Zapad 2017 trochę za dużo realizmu dla dziennikarzy rakiety odpalone w widzów

Oryf

zee

On Wednesday, September 20, 2017 at 12:25:12 PM UTC+2, Oryf wrote:
> https://www.youtube.com/watch?v=FFW9Z2DyoEc

po ch... ten post tutaj?
temat W OGÓLE nie dotyczy paralotni

Zbigniew Gotkiewicz

Zee. Prawdę mówiąc wolę czytać takie posty związane w jakiś sposób z lataniem niż mało eleganckie uwagi takie jak twoja.

Romek

Zer
To daj tutaj coś do poczytania lub sam cos zaproponuj,zamiast krytykować

ark

W dniu środa, 20 września 2017 12:25:12 UTC+2 użytkownik Oryf napisał:
> https://www.youtube.com/watch?v=FFW9Z2DyoEc

to nagranie jest przerabiane , puście sobie to w wolnym tępie a potem tylko wytęż wzrok i znajdź 10 szczegółów z klipu w momencie strzalu i po .Nagle pojawiaja się samochody itp drzwi paki zamukaja się itd.

Oryf

to komuś chciało bawić się w przeróbki to z innej perspektywy. no i nabrali w takim razie the independent, the guardian oraz ny times
https://www.youtube.com/watch?v=YgIOBzx9Kd0

Conrado

> to nagranie jest przerabiane , puście sobie to w wolnym tępie a potem
> tylko wytęż wzrok i znajdź 10 szczegółów z klipu w momencie strzalu i po
> .Nagle pojawiaja się samochody itp drzwi paki zamukaja się itd.

Nie wiem co Ci się tam pojawia ;). Kadr po wybuchu skierowany jest w lewo i
wtedy w kadrze są samochody, których nie było wcześniej, bo znajdowały się
poza kadrem. Jakie "itp.", drzwi i paki, "itd."?

Conrado

Pat I Mat

W dniu środa, 20 września 2017 22:03:16 UTC+2 użytkownik Oryf napisał:
> to komuś chciało bawić się w przeróbki to z innej perspektywy. no i nabrali w takim razie the independent, the guardian oraz ny times
> https://www.youtube.com/watch?v=YgIOBzx9Kd0

E tam, mój młody też tak umie na symulatorze. :)