Kupię Flymaster GPS SD

lond...@gmail.com

Witam.
Kupię Flymaster GPS SD. W bardzo dobrym lub idealnym stanie.

Tel. do kontaktu 510 031 233

xcwalter

Znajdzie się. Nowe będą za tydzień.

lond...@gmail.com

A z tych używek masz coś godnego polecenia? (w sensie zadbane, bardzo dobry stan)

artur...@gmail.com

A nowe
Trza wejść na twoją strone?

xcwalter

> A z tych używek masz coś godnego polecenia? (w sensie zadbane, bardzo dobry stan)
Dziś nie było czasu. Jutro rano dam znać. Jeśli mam to tylko w stanie perfekcyjnym.

xcwalter

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 19:53:19 UTC+2 użytkownik artur...@gmail.com napisał:
> A nowe
> Trza wejść na twoją strone?

Hmmm, trudne pytanie
:)

xcwalter

Właśnie przyjechało do mnie pudło z Flymastera i dzisiaj wysyłam wszystkie zamówione wariometry.

Krzysztof Witkowski

Temat zamykam - kupiono