Thermal Flying po polsku

bledowska....@gmail.com

Czy ktoś z szanownego grona paralotniarzy chciałby odsprzedać polskie wydanie Thermal Flying?

Szymon Strus

jak jestes z Krakowa/okolic to moge Ci pozyczyc.

/S.

Henryk Boruta

W dniu wtorek, 19 marca 2019 14:01:54 UTC+1 użytkownik bledowska....@gmail.com napisał:
> Czy ktoś z szanownego grona paralotniarzy chciałby odsprzedać polskie wydanie Thermal Flying?

O ile wiem, Maciek posiada nadal w sprzedaży książki. Jeśli jesteś zainteresowana podam na priv kontakt do niego.

grzeschicago

W dniu wtorek, 19 marca 2019 14:47:11 UTC+1 użytkownik Szymon Strus napisał:
> jak jestes z Krakowa/okolic to moge Ci pozyczyc.
>
> /S.

A z Krakowa to wiele wyjaśnia nawet w filmie bodaj Tylko nie kłam kochanie była o tym mowa. Pozdrawiam Kraków