Pierwsze ujęcia w 4K

OrchPRiTV

Kamera GoPro Hero 7 Black, godziny przelot po okolicach miejscowości Skierbieszów:
https://youtu.be/3qnp5o789OU
Wszelkie uwagi chętnie czytane.
Pozdrawiam widzów,
Krzysztof Nowak,
Paralotniarstwo Zamość.

nicewi...@gmail.com

Złota Polska jesień. Wygląda to lepiej niż dobrze :). Ja czekam na zamówioną Hero 8 black i zobaczymy jak sobie poradzi z chasecam bo chińska zabawka nie radzie sobie za dobrze.

OrchPRiTV

W ósemce system stabilizacji jest bodajże ten sam. W siódemce działa znakomicie, główną różnicą jest tryb linear w pełnym 4K. Nie przepadam za "rybim okiem" nawet w minimalnym wydaniu. Dobry wybór, zdecydowanie. A w jakiej cenie udało się nabyć ósemkę?
Pozdrawiam, KN.

nicewi...@gmail.com

1899zł

Tomo

Cześć.
Powiem ci jakość SUPER!
Pomimo, że oglądałem tylko w jakość HD 1440, bo nie mam monitora, ani telewizora, który obsługuje format 4k.
Powoli zbkiż się czas, że trzeba będzie kupiś przynajmniej monitor do komputera 4K.
Pozdrawiam serdecznie
Tomek

OrchPRiTV

Najtańszą opcją jest właśnie monitor w 4K i już można w pełni docenić starania. Nie mniej jednak, telewizory 4K, powoli stają się standardem, a np. Samsung reklamuje już 8K! To już zakrawa na jakieś wariactwo! Dogonić technikę już jest bardzo kosztowne, ale tak ten świat się rozwija. I co poradzić? Najważniejsze, żeby mieć co pokazywać, taka mi się konkluzja skojarzyła 🙂.
Pozdrawiam, życząc powodzenia, KN.