Norma

PawelPoznan

Kamerka znów działa :-)
https://www.youtube.com/watch?v=awtELlPL6s8

Pozdrawiam
PawelPoznan

voice

W dniu 27.03.2020 o 19:36, PawelPoznan pisze:
I niech to będzie dobry znak na przyszłość :-)

https://www.youtube.com/watch?v=1BfEUevxKig

v.

PawelPoznan

W dniu 27.03.2020 o 23:01, voice pisze:
I tego się trzymajmy :-)
Wiem od Tycjano (Tyllis) że on, żona i córki zdrowi,
właśnie wysłałem zapytanie co słychać w Villa Del Cardinalle w Normie
mam nadzieję że Franko i Lella mają się dobrze o reszcie wspaniałego
personelu i znajomych nie wspominając.

Pozdrawiam
PawelPoznan

voice

W dniu 27.03.2020 o 23:08, PawelPoznan pisze:
i właśnie mi stanęło przed oczami zdjęcie z bodajże 1997 przed tyllysem
jak się pakujemy do 'wojadzera' Krzyska...:-)

v.

PawelPoznan

W dniu 27.03.2020 o 23:54, voice pisze:
Z tamtego wyjazdu bardziej utkwiło mi w pamięci błądzenie w nocy po
górskich serpentynkach kiedy Jankowy "skrót" okazał się nadłożeniem km i
godzin, ale ważne że dojechaliśmy, polataliśmy i na tym nie skończyliśmy :-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

PawelPoznan

W dniu 28.03.2020 o 08:50, PawelPoznan pisze:
Dobre
na ile można mówić o dobrych w tej sytuacji wieści z Normy.

Kind Pawel,

we are living as inmates but with much hope of being able to embrace our
normalcy. We are fine and we feel every day with Lella who is praying to
God as she had never done! Thank you so much for your interest and we
hope to find ourselves "together" again!

Ciao Ciao !!!

Też mam nadzieję na rychłe spotkanie i że najgorsze ich oszczędzi.

Pozdrawiam
PawelPoznan

Przemek Kamon

> [...]
> właśnie wysłałem zapytanie co słychać w Villa Del Cardinalle w Normie
> mam nadzieję że Franko i Lella mają się dobrze o reszcie wspaniałego

Cardinalle w Normie od dwóch lat już przecież zamknięte. Najpierw władze oddały cześć hotelu uchodźcom 3 lata temu a póżniej zamknęły całkiem ten hotel. A szkoda, zajebista była miejscówka :)

Jakoś w styczniu wysłali mi maila że co prawda Cardinale nadal zamknięte to oni jednak obsługują gości w wynajmowanych apartmentach rozsianych po całym miasteczku Norma

PawelPoznan

W dniu 28.03.2020 o 21:28, Przemek Kamon pisze:
Tak jak piszesz,
manager Cardinalle Francesco udostępnia nam fajną metę, do której co
dzień przychodziła Lella szykując nam śniadanko :-)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10218885952080017&set=pcb.10218885964040316&type=3&theater

Pozdrawiam
PawelPoznan