Szkolenie PPG na Mazurach

robe...@vp.pl

Witam serdecznie i mam pytanie- czy ktoś ma informacje na temat szkolenia PPG na mazurach w najbliższym czasie.

bartoszs...@gmail.com

Mazury paralotnie coś robią zobacz na stronie.Skąd jesteś?

robe...@vp.pl

Miało być w Rostkach lecz zostało odwołane taka przyszła informacja nie zmam przyczyny.
Message has been deleted

Arecki

Odwołana jest impreza z tego co mi wiadomo.natomiast kurs ma się odbyć.

bartoszs...@gmail.com

W Olsztynie kursu nie było chyba od 2006 roku.Wiem,że organizuje czasem Andrzej w Rostkach i chłopaki w Suwałkach.

robe...@vp.pl

Wczoraj wieczorem dostałem telefon od organizatora, że kurs odwołany.

ksetka...@gmail.com

Bartek, w Olsztynie ostatni kurs był chyba w 2008r. Później Gryźliny w 2010r.

bartoszs...@gmail.com

Mozliwe ale widuje nowe auta z naklejkami w okolicy ale żeby zorganizować ekipę do latania i wyjeżdżania z napędami to se ne da.Odkąd padło ORMO nic się nie dzieje a szkoda .

robe...@vp.pl

Z postów wynika, że na tle mapy szkoleń do pozostałej części kraju pozostaliśmy głęboko w czarnej d... e, a szkoda.

bartoszs...@gmail.com

A na ulm i szybole w olsztynie tłumy podobnie ppl.

dariuszg...@gmail.com

Piotrek Cwudzinski że Skytreking organizuje czasem szkolenia na lotnisku Wilamowo koło Kętrzyna. W tym roku raczej nie będzie,ale możesz do Niego zadzwonić, to w przyszłym roku przyjedzie jak będą chetni.

memarkwi...@gmail.com

RADIUS LOAN SOLUTIONS udzielają pożyczki według stawki
3% stopy procentowej, jeśli jesteś zainteresowany pożyczką, jesteś tutaj
doradzić, aby wypełnić i odesłać formularz wniosku kredytowego
E-mail (radiusfin...@gmail.com) sam, aby wiedzieć, czy naprawdę jesteś
zainteresowany pożyczką. Jestem tutaj, aby uśmiechać się na wszystkie smutne twarze.

PEŁNE NAZWY:
ADRES:
KRAJ:
KWOTA POTRZEBNA:
CZAS TRWANIA KREDYTU:
CEL POŻYCZKI:
SEKS:
STAN CYWILNY:
MIESIĘCZNA PŁATNOŚĆ:
NUMER TELEFONU:
E-MAIL:

Odpowiadając na te dane (radiusfin...@gmail.com),
przejdziemy do następnego etapu, którym są warunki i
plan re-płatności.

Pan Glen Mena.

memarkwi...@gmail.com

Arecki

Jednak kurs przełożony na 3 września

pastoro...@gmail.com

On Friday, August 17, 2018 at 9:31:54 PM UTC-7, robe...@vp.pl wrote:
> Witam serdecznie i mam pytanie- czy ktoś ma informacje na temat szkolenia PPG na mazurach w najbliższym czasie.

Potrzebujesz pomocy finansowej, pożyczek? Jeśli tak, napisz więcej informacji

E-mail: winniefr...@gmail.com
Numer WhatsApp: + 1-(802)-327-3165
Strona internetowa: https://winniefredwalter.wixsite.com/website

Dziękuję