SCOUT NXT

scoutparam...@gmail.com

Witam wszystkich.

Dynamic Sport wraz z SCOUT AVIATION ma zaszczyt poinformować że zakończone zostały testy nowego napędu plecakowego SCOUT o nazwie NXT Adventure.Napęd oficjalnie trafił do oferty i sprzedaży w dniu wczorajszym.

Jest to nowy model, posiadający pełną karbonową ramę silnika o zmiennej geometrii i 19 to litrowy zbiornik oraz kilka innych ciekawych rozwiązań o ktorych więcej mozna przeczytać tu:

www.scoutparamotor.com

Wkrótce pojawi sie także polskojęzyczna wersja na naszej stronie:

www.scoutparamotor.pl

oraz na profilu na facebooku.

Wersje CARBON oraz ENDURO będą produkowane nadal,gdyż mają swoich zwolenników ktorzy pomimo nowatorskich rozwiązań w nowej wersji, wolą sprawdzoną klasyczną konstrukcję ramy z aluminium. Produkowane są tak samo wszystkie części do tych modeli.

Kosze NXT wraz z łopatami DTC są w pelni kompatybilne we wszystkich modelach Scouta.Także w nowym Adventure.

Stary typ łopat DTC które zakończone były fragmentami pierścienia kosza juz nie są produkowane, ale wciąż są dostępne jako części zamienne na zamówienie.

Jako wyłączny dystrybutor firmy SCOUT AVIATION na Polskę juz wkrótce będziemy mieli dostępny egzemplarz testowy ( oczywiscie na silniku moster M 19 Y) który będzie można sprawdzić w locie.

Funkcjonalność nowatorskich rozwiązań w nowym NXT, mimo że w pełni ufamy producentowi, zostanie przez nas sprawdzona osobiście i dopiero wtedy model ADVENTURE będzie można zamawiać.

Pragniemy również poinformować że wszystkie napedy plecakowe SCOUT Aviation posiadają certyfikat.

Wojciech Pierzyński
www.scoutparamotor.com
www.scoutparamotor.pl
tel 602794966

bartoszs...@gmail.com

Jak 4suw?Bo coś cisza.

paraptaszek

Certyfikat? Jaki?

scoutparam...@gmail.com

EOS robi nowy silnik 4T.Poprzedni model nie wytrzymywał testow.Czekamy.Nie wypuścimy na rynek produktu który nie jest sprawdzony.

scoutparam...@gmail.com

bartoszs...@gmail.com

Niech zrobią na handlowych podzespołach .Jak remont będzie kosztował 500 zł to wystarczy że wytrzyma 150h.On był chyba na bazie gy6 .

scoutparam...@gmail.com

W dniu sobota, 6 kwietnia 2019 19:55:31 UTC+2 użytkownik bartoszs...@gmail.com napisał:
> Niech zrobią na handlowych podzespołach .Jak remont będzie kosztował 500 zł to wystarczy że wytrzyma 150h.On był chyba na bazie gy6 .

Tak, wyglada jak GY6, nowy ma miec wieksza pojemność , 200 ccm albo 250, tez na pewno jakis skuterowy.
Zobaczymy...temat jest caly czas drążony.Cisnę Pana Herberta z EOS , ale mają swoje tempo i procedury...

Wojtek

bartoszs...@gmail.com

Super czekamy na efekty :-).Napędy bardzo fajne.

scoutparam...@gmail.com

Zapraszam na testy do siebie na lotnisko.
W tej chwili jest dostępny model Carbon na Mosterze ,za jakieś dwa tygodnie będzie też Adventure.

paraptaszek

No co ty?
Piszesz, że napęd jest "certyfikowany", a tu producent robi jedynie test obciążeniowy i żadne certyfikowanie nie na miejsca.
Ja odbieram tekst cutowany poniżej ze strony producenta jedynie jako zachętę do ew. pracy w kierunku certyfikacji napędów.

Jeśli jest gdzieś coś więcej to proszę uzupełnij i podaj jaki certyfikat mają te napędy, bo po prostu nie znalazłem.

Cytat za wskazanej strony:

In most countries of the World, there is no certification and load test of paramotors required! This means, that we are mostly flying machines, that we have no idea about if they are safe enough or not!

But there is a way how to test and certified paramotors, so lets go through it today!
Stay with us and you will learn more!
Should you have questions, pleasse leave a comment.
Thanks for watching
Thanks for sharing

scoutparam...@gmail.com

Podeślę jak dostanę od producenta.

Tomasz R

pysznie, może będę pierwszy ;-)

bartoszs...@gmail.com

Wojtek a w 4suwie co padło?

scoutparam...@gmail.com

Tłumik pękał notorycznie.
Pracują chłopaki nad nowym silnikiem.Maja też zastosować mała chłodnice oleju.
Zobaczymy.
Punkty dla firmy za to że nie wypuścili na rynek niedopracowanego silnika...

bartoszs...@gmail.com

Chciałbym taką awarię zamiast tych co miałem :-D

Tomo

W dniu sobota, 6 kwietnia 2019 16:13:43 UTC+2 użytkownik scoutparam...@gmail.com napisał:
Pekinie się prezentuje!! Tak pięknie, że aż strach zapytać o koszty zakupu i koszty dalszej eksploatacji i koszty ewentualnych napraw po przypadkowych przygodach.
Od razu widać, że to dla zamożnych pilotów.
Pozdrawiam

scoutparam...@gmail.com

Koszty zakupu są proporcjonalne do jakości produktu.
Koszty eksploatacji są takie same jak innego napędu na silniku Moster.
Koszty naprawy są niejdnokrotnie niższe niż koszt naprawy napędu z koszem aluminiowym.
Części zamienne kosza są sprzedawane znacznie poniżej kosztów wyprodukowania części zamiennej.Przykladowo,łopata DTC kosztuje niecałe 50 euro.
Kosz jest niezwykle mocny i elastyczny wbrew pozorom.Nie mniej napęd jest dedykowany pilotom z doświadczeniem.To znaczy takim którzy już nie mają problemów ze startem i ładowaniem.
Cena nie jest wcale wysoka,to tylko kwestia zarobków 😁

scoutparam...@gmail.com

Bartosz,a jaka awarie miałeś i na jakim napędzie/silniku?

bartoszs...@gmail.com

Solo Rotor i JPX i wszystkie możliwe :-D.Tylko wsk od Artura się nie psuła .

scoutparam...@gmail.com

👍😁

scoutparam...@gmail.com

Zarówno Uprząż jak i caly napęd posiadają certyfikaty panstwowe wydane przez LAACR w 19.02.2014 roku.Zgodne z EN.

Posiadam skany certyfikatów.
Wrzuce na strone niebawem.
Dla zainteresowanych moge przeslac drogą mailową.

Wojciech Pierzynski
scoutparamotor.pl
602794966

scoutparam...@gmail.com

Skany są na naszym profilu na Facebooku Scout Paramotor Polska.

19qul...@wp.pl

Co??????!

scoutparam...@gmail.com

Wersja najnowsza czyli NXT jest właśnie w procesie certyfikacji.