Spam-Smigło do simona evo 2

Marcin777

Witam, kupię smigło 2 130 cm lub 3 łopatowe do simonini evo 2. Mam przy okazji pytanie,czy jeszcze ktoś produkuje smigła drewniane i jaka jest ich żywotność?

Romek

W dniu środa, 3 marca 2021 11:54:36 UTC+1 użytkownik Marcin777 napisał:
> Witam, kupię smigło 2 130 cm lub 3 łopatowe do simonini evo 2. Mam przy okazji pytanie,czy jeszcze ktoś produkuje smigła drewniane i jaka jest ich żywotność?

Kilka dni temu wysyłałem do Chorwacji śmigło do simimini mini , do evo 2 chyba też robi.
Tadeusz Mistarz się zowie ten Pan i struga super śmigła.

marcin.j...@gmail.com

A dostane kontakt jakis bo necie nic niema. Moj nr. 7399zero szesc 9 szesc siedem.Dzieki.

Romek

Tadeusz 606 920 092