Spam.Sprzedam kask PLUSMAX

artax

Rozmiar L ,kolor biały.Stan bdb, ubrany kilka razy (w kominiarce).Dodaje do niego szczękę ,ktora jest przykręcana.Całość za 300 zl..Nadaje się do latania jak i na narty.Info na pw lub 504 05trzy 9jeden9

artax

W dniu środa, 8 listopada 2017 18:30:56 UTC+1 użytkownik artax napisał:
> Rozmiar L ,kolor biały.Stan bdb, ubrany kilka razy (w kominiarce).Dodaje do niego szczękę ,ktora jest przykręcana.Całość za 300 zl..Nadaje się do latania jak i na narty.Info na pw lub 504 05trzy 9jeden9

sam kask bez osłony na szczęke sprzedam za 220 pln.

artax

sorry trochę mnie poniosło 250 z przesyłką :)