EC EXTREME ma jakieś kłopoty ?

Paracinek

Próbuje się skontaktować od tygodnia w sprawie doboru śmigła do ich napędu, telefonicznie zostałem odrzucony, mailowo cisza, a messengerem jak coś wysłałem zapytanie to od razu ktoś się wylogował.
Może ktoś wie jak się z nimi skontaktować ?

studio...@o2.pl

W dniu czwartek, 21 września 2017 17:32:23 UTC+2 użytkownik Paracinek napisał:
> [...]
> Może ktoś wie jak się z nimi skontaktować ?

Musisz uzbroić się w cierpliwość - zawsze oddzwaniają. Ewentualnie napisz sms - oddzwonią.

furtak

Krzysiek jest po dość poważnym wypadku dzwoń po niedzieli bo z tego co wiem będzie w Kielcach na targach rowerowych w ta sobotę
Message has been deleted

Przemo Boosh

...karma wraca.

mali...@gmail.com

Trzeba byc idiote aby tak napisac, Screw the hexagon wrench by hand until the timing chain tensioner rod touches the timing chain guide, and then tighten 1/4 turn by tool.lasciwe nie idiota a skonczonym ch...em.

Paracinek

Zadzwoniłem nie zdążył odebrać ale oddzwonił, także jak dla mnie gość jest w porządku.

Yti

mali, o co ci chodzi?