Re: Jakie skrzydło do latania w górach dla pilota Ppg

voice

W dniu 27.03.2020 o 13:53, Bocian jeżowski pisze:
> Zwracam się z prośbą o opinię do pilotów PPG latających w górach !!! lub na terenach górskich !!! o podpowiedź jakie skrzydło Waszym zdaniem jest najbezpieczniejsze do latania przelotowego w takim w/w terenie. Zawsze lepiej zapytać praktyka co już lata w górach na PPG.
> Pozdrawiam.

Zajebiście....

v.

Bocian jeżowski

Rozumiem że jesteś w gronie tych pilotów co mogą podzielić się swoim doświadczeniem...

midia...@gmail.com

W dniu piątek, 27 marca 2020 14:32:47 UTC+1 użytkownik Bocian jeżowski napisał:
> Rozumiem że jesteś w gronie tych pilotów co mogą podzielić się swoim doświadczeniem...

Pewnie nie jest, bo ostatni tekst Isia o lataniu PPG to jeśli się nie mylę był w Przeglądzie Lotniczym o awaryjnym lądowaniu między budynkami bodajrze w Witnicy gdzieś w okolicach 97r:) Oczywiście mogę się mylić i to nie on był autorem;)
Wracając do Twojego pytania trudno odpowiedzieć trzylatkowi, w którym burdelu "zarucha" najlepiej;) I w tej materii z Voice się zgadzam , ciężko cokolwiek dodać.

voice

W dniu 27.03.2020 o 14:49, midia...@gmail.com pisze:

> Pewnie nie jest, bo ostatni tekst Isia o lataniu PPG to jeśli się nie mylę był w Przeglądzie Lotniczym o awaryjnym lądowaniu między budynkami bodajrze w Witnicy gdzieś w okolicach 97r:) Oczywiście mogę się mylić i to nie on był autorem;)

Się pokulałem ze śmiechu :-))))
Midia, bez urazy ale to jak klasyczny kawał z "radia Erewań" :-))))

pozdrawiam
v.

voice

W dniu 27.03.2020 o 14:32, Bocian jeżowski pisze:
> Rozumiem że jesteś w gronie tych pilotów co mogą podzielić się swoim doświadczeniem...

Trudno mi odpowiedzieć bo nie mi oceniać. Ale odpowiadając na twoje
pytanie proponowałbym Ci na początek skrzydło pomarańczowe, doskonale
jest widoczne w gałęziach drzew, zarówno liściastych jak i iglastych.

pozdrawiam
v.
ps. Sprawdź klawiaturę, wygląda jakby Ci się "!" zaciął

midia...@gmail.com

Cieszę się Isiu, że mogłem Ci zapewnić trochę uśmiechu;) Do radia Erewań to mi daleko bo to tylko moja pamięć szwankuje i o powtarzaniu nie ma mowy. Wydawało mi się, że to Ty napisałeś tą dramatyczną relację w Przeglądzie Lotniczym widać pamięć płata figle. Na pewno była to relacja jakiegoś PPGanta z waszych okolic, znaleźć tego teraz nie sposób. Pamiętam, że w tym artykule był opis, że założenie klap pozwoliło na zmieszczenie się w ciasnej zabudowie, rozważane też było lądowanie na dachach kamienic a sam lot był "pokazowy" dograny z włodarzami miasta. Jeśli ktoś pamięta albo ma ten artykuł było by super jakby się nim podzielił:)

furtak

Synteza 1

adamparagliding

W dniu piątek, 27 marca 2020 19:39:50 UTC+1 użytkownik midi...@gmail.com napisał:

> Cieszę się Isiu, że mogłem Ci zapewnić trochę uśmiechu;) Do radia Erewań to mi daleko bo to tylko moja pamięć szwankuje i o powtarzaniu nie ma mowy. Wydawało mi się, że to Ty napisałeś tą dramatyczną relację w Przeglądzie Lotniczym widać pamięć płata figle. Na pewno była to relacja jakiegoś PPGanta z waszych okolic, znaleźć tego teraz nie sposób. Pamiętam, że w tym artykule był opis, że założenie klap pozwoliło na zmieszczenie się w ciasnej zabudowie, rozważane też było lądowanie na dachach kamienic a sam lot był "pokazowy" dograny z włodarzami miasta. Jeśli ktoś pamięta albo ma ten artykuł było by super jakby się nim podzielił:)

To był artykuł Tomka Chudzińskiego pod tyt. " Nie wierzcie zegarkom".
Pozdro

midia...@gmail.com

W dniu piątek, 27 marca 2020 20:28:15 UTC+1 użytkownik adamparagliding napisał:
> To był artykuł Tomka Chudzińskiego pod tyt. " Nie wierzcie zegarkom".
> Pozdro
Dzięki Adam,
Mimo, że Tomka poznałem dość dobrze kilkanaście lat temu w mojej głowie wydrukowało się że, to napisał Isiu i prawdę mówiąc całą jego "grupową twórczość" filtrowałem przez pryzmat tego artykułu. Trochę mi głupio naprawdę, przepraszam Cię voice, że na długie lata zamieszałem cię w mojej głowie z tą sprawą;)

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

voice

W dniu 27.03.2020 o 19:39, midia...@gmail.com pisze:
0. tak, był taki tekst w PLAR
1. Ja tego nie napisałem... artykułu znaczy się :)
2. Tak, byłem tam wówczas i brałem aktywny udział, los sprawił ze nie na
mnie "padło bęc" :-)
3. Tak prawda, siadał Tomek na uliczce gdzie bez klap by się nie
zmieścił i planował dachy ale wtedy kablowek nie było i musiał uliczkę,
bo anteny...
4. zdecydowanie nie był to rok 1997, powiedzmy po roku 2000
5. Nie było to dramatyczne, raczej przestroga typu "nie patrz tyko na
zegarek"

6. że ktoś jeszcze to pamieta.... :-)

pozdrawiam
v.
ps. a tekst mój kontra Gotka o PPG kontra PG pamietasz ? :-)

voice

W dniu 27.03.2020 o 20:42, midia...@gmail.com pisze:
Spoko. bez urazy.
Napisałem kiedyś do PLAR o holowaniu, czytałeś może?
To tak na wypadek filtrowania :-))))

powodzenia
v.

Tomasz Poznański

W dniu 27.03.2020 o 18:32, voice pisze:

> Się pokulałem ze śmiechu :-))))
> Midia, bez urazy ale to jak klasyczny kawał z "radia Erewań" :-))))

A mnie ten kawałek ubawił do łez :))

"Wracając do Twojego pytania trudno odpowiedzieć trzylatkowi, w którym
burdelu "zarucha" najlepiej;) I w tej materii z Voice się zgadzam ,
ciężko cokolwiek dodać."

Pozdrawiam
Tomek

Tomek Bumat

> . Ale odpowiadając na twoje
> pytanie proponowałbym Ci na początek skrzydło pomarańczowe, doskonale
> jest widoczne w gałęziach drzew, zarówno liściastych jak i iglastych.

Jesienią pomarańcz może nie spełnić oczekiwań w tej kwestii.

Pozdr.
B.

voice

W dniu 28.03.2020 o 21:19, Tomek Bumat pisze:
Jesienią tak, ale na początek który mamy teraz to jest w sam raz

v.

Bocian jeżowski

VOICE MIDI
Takie krótkie zakończenie...
Z uwagi na to iż udało mi się odbyć kilknaście konkretnych rozmów z pilotami mam już swoje typy co do wyboru marki i modelu Paralotni. Co do wpisów czyli otrzymanych lotniczych odpowiedzi pod zamieszczonym postem to .... pozwolę sobię zacytować pewien dialog z filmu bowiem "tak to już jest, że w grupie najszybciej zwraca uwagę na siebie idiota " dlatego gratuluję Voice i MIDI.

Romek

Jak chcesz jedno skrzydło to osobiście latalem na hadronie1,snake xx na którym obecnie latam ppg,choć to był tylko lot z ciekawości bo w góry mam mentora,ale Snake bez problemu lata nie gorzej jak wiele skrzydeł, choć wiadomo że to pilot lata nie samo skrzydło,natomiast miałem okazję oglądać nucleon XX jak bardzo fajnie sobie radził w górach za pewne też temu że był w dolnej granicy wagowej bez silnika.
Pozdrawiam Romek

Bocian jeżowski

Dzięki za info 👍
Pozdrawiam

midia...@gmail.com

W dniu niedziela, 29 marca 2020 10:41:57 UTC+2 użytkownik Bocian jeżowski napisał:
"tak to już jest, że w grupie najszybciej zwraca uwagę na siebie idiota " dlatego gratuluję Voice i MIDI.
Dziękuję, chociarz gratulacje nie są konieczne, po zadanym pytaniu nie trzeba było się specjalnie natrudzić aby owego z tej grupy wyłonić;)
Również serdecznie pozdrawiam.
Ps
Powinieneś się skontaktować z tym sprzedawcą: 800-707-2525 http://u-turnusa.com do momentu przekazania kasy zapewne zostaniesz obsłużony na poziomie, którego oczekujesz a Twoje ego zostanie podniesione wielokrotnie. Polecam;))

midia...@gmail.com

W dniu piątek, 27 marca 2020 23:20:52 UTC+1 użytkownik voice napisał:

> v.
> ps. a tekst mój kontra Gotka o PPG kontra PG pamietasz ? :-)

Niestety nie, a chętnie bym teraz przeczytał, po latach to może być naprawdę ciekawa lektura. Pamiętasz, może który to był rocznik PLAR?

flaj

W dniu niedziela, 29 marca 2020 15:07:16 UTC+2 użytkownik midi...@gmail.com napisał:

> chociarz

:)

midia...@gmail.com

czerwienię się ze wstydu:)

voice

W dniu 29.03.2020 o 15:08, midia...@gmail.com pisze:
To chyba nie był PLAR, może "Cumulus", sam kurde dokładnie nie pamiętam.

pozdrawiam
v.

voice

W dniu 29.03.2020 o 10:41, Bocian jeżowski pisze:

pozwolę sobię zacytować pewien dialog z filmu bowiem "tak to już jest,
że w grupie najszybciej zwraca uwagę na siebie idiota " dlatego
gratuluję Voice i MIDI.

Szanowny Bocianie, jesteś zdecydowanie za skromny i przeceniasz moją
(naszą) role. Wszak jak sam piszesz "najszybciej zwraca uwagę..." a to
Ty się odezwałeś. Ja wyłącznie udzieliłem odpowiedzi...

pozdrawiam
v.
ps. zdecydowanie nadal polecam pomarańczowe

Michał

Voice pomarańczowy piszesz do dziecka specjalnej troski, nemo dla niego będzie za ostry