aparatami fotograficznymi ,gdybyście mogli wskazać miejsce pojawienia sie takiego kręgu zapodać fotkę lub film.
Zbieram takie informacje . Z góry dziękuje.A i nie polecam wlatywać nisko nad taki krąg bo często psuje on przepływ prądu co skutkuje zgaśnięciem silnika.
a chodzi o takie coś - https://youtu.be/481XS1OuN4o z https://youtu.be/Yfao5s5nuuk?t=2m22s

Ponieważ znam niemal wszystkie żarty na ten temat np.historie o kopulujacych jeżach, które robią takie czarcie kręgi... więc, żarty możecie sobie darować.

Norbert Pajak

ark

Są wspaniałe ,choć bardziej chyba archeologiczne ,pozostałości osiedla Vikingów ?

ark

Badali to miejsce ? Gdzie to jest ?

Norbert Pajak

Tak to archeologiczne pozostałości.
Temat podłapał lokalny archeolog, wystąpił już o jakieś pozwolenia i środki na badania itd. Lecz na razie nie wiem na jakim to wszystko znajduje się etapie.

Wraz ze wzrostem zboża kręgi stają się coraz bardziej widoczne.

Kręgi znajdują się w miejscowości Żelichów, gmina Cedynia (najbardziej wysunięte miejsce na zachód w Polsce)

Oczywiście serdecznie zapraszamy

Pozdrawiam Norbert

Mateusz M

Tak na serio , ktoś to zleca? Takie wygniatanie zboz. Po co to robią?

ark

> Tak na serio , ktoś to zleca? Takie wygniatanie zboz. Po co to robią?

Od dwóch lat raczej nie ma u nas tego typu incydentów .Spróbuj sam ,zwłaszcza w kukurydzy albo starego rolnika , w pierwszym przypadku umęczysz się w drugim chyba będziesz miał widły w pośladkach :) :) :)

Adam Grzech

Senat imperium w ramach programu dotacji rolniczych dla zacofanych planet.

Mateusz M

W dniu środa, 14 czerwca 2017 15:23:42 UTC+2 użytkownik Adam Grzech napisał:
> Senat imperium w ramach programu dotacji rolniczych dla zacofanych planet.

Dziwie sie ,że komus uchodzi to jeszcze na sucho . Wedlug mnie to sa konkretne zniszczenia.

ark

komuś ?
poszukaj ,przeczytaj - Niezwykłe kręgi w Rożnowie.
przepraszam ze, nie link ale, nie chce reklamować niczego

PawelPoznan

W dniu 14.06.2017 o 17:07, ark pisze:
Z tymi kręgami, pomimo że nie wykluczam bytu innej cywilizacji w
wszechświecie bo i dlaczego życie akurat miało by być tylko w naszym
układzie słonecznym, to powątpiewam w sugerowane najczęściej ich
pochodzenie.
W sieci jest pełno instrukcji typu "zrób to sam" :-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

Mateusz M

Roman

Tak ?, a kto wierzy w to, że Obcych nie ma ?
I jedno i drugie to WIARA !, a na Ziemi i Niebie dzieją się rzeczy co filozofom się nie śniły.

ark

To z ta panika to fejk .Była ta audycja ale, tak naprawdę malo osób jej słuchało . Kolega zbadał fenomen tego fejka.
Natomiast odpowiedź na pytanie czy obcy bywaja na Ziemi to ja wiem że tak jest .Bo widziałem latajacy spodek .Był na tyle blisko że nie dało się go pomylić z niczym innym.
Nie sądziłem że rozwinie się dyskusja na ten temat którym ja jestem trochę zmęczony. jak ktos chce niech posłucha debat ufologicznych w radiu paranormalium ,audycje słowne, czasem wielogodzinne paranormalium.pl temat wydrążony do granic percepcji . A jesli ktoś ma mniej czasu niech poszuka wywiadu z gen.Czernowem lub płk.Grundmanem są na Y.T.

flym...@gmail.com

Widzisz ark problem jest w tym, ze wiele osob neguje wszystko z czym nie mialo osobiscie stycznosci. Jest mnostwo wiarygodnych obserwacji i sam bym opowiedzial co nieco ale to nie miejsce. Tu cie tylko wysmieja. Mnie to dziwi tak naprawde tylko ten sceptycyzm i wcale nie chodzi o zrodlo pochodzenia tych zjawisk tylko o sam fakt ich istnienia. Niektorzy pewnie szybciej uwierza w bombe termobaryczna niz w to co potwierdza naoczni swiadkowie czy nagrania.

Mateusz M

Wszystko mozna racjonalmie wyjasnic ,brak wiedzy sprawia ,ze zaczynamy wierzyc w duchy.

Tomasz Poznański

W dniu 2017-06-14 o 23:49, flym...@gmail.com pisze:
> Widzisz ark problem jest w tym, ze wiele osob neguje wszystko z czym nie mialo osobiscie stycznosci. Jest mnostwo wiarygodnych obserwacji i sam bym opowiedzial co nieco ale to nie miejsce.

Nie żeby od razu UFO, ale intrygujacy opis niezbadanego zjawiska typu
piorun kulisty czy cuś:
http://dlapilota.pl/wiadomosci/dlapilota/doswiadczylem-przezylem-opisalem-ts-11-i-ufo

Tomek

voice

W dniu 2017-06-14 o 17:39, Mateusz M pisze:

> Chyba nikt nie wierzy w obcych?:)

A kiedy kurz bitewny opadł giermek jeden do króla się zwrócił w te słowa
"chwałę Twoja Królu i wieść o zwycięstwie z obrazami razem kiedyś w dwa
mrugnięcia powieką nad morze Bałtyckie zaniosą".

Król jako że światły był i doradców uczonych miał kazał giermka za
zuchwałość wychlustać, na publiczne pośmiewisko wystawić i na koniec
przypalić żelazem bo przecież wiadomym jest że :

- żaden woj głosu tak donośnego nie ma co by go nad Bałtykiem usłyszeli
- w Arabiji całej konia tak raczego nie ma co by dobiec w takim czasie
dał radę
- artysta najprzedniejszy obraz jeden w kilka dni najszybciej namalować
potrafi a gdzie te dwa powieką mrugnięcia...

v.

Mirek

Ja w zeszłym roku zrobiłem prawie pełny krąg w kukurydzy (nie dokończyłem
bo śmigło się poddało), ale wydaje mi się, że chyba nie o to chodzi...

Mateusz M

"Każdy z was jest łodzią w której
Może się z potopem mierzyć
Cało wyjść z burzowej chmury
Musi tylko w to uwierzyć!" S.P.Jacek Kaczmarski

Jam mam kregi jak za duzo wypije, o to wtedy widze kregi.:):)

0lea...@gmail.com

W dniu środa, 21 czerwca 2017 18:49:06 UTC+2 użytkownik voice napisał:
Do utworzenia kręgów w zbożu konieczna jest wysoko rozwinięta technologia
Np. https://etyman.files.wordpress.com/2011/05/planking-crop-circle.jpg

Mateusz M

W Stanach dawno jedna pare malzenska robiaca kregi ,policja wyhaczyla. Twierdzili ze takie hobby mieli . Kregi to jakies 2 kwintale ziarna ktore trzeba wlascicielowi zwrocic .

cathun...@gmail.com

nie wiem czy to sie nadaje ale dziś o 5 rano niczego innego nie bylo -;)
może jutro ludek sie przjdzie I zrobi pare kolek :
https://zapodaj.net/cf3040dec99ca.jpg.html
https://zapodaj.net/ffac44bd59e52.jpg.html
Tomek

flym...@gmail.com

> Do utworzenia kręgów w zbożu konieczna jest wysoko rozwinięta technologia
> Np. https://etyman.files.wordpress.com/2011/05/planking-crop-circle.jpg

Najlepiej samemu wziąć sznurek i deseczkę i spróbować wydziergać precyzyjnie takie coś bez śladów, po ciemku w nocy nie będąc zauważonym przez nikogo.

https://youtu.be/jmBgDHibG9E

Zbigniew Gotkiewicz

A czym się różnią te kręgi robione przez ludzi od kręgów robionych przez kosmitów?

Mateusz M

Ten koles stoi bokiem czy przodem?
Obstawiam facelia z gorczyca lub rzepakiem jako rosliny miododajne a ze siewcy mieli fantazje to wyszlo cos takiego , gratulki dla autorow.

Mateusz M

Bardzo latwo mozna je odroznic.

Roman

ark

W dniu piątek, 23 czerwca 2017 14:05:06 UTC+2 użytkownik Zbigniew Gotkiewicz napisał:
> A czym się różnią te kręgi robione przez ludzi od kręgów robionych przez kosmitów?

źdźbła zbóż nie są złamane a wygiete ,co pozwala im rosnąć dalej ,
kolanka bywaja rozpękniete trochę tek jakby woda w nich zawarta na krótko została zagotowana,
zarówno w glebie jak i w roślinach pojawiają się małe kuleczki żelaziste, o średnicy około 0,02mm ,(przy analizie wychodziła obeznośc żelaza wolframu i niklu)
bywa zróznicowanie promieniowania jonizujacego ,czasem wyzsze czasem niższe niż tło ,10 cm poza kręgiem ,
szybko padaja baterie ,gasną użądzenia elektroniczne ,
nie widać śladów stup wewnatrz i ścieżek dojścia do kręgu,
krąg "połyskuje" ,
czasem na przecięciach ścieżek zboże jest zaplecione jak tkanina.
W jednym przypadku rolnikowi który kosił trawę ,by mu ludziska nie zadeptali,w kręgu zatarł się traktor c-360 , bardzo odporny na wszystko. I zabawna rzecz, na zdjęciu traktor czekajacy na remont wyszedł poruszony ,ale tło czyli stodoła i dom już nie .
Ma ludzi róznie to działa jedni staja się senni i uspokojeni inni silnie pobudzeni jak po 3 energetykach ,ale to działanie na zasadzie placebo .

cmr...@wp.pl

W dniu piątek, 23 czerwca 2017 14:05:06 UTC+2 użytkownik Zbigniew Gotkiewicz napisał:
> A czym się różnią te kręgi robione przez ludzi od kręgów robionych przez kosmitów?

Dlaczego kosmici tworzą kręgi robi się w zbożu a nie na przykład wyrośniętej kukurydzy ?

Bill Kelso

"Dlaczego kosmici tworzą kręgi robi się w zbożu a nie na przykład wyrośniętej kukurydzy ?"
Bo mają słabość do tych roślin :).

Roman

Zbigniew Gotkiewicz

Coś w tym musi być. Oglądałem film zalinkowany przez Romana i w połowie programu zasnąłem i spałem dwie godziny co normalnie mi się nie zdarza. Być może z wizerunku przedstawionego w programie emanuje coś co działa na naszą podświadomość.

ark

W dniu piątek, 23 czerwca 2017 16:32:50 UTC+2 użytkownik cmr...@wp.pl napisał:
są kręgi tez i w kukurydzy , są praktycznie w każdej roślinie , najzabawniej wygladał zrobiony w ogródku ,częsciowo w truskawkach, część w marchwii a część w buraczkach . Bywaja też zrobione w sniegu i to jest dopiero zagwozdka , bo nie ma śladów by ktoś wchodził czy blisko przechodził, musi byc zatem PG'ant .
Popularność tego tematu jest tak duża ze firmy traktuja to jak dobra reklamę przy zdjęciach satelitarnych Mr. Googla :)

cmr...@wp.pl

Nie jestem, ale sam autor wątku pytał o kręgi w zbożu, a nie w kukurydzy, albo na przykład w ... fasoli (?)

Mateusz M

A czemu nie robia wzorow ktorych jeszcze nie znamy albo nie pisza wzorow matematycznych ktore pozwolilyby podrozowac w przestrzeni bez ograniczen ?

cmr...@wp.pl

W dniu piątek, 23 czerwca 2017 18:23:54 UTC+2 użytkownik ark napisał:

> Bywaja też zrobione w sniegu i to jest dopiero zagwozdka , bo nie ma śladów by ktoś wchodził czy blisko przechodził, musi byc zatem PG'ant .

Niekoniecznie, mógł to być jeszcze Sebal ;)
https://www.youtube.com/watch?v=fKmXPpNMTGw

Zbigniew Gotkiewicz

Zielone ludziki zrobili napisy w lesie.
Pinezka
w pobliżu Bukowno

https://goo.gl/maps/P8ArCfv8K9z

Znacznik kierunku północnego
32-332 Bukowno

https://goo.gl/maps/jLcxNTcBue92

A jeśli chodzi o dryft na śniegu to ciągnik nie jest konieczny.

https://youtu.be/9bLUVfIs9Ec

Mateusz M

A jak sie kon zatrze to co gosciu powie zonie? 😀😀😀

Bill Kelso

"Mateusz M
A czemu nie robia wzorow ktorych jeszcze nie znamy albo nie pisza wzorow matematycznych ktore pozwolilyby podrozowac w przestrzeni bez ograniczen ?"
Może to są właśnie takie wzory a my ich nie potrafimy odczytać? A oni może sobie myślą - co za głąby. My im tu kawa na ławę a te ciule jeżdżą nadal na rowerach, choć mogli by na nich latać!

Zbigniew Gotkiewicz

Zadziwiająca jest ewolucja tych kręgów. Zaczęło się że trzydzieści lat temu od prostych kręgów, a teraz to już prawdziwa grafika fraktalna. Rozwijają się zielone ludziki w niesamowitym tempie.

Mateusz M

Szczególnie ten pozwoli nam podrozowac :) https://lol24.com/fotki/pozostale/kregi-w-zbozu-1371

lata...@gmail.com

alarmn...@gmail.com

"c-360 , bardzo odporny na wszystko. I zabawna rzecz, na zdjęciu traktor czekajacy na remont wyszedł poruszony"

ostatni raz poruszony ciągnik widziałem tutaj :)

https://www.youtube.com/watch?v=-NjaqsjxadY

Pozdrawiam Rafał

Tomasz Poznański

W dniu 2017-06-23 o 18:23, ark pisze:

> są kręgi tez i w kukurydzy , są praktycznie w każdej roślinie , najzabawniej wygladał zrobiony w ogródku ,częsciowo w truskawkach, część w marchwii a część w buraczkach . Bywaja też zrobione w sniegu i to jest dopiero zagwozdka , bo nie ma śladów by ktoś wchodził czy blisko przechodził, musi byc zatem PG'ant .

Nie, te na śniegu bez śladu stóp, to już dawno nauka potwierdziła
zgodność z ludowymi teoriami, że robią je diabły:
https://www.youtube.com/watch?v=nrTMOX3uv4o

Pozdrawiam
Tomek

Mateusz M

Ok, teraz na powaznie - tam gdzie znaki sa grafika z kompa, widac ze ciagniki maja GPS. Obawiam sie ze mamy doczynienia z nanotechnologia w produkcji roslin i zwierzat.

Adam Mościcki

piorun kulisty : ... zjawisko znane ...aczkolwiek bardzo rzadkie

jan....@gmail.com

W dniu piątek, 23 czerwca 2017 21:06:08 UTC+2 użytkownik lata...@gmail.com napisał:
> https://youtu.be/2CkM2MYp8DA
>
> :-)

Był na ten temat materiał - fejk. Jakiś angol zmanipulował nagranie. Też dałem się nabrać.

Mateusz M

Dziś w TVN o 19 -jak gosc wyoral Putina w polu :)

ark

Ktos coś ? ktoś z Bia-ku latał może nad tym ?
-"- Leciałem około 50 metrów nad kręgami - opowiada Andrzej Skrzypkowski, pilot szybowców i samolotów. - Wyglądają niesamowicie, jakby ktoś narysował je za pomocą cyrkla. Latam prawie od 60 lat i muszę przyznać, że nigdy czegoś takiego wcześniej nie widziałem."

Czytaj więcej: http://www.poranny.pl/wiadomosci/bialystok/a/ufo-w-bialymstoku-przy-ul-eliasza-pojawily-sie-kregi-w-zbozu-zdjecia,12314745/
http://www.poranny.pl/wiadomosci/bialystok/g/ufo-w-bialymstoku-przy-ul-eliasza-pojawily-sie-kregi-w-zbozu-zdjecia,12314745,/

Norbert Pajak

Nasze kręgi okazały się być super odkryciem archeologicznym

Wszelkie info na naszym FB -

https://www.facebook.com/Motoparalotnie-nad-Odr%C4%85-1526981350924583/

Lub dla tych nie posiadających Facebook-a

http://www.tvn24.pl/pomorze,42/nowe-objezierze-tajemnicze-kregi-w-zbozu-w-poblizu-cedyni,771502.html

albo

https://szczecin.tvp.pl/33899377/tajemnicze-kregi-w-polu

Pozdrawiam Norbert

ark

To wspaniałe odkrycie które, bez was nie byłoby dokonane lub nie nagłośnione bo zdjęcia zrobiliście super .
O archeologii lotniczej mówilo sie od dawna ,często wynajmują samoloty ale ,archeolodzy, nie są w stanie przejżeć calej Polski w okresie gdy wzrost roslin ujawnia to co skrywa ziemia.
Nawet liradar ,trzeba wiedziec gdzie przegladac .
I tu olbrzymie pole do popisu dla nas ,jest nas wielu, każdy ma kamerkę i lubi ogladać świat z góry .
Ja tylko odkryłem, parę razy, transzeje z okresu II WŚ . Ale wam to się dopiero pofarciło !

Norbert Pajak

W Dzień dobry tvn wyglądało to tak...

http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/tajemnicze-kregi-pod-cedynia-sensacyjne-odkrycie,241007.html

Trochę sensacji dodali że niby UFO, ale i tak wyszło im to nawet fajnie. Po obejrzeniu tego materiału wiadomo już z czym mamy doczynienia.

Pozdrawiam Norbert