:-( podobno byl wypadek

scoutparam...@gmail.com

Dzisiaj...gdzies w okolicach Łodzi...ze skutkiem śmiertelnym.
Czy to potwierdzona informacja?

Wojtek

zibi...@gmail.com

hubertu...@gmail.com

zibi...@gmail.com

bartoszs...@gmail.com

Mozliwe ze pierwsze kroki bez kursu.

voytas07

... świeć Panie nad Jego duszą...

g...@o2.pl

W dniu sobota, 6 kwietnia 2019 19:48:56 UTC+2 użytkownik voytas07 napisał:
> ... świeć Panie nad Jego duszą...

Jak wstępnie ustalono, prawdopodobną przyczyną śmierci ok. 30-letniego mężczyzny był upadek z dużej wysokości. Był on ubrany w specjalną uprząż dla paralotniarzy.

???? .Paralotniarz -czy był ubrany ? gdzie skrzydło ?

bartoszs...@gmail.com

Jak sama uprzaz to moze odpadł od tandemu?

kptZbik

JaroXS

Hej

Czy ktos może podac imie i nazwisko zmarlego pilota?

Dzieki

Jarek Borowiec

scoutparam...@gmail.com

Z tego co wiem,miał na imię Rafał.Ale nie znałem osobiście...

tomek...@wp.pl

On Sunday, April 7, 2019 at 7:44:12 PM UTC+2, scoutparam...@gmail.com wrote:
> Z tego co wiem,miał na imię Rafał.Ale nie znałem osobiście...

A skąd wiesz? Rzecz zagadkowa, bo w Łodzi nie ma nas aż tak dużo, a nikt ze znajomych go nie kojarzy. Nikt nie wybrałby się też w tak wietrzne dni, nawet na alpejkę, a co dopiero na loty nad wyrobisko, gdzie szaleją rotory w 'normalne" dni.

Tomo

Prawdopodobnie był to ktoś co wszystko umi z YouTube. Samo to że był tam całkiem sam i znaleźli go motocykliści.

bartoszs...@gmail.com

Będzie raport wstępny i się dowiemy.Jak odstąpia od badania to znaczy że raczej bez uprawnień....

tomek...@wp.pl

On Wednesday, April 10, 2019 at 6:07:13 AM UTC+2, bartoszs...@gmail.com wrote:
> Będzie raport wstępny i się dowiemy.Jak odstąpia od badania to znaczy że raczej bez uprawnień....

Szkoda chłopa.Obstawiam, że bez uprawnień, bo chyba nikt inny nie wybrałby tak fatalnego miejsce, w taką pogodę i w dodatku w CTR.Dawniej wytłumaczeniem był brak internetu i informacji. Ale w obecnym czasie mógł nawiązać kontakt z grupą i ... żyć.

scoutparam...@gmail.com

A jakie to ma znaczenie skąd wiem?

tomek...@wp.pl

On Thursday, April 11, 2019 at 6:55:35 AM UTC+2, scoutparam...@gmail.com wrote:
> A jakie to ma znaczenie skąd wiem?

Po twojej odpowiedzi już widzę, że żadne.

scoutparam...@gmail.com

Żadne.Nie uważam za zasadne udostępniania czyichś danych osobowych ,nawet jeśli ta osoba nie żyje.Ami tym bardziej skąd mam taką informację.
Znane jest mi zarówno imię jak i nazwisko nieżyjącego.
Jeśli chcesz uzyskać jakieś informacje na ten temat,zgłoś się do odpowiedniej instytucji.
Ja nie czuje się upoważniony do udzielania dalszych informacji.Z oczywistych względów.

Tomasz Poznański

W dniu 13.04.2019 o 14:40, scoutparam...@gmail.com pisze:
> Żadne.Nie uważam za zasadne udostępniania czyichś danych osobowych ,nawet jeśli ta osoba nie żyje.Ami tym bardziej skąd mam taką informację.

Nie no, bez przesady. Ja jeszcze rozumiem tę paranoję w stosunku do osób
żyjących, ale ochrona danych osobowych nie dotyczy osób zmarłych, bo
taka osoba nie jest podmiotem praw i obowiązków w stosunkach prawych.
Jeśli ktoś ma inne zdanie niech uzyska zgodę na przetwarzanie danych od
nieboszczyka :) .

Pozdrawiam
Tomek

scoutparam...@gmail.com

Zacytuję ci fragment z interpretacji Ustawy żebyś się nieco opamietal i zrozumiał co to takiego "umiar"...
"W przypadku wykorzystania danych osób zmarłych,osobom bliskim, których dobra osobiste, tj. na przykład kult pamięci o osobie zmarłej, zostały naruszone przysługuje prawo wystąpienia z powództwem cywilnym do sądu powszechnego.

Tyle w temacie.

michu

Co za bezsens. Podobno był wypadek. Podobno miał na imię Rafał. Nie wiem, nie znam szczegółów, ale podobno coś wiem, tylko podobno nie mogę ujawnić co i skąd wiem. Stary...ogarnij się. Ty masz cipkę, czy kutasa między nogami. Wszystko co piszesz, opiera się na podobno, czyli na plotach. PO kiego grzyba w ogóle otwierałeś dyskusję (?) Żeby napisać podobno (?)

scoutparam...@gmail.com

O widzę że kolega błysnął intelektem i piórem.
Jak przeczytasz wątek od początku to może zrozumiesz po co go utworzyłem.
Odnośnie reszty Twojej wypowiedzi,pozostawię bez komentarza.
Być może nie bardzo masz pojęcie do kogo piszesz...

bartoszs...@gmail.com

Nie wiem jak tu ale zawsze jak była cisza o wypadku wychodził smród albo przyczyna była tak głupia że wstyd było napisać.
Message has been deleted

Mateusz SP8EBC

W dniu 14.04.2019 o 09:18, scoutparam...@gmail.com pisze:
OK dobra, to napisz proszę tylko czy pilot był z papierami czy nie i
jakieś szczegóły wypadku. Reszta chyba nikogo nie interesuje

scoutparam...@gmail.com

Pewno to drugie.Tej soboty był mega silny wiatr...
Nie mniej uważam że należy poczekać na oficjalne wyniki badania.
Wątek założyłem żeby potwierdzic lub zdementować informacje która otrzymałem tamtej soboty.
Jeśli ktoś tego nie rozumie a swoje frustrację zamierza rozładowywać w taki sposób,jak dwa posty powyzej,pozostaje tylko współczuć.

michu

Kit mnie obchodzi kim ty jesteś. Pisz konkrety, albo w ogóle nie zabieraj głosu i spadaj z tymi swoimi plotami i domysłami.
Po kiego grzyba pisałeś, że to podobno był jakiś tam Rafał , hę (?), skoro nie chcesz ujawnić źródła tej informacji. Skoro nie możesz, lub nie chcesz ujawniać tej informacji (a masz do tego prawo), to w ogóle się nie odzywaj i zachowaj dla siebie takie niepotwierdzone ploty. Myślę, że ta informacja zrodziła się w jakiś twoich urojeniach.

scoutparam...@gmail.com

Jak sobie wrócisz na początek wątku,to znajdziesz potwierdzenie w informacjach prasowych że wypadek miał miejsce a człowiek nie przeżył.Nie są to więc niczyje urojenia.
Twoje zaczepki są żałosne i nie na miejscu...świadczą tylko o Tobie.
Jak to było?Kozak w necie?

michu

Stary...idzie tylko o to, że w ogóle miałeś się nie odzywać, że był to podobno jakiś nikomu nieznany Rafał, a nie zawracasz ludziom banię takim pierdzeniem.

scoutparam...@gmail.com

Przepraszam,ale czy ja cię zmuszam do czytania tego wątku ?Do zabierania głosu?
Masz z tym jakiś problem ?
Czekam na garść informacji które zamieszcze jeśli uznam że może to się przyczynić do poprawy bezpieczeństwa nas wszystkich.
Jak przeczytasz wątek że zrozumieniem to być może zrozumiesz jakie były intencje jego założenia.Na razie tylko wychodzisz na frustrata.

michu

Tłumaczysz się jak mały Kazio za kradzież batonika

scoutparam...@gmail.com

Mam inne zdanie na ten temat.
Chętnie poznam zdanie innych,Twoje już znam i niespecjalnie mnie ono zajmuje.

michu

Gdyby cię nie zajmowało, to byś nie odpisywał co 5 minut.

scoutparam...@gmail.com

Od tej chwili już nie zajmuje "michu" i mam nadzieję że w przyszłości tez nie będzie musiało zajmować.

scoutparam...@gmail.com

Z kwestii ważnych...
Nieżyjący użytkownik paralotni Rafał (celowo nie używam tu określenia " pilot") nie posiadał dokumentów potwierdzających jego kwalifikacje do pilotowania paralotni.
Niestety...
Myślę że na tym można zakończyć ten wątek.

Tomasz Poznański

W dniu 14.04.2019 o 08:22, scoutparam...@gmail.com pisze:
> [...]
> "W przypadku wykorzystania danych osób zmarłych,osobom bliskim, których dobra osobiste, tj. na przykład kult pamięci o osobie zmarłej, zostały naruszone przysługuje prawo wystąpienia z powództwem cywilnym do sądu powszechnego.

Podanie informacji - zginął (imię, nazwisko) - nie jest naruszeniem dóbr
osobistych rodziny ani zmarłego. Bo gdyby tak było, należałoby
cmentarze pozamykać bo tam prawie nie ma bezimiennych mogił.

Tomek
Message has been deleted

scoutparam...@gmail.com

Racja.
Nazywał się Rafał Chyziewicz.Nie miał uprawnień.Wiec PKBWL najpewniej odstąpi od badania tego wypadku.
Czy podanie jego nazwiska coś zmieniło?Być może tak.
Jeśli tak to chętnie się dowiem co zmieniło.Moze ktoś zna więcej szczegółów tego wypadku?

JaroXS

Hej

Dla mnie podanie imienia i nazwiska ma sens bo kiedys mieszkalem w Lodzi. Bylem przekonany ze byc moze to ktos z moich znajomych. Podanie imienia i nazwiska to chyba nie kryminal w naszym sporcie.

Dzieki,

Jarek Borowiec