[HG] naviter blade

Viking

Hej,

Podobieństwo funkcjonalne do oficjalnego scyzoryka armii Szwajcarskiej w
pełni uzasadnione:

https://www.naviter.com/blade/

Nareszcie!

Pozdrawiam,
Viking

bodzio123

Piękny sprzęcik combo. Ciekawe jaka cena bo na stronie nie widzę.

nc-ko...@netcologne.de

Am Freitag, 22. März 2019 19:49:36 UTC+1 schrieb bodzio123:
> Piękny sprzęcik combo. Ciekawe jaka cena bo na stronie nie widzę.

1082,50 Euro

Viking

Będę chciał sprowadzić egzemplarz demo do testów w Lesznie tak szybko
jak będzie możliwe. Podczas ostatnich Mistrzostw Europy były podniesione
uwagi co do pracy rejestratora w prototypie Toma Weissenbergera. Ciekawe
czy te błędy zostały skutecznie usunięte.

Pozdrawiam,
Viking

bodzio123

Sporo jak na rekreacyjne latanie .

ZToniS

Am 22.03.19 um 10:39 schrieb Viking:
A jak z widocznością tego displaya w pełnym słońcu?
Przyznam się, że jeszcze nie spotkałem wyświetlacza "touch screeen",
który byłby zadowalający pod tym względem.
ZToniS były PG

ZToniS

Am 23.03.19 um 10:02 schrieb ZToniS:
Znaczy z widocznością i czytelnością.

Viking

On 3/23/19 10:03 AM, ZToniS wrote:

> Znaczy z widocznością i czytelnością.

Na tego typu pytania odpowiedź mogą dać tylko testy. Musze też
uwzględnić przyciemniany wizjer z poliwęglanu jaki mam w kasku.

Pozdrawiam,
Viking

ZToniS

Am 23.03.19 um 21:26 schrieb Viking:
Ale jak już zainwestujesz te ponad 1000E, to będziesz musiał chwalić.
Nawet z tym przyciemnianym wizjerem z poliwęglanu.
ZTS

Viking

On 3/24/19 8:45 AM, ZToniS wrote:
> Am 23.03.19 um 21:26 schrieb Viking:

> Ale jak już zainwestujesz te ponad 1000E, to będziesz musiał chwalić.

Raczej przyzwyczaić. Ja się przyzwyczajam dosyć trwale. Przykładowo z
MLR jestem zaprzyjaźniony do dziś. Niestety otoczenie przymusza mnie do
zmiany. Koledzy warczą, że mnie nie widać w tych wszystkich FANET-ach,
FLARM-ach i innych cudach wiankach...a FAI już dwa lata temu wyłączyło
walidację G-rekordu z przedpotopowych wynalazków. Co do mechanizmu
finansowania to jednorazowe szarpnięcie faktycznie boli ale jakby
chciało działać kolejne 20 lat to wychodzi jedynie 50Eur/rok. Tego typu
inżynieria ekonomiczna działa już o drobinę bardziej znieczulająco ;-)

Pozdrawiam,
Viking

ZToniS

Am 24.03.19 um 10:53 schrieb Viking:

> Raczej przyzwyczaić. Ja się przyzwyczajam dosyć trwale. Przykładowo z
> inżynieria ekonomiczna działa już o drobinę bardziej znieczulająco ;-)
>
> Pozdrawiam,
> Viking

A nie jest tak, że nie wszystkie urządzenia zapisujące ślad generują
G-rekord? Jest on generowany dopiero po sczytaniu śladu przez odpowiedni
software? GPS-Dump, MaxPunkte, SeeYou itp.
Nie mam kompletnie doświadczeń z tymi drogimi urządzeniami dedykowanymi.
Na koniec najlepiej mi się sprawdziło: Yotaphone 2 z BlueFlyVario BT.
Jako software XCSoar, a jako upgrade stary Flamaster NAV.
Pozdrowienia do Wrocka
ZToniS
P.S. MLR i G60csx w pełni sprawne też ciągle jeszcze mam...
Ten drugi czasem stosuję do jazdy na rowerze albo pieszych wędrówek.

pawel...@gmail.com

W dniu piątek, 22 marca 2019 20:21:49 UTC+1 użytkownik nc-ko...@netcologne.de napisał:
Czolem
To jest oficjalna cena netto tego sprzetu.
Pozdro
bubu
509699444
PS
Oczywiscie zapraszam, na stronie www.flylite.pl powinien byc jutro.

Viking

On 24.03.2019 15:49, ZToniS wrote:

> [...]
> Na koniec najlepiej mi się sprawdziło: Yotaphone 2 z BlueFlyVario BT.
> Jako software XCSoar, a jako upgrade stary Flamaster NAV.

Oprogramowanie generujące G-rekord musi być na liście zatwierdzonej
przez podkomisję techniczną CIVL. Komisja od czasu do czasu serwuje
takie niespodzianki jak usunięcie kodu walidatora danego producenta bo
np. uznają, że od dłuższego czasu nie pojawiają się pliki igc na
serwerze FAI WXC. Jakoś nie dociera do nich, że piloci mogą korzystać z
innych platform. Tego typu ruchy skutkują tym, że walidatory przestają
działać także w pozostałych miejscach bo kod źródłowy jest wspólny. W
ostatnich miesiącach został w ten sposób utrącony nasz Muzzy Logger. Dla
zainteresowanych tutaj dostępne są aktualne informacje:

http://vali.fai-civl.org/supported.html

> Pozdrowienia do Wrocka
> ZToniS
> P.S. MLR i G60csx w pełni sprawne też ciągle jeszcze mam...
> Ten drugi czasem stosuję do jazdy na rowerze albo pieszych wędrówek.

Gdzie te czasy, gdy z dwóch baterii paluszków było zasilanie instrumentu
na prawie cały lotny sezon? Teraz kiedy otrzymuję 10H autonomii to
powinienem być zadowolony... Inna sprawa, że takie 10H to można w dobry
dzień pożreć za jednym zamachem ;-)

ZToniS

Am 25.03.19 um 15:54 schrieb Viking:
..... W
> ostatnich miesiącach został w ten sposób utrącony nasz Muzzy Logger. Dla
> zainteresowanych tutaj dostępne są aktualne informacje:
>
> http://vali.fai-civl.org/supported.html

Czegoś nie rozumiem albo się nie rozumiemy.
MuzzyLogger jest/był tylko loggerem. On z G-rekordem nie ma nic wspólnego.
Sam piszesz, że FAI publikuje listę "...oprogramowania generującego
G-rekord...".
Nie rozumiem więc dlaczego MuzzyLogger miałby być utrącony. Chyba, że
softy, którymi się z niego sczytywalo ślady (np. MaxPunkte czy GPSDump)
już MuzzyLoggera nie lubią.
ZToniS były PG

Viking

On 25.03.2019 17:20, ZToniS wrote:

> [...]
> Nie rozumiem więc dlaczego MuzzyLogger miałby być utrącony. Chyba, że
> softy, którymi się z niego sczytywalo ślady (np. MaxPunkte czy GPSDump)

Faktycznie MaxPunkte oraz GPSDump kiedyś potrafiły odczytać zawartość
pamięci MuzzyLoggera dzięki temu, że komunikował się ze światem tym
samym protokołem co znacznie popularniejszy niegdyś rejestrator LogIt.
Teraz najnowsze wersji w/w programów już M-L nie czytają. Pozostał więc
jedynie oryginalny soft o nazwie MuzzyManager. Niestety G-rekord
tworzony przez MuzzyManager na mocy dekretu komisji technicznej CVIL
przestał właśnie być uznawany...

Pozdrawiam,
Viking