spam - sprzedam Advance Alpha 6 70-95kg En A

Chrab

Sprzedam paralotnię Advance Alpha 6. Przesiadam się na En B.

https://www.olx.pl/oferta/advance-alpha-6-70-95kg-en-a-idealne-po-kursie-CID767-IDCR3Fc.html

- cena 6000zł do negocjacji
- rocznik 2015r.
- rozmiar 26, 70-95kg
- niski nalot ok. 40h
- stan bardzo dobry
- En A

Skrzydło przeznaczone jest dla początkujących. Idealne po kursie.
Łatwe w obsłudze: (3 taśmy), grube linki, proste starty.
Nigdy nie miałem klapy ani fronta na tym skrzydle, a przynajmniej ich nie zauważyłem.

Nie oznacza to, że nie można na nim wykonać przelotów - jest wiele lotów powyżej 100km na xcontest.

Moje skrzydło jest w bardzo dobrym stanie - brak uszkodzeń, niski nalot. Złączam przegląd. Od przeglądu przeleciałem ok. 13h. Oczywiście jeżeli ktoś sobie życzy możemy wykonać ponowny przegląd w uzgodnionym zakresie.

O skrzydle można więcej poczytać na:
https://www.advance.ch/en/alpha6/
https://flybubble.com/blog/advance-alpha-6-paraglider-review

Chrab

A może za 5500?

Chrab

Nowa cena: 5000zł i dorzucam belkę speeda.

Chrab

Cały czas aktualne, cena 4800 dla grupowiczów.

rysi...@gmail.com

Aktualne jeszcze ? Jak tak odezwij sie daj numer do siebie albo napisz numer na meila rysi...@gmail.com zadzwonie