Snake 1.2 ktoś coś wie?

Paweł

Jak w temacie ktoś latał?
Może powiedzieć coś więcej?
To taki ulepszony stary snake czy co?

lojak

Snake po liftingu jak sam producent napisał.
Marcin Krakowiak lata tym skrzydłem od sierpnia.
Czytałeś opis na stronie producenta ?

Pozdrawiam Lojak

Paweł

Oczywiście że czytałem, ale interesują mnie bardziej wrażenia osób które miały okazję polatać

tom...@max-dekor.opole.pl

Na wiosnę może zamienię mojego Sxx18 na nowego. Ale muszę się najpierw nim śmignąć po niebie z 20 min. Prawie moja 18tka będzie miała równe 2 lata i jak zrobię przegląd to może wymienię na nowy jak mi się spodoba nowy i kasa będzie odłożona.