Szukam takich obejm...

crazypa...@gmail.com

Cześć
Czy ktos z Was wie gdzie mogę kupić takie obejmy skręcane śrubami jak to widać na 3cim zdjęciu od góry?. .. w środkowej częsci rikszy tuz pod taśmami paralotni

http://miniplane-usa.com/pages/tandem_barpics.htm

Pawel Poznan

W dniu 26.05.2017 o 21:55, crazypa...@gmail.com pisze:
> [...]
> Czy ktos z Was wie gdzie mogę kupić takie obejmy skręcane śrubami jak to widać na 3cim zdjęciu od góry?. .. w środkowej częsci rikszy tuz pod taśmami paralotni

Raczej nie kupisz , ale tak jak mi , praktycznie każdy zakład ślusarski
dotoczy. Najlepiej z alu albo z teflonu np.:
http://allegro.pl/walek-teflonowy-pret-teflon-ptfe-tarflen-fi55-x100-i6744991819.html

Pozdrawiam
PawelPoznan

altus0

może w budowlanych z działem barierki modułowe ...? Takie co się z elementów składa.

altus0

altus0

W dniu sobota, 27 maja 2017 12:42:28 UTC+2 użytkownik altus0 napisał:
> ewentualnie sprzęgło łubkowe ASL możesz zastosować.
> https://www.google.pl/search?q=sprz%C4%99g%C5%82o+%C5%82ubkowe&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwirxP2w8Y_UAhXBuxQKHY4TDqUQsAQIPw&biw=1280&bih=670#imgrc=ml6hhb8GzxFKzM:

Oczywiście to tylko pomysł jakiś który można rozwinąć.

Marcin Wowry

Ja kupilem w paramotorze

bartoszs...@gmail.com

Bhwają takie elementy w balustradach z kwasówki.To ma tylko trzymać się rury.Popatrz też w sklepach hydraulicznych.Od biedy byle jaki tokarz.Jak to cuś ma standardowy wymiar to ja moge takie cosie niedrogo robić :-).

helo...@gmail.com

darek.m...@gmail.com

Michał Szelest z Air One ma takie

crazypa...@gmail.com