(Kupię)rysunek .dwg karteru pod malossi

bartoszs...@gmail.com

Jak w temacie może ktoś narysował i przehandluje?Zależy mi na komorze korbowej i przylgni cylindra nie mam jak pomierzyć swojego w napędzie.Na wierzch mam swoją koncepcję.

Mateusz. P

W dniu sobota, 16 lutego 2019 22:14:45 UTC+1 użytkownik bartoszs...@gmail.com napisał:
> Jak w temacie może ktoś narysował i przehandluje?Zależy mi na komorze korbowej i przylgni cylindra nie mam jak pomierzyć swojego w napędzie.Na wierzch mam swoją koncepcję.

O ten cylinder Malossi chodzi ?

https://grabcad.com/library/c-max-scooter-cylinder-1

Co prawda nie .dwg ale może da się przekonwertować :)

bartoszs...@gmail.com

Cylek ten ale ja potrzebuję rys. karteru.

Mateusz. P

W dniu sobota, 16 lutego 2019 22:33:54 UTC+1 użytkownik bartoszs...@gmail.com napisał:
> Cylek ten ale ja potrzebuję rys. karteru.

Sorki moje niedopatrzenie :)

marci...@wp.pl

Cześć, posiadam wymiary przylgni cylindra do karterów ponieważ mam zbudowany silnik na podzespołach silnika do którego jest dedykowany cylinder malossi.

fotolot

marci...@wp.pl napisał:> Cześć, posiadam wymiary przylgni cylindra do karterów ponieważ mam zbudowany silnik na podzespołach silnika do którego jest dedykowany cylinder malossi.

Cześć Bartosz, czy nie będzie Ci najprościej zdobyć uszczelkę pod cylinder, która odzwierciedla wymiary przylgni np: https://www.motobros.pl/produkt/15924-uszczelka-cylindra-dolna.html?gclid=CjwKCAiAqaTjBRAdEiwAOdx9xrY1Cnzg99w-73Osbvjt-0yFWdBD9btuctRiAsJw2_GMkNwwCTVIURoCWH8QAvD_BwE

Prawdopodobnie zastosowanie tuningowego cylindra Malossi 172 dla Piaggio 125 2T nie wymaga korekty kanałów i raczej powinny być zgodne, ewentualnie być może są dostępne dedykowane pod Malossi?.

Pozdrawiam Wiesiek

szirokez

Kajan będzie miał najlepszą wiedzę w tym temacie bo sam projektuje kartery do swoich silników. A na bazie Malossi to chyba najwięcej napędów zbudował.

czwo...@interia.pl

Roman ma, ale chyba nie bedzie skłonny sprzedac :)

cygan

fram...@gmail.com

Proste, że tego rodzaju pliku nikt nie sprzeda, bo to by było kopanie dołka dla siebie.