Jak bezpiecznie doczepić zbiornik z dodatkową ilością paliwa.

alarmn...@gmail.com

Witam serdecznie . Ponieważ coraz bardziej podobają mi się dłuższe wyprawy , przydało by się czasami zabrać trochę dodatkowego paliwa. Wiem że najlepszym rozwiązaniem jest większy zbiornik z tym że do jutra mi nie dojdzie :). Powstaje więc pytanie jak mogę zabrać np dodatkowe dwa litry i jak je bezpiecznie podłączyć z zbiornikiem głównym. Główny zbiornik posiada oprócz miejsca na odpowietrzenie dodatkowe miejsce na podłączenie wężyka, które w tym momencie jest zaślepione.

Pozdrawiam Rafał Pankowski

Marcin Wowry

Tak na szybko ja bym dal polaczenie wezykiem z kranikiem i przelanie w odpowiednim momencie. Z tym ze kranik musi byc w zasiegu reki 😜

arys

W dniu piątek, 26 maja 2017 19:14:56 UTC+2 użytkownik alarmn...@gmail.com napisał:
> Witam serdecznie . Ponieważ coraz bardziej podobają mi się dłuższe wyprawy , przydało by się czasami zabrać trochę dodatkowego paliwa. Wiem że najlepszym rozwiązaniem jest większy zbiornik z tym że do jutra mi nie dojdzie :). Powstaje więc pytanie jak mogę zabrać np dodatkowe dwa litry i jak je bezpiecznie podłączyć z zbiornikiem głównym. Główny zbiornik posiada oprócz miejsca na odpowietrzenie dodatkowe miejsce na podłączenie wężyka, które w tym momencie jest zaślepione.

> [...]

Rafał, cześć.
W mojej opinii najlepiej korzystać ze sprawdzonego, systemowego rozwiązania.
Można też ewentualnie:
- skręcić gaźnik ;)
- wykorzystywać coś, np termikę
- wdrożyć jakiś swój własny pomysł na dodatkowe paliwo
Udanych lotów !!

Pozdrawiam,
AR

Jarosław Szmidt