Ja nic nie chcę mówić, ale w Mistrzostwach Poski PG się dzieje :)

xcwalter

Cześć,
Po pierwsze w klasie sport wczoraj taska wygrała laska. Nijaka Aśka Kocot. Brawo Asia!!!!!!!!!!!!!
Tym samym wśród kobitek jest druga, zaraz za mistrzynią świata Petrą Slivovą ( niegdyś Krausovą).

Dał też ognia Jacek Krzyżanowski i z piątego miejsca, po doskonale polecianym dzisiejszym wyścigu wyszedł na prowadzenie w klasie sport. Za nim jest dominik Kapica, a na czwartym miejscu Asia Kocot. Hip hip....

W klasyfikacji ogólnej najwyżej z naszych stoi Bogdan Białka na szóstym miejscu, a za nim Stefek Vyparina na miejscu siódmym, ale obaj mają niepolskie licencje :)
A z polską fajką na 10 pozycji prowadzi, cały skupiony Michał Gierlach, a za nim, na miejscu 12 Pafcio kruca fux Faron i kto wie jak to się skończy bo wczoraj kolejność była odwrotna :). Trzymamy kciuki za obu. Jeszcze do wczoraj tylko 3 punkty za nim leciał matuzalem polskiego sportu paralotniowego, Sławek Kaczyński, u którego forma regularnie rośnie. No ale dzisiaj się obsunął w klasyfikacji na miejsce 18. Za to na 15 wskoczył Paweł Kumorek.
Oj, jak tam się tasuje, nie wiadomo do końca kto zostanie Mistrzem Polski i w klasie sport i w wyścigówkach.
A co się dzieje z Dominiką Kasieczko? Dlaczego jej nie ma? Co porabia, gdy ważą się losy tytułów mistrzowskich?
Na te pytania i na wiele innych, odpowiemy już wkrótce
:)

Tomasz Poznański

W dniu 18.09.2020 o 20:02, xcwalter pisze:
> Cześć,
> Po pierwsze w klasie sport wczoraj taska wygrała laska. Nijaka Aśka Kocot. Brawo Asia!!!!!!!!!!!!!

Walterowi chodziło zapewne o niejaką Asię Kocot :)

niejaka -> pewna, swego rodzaju
nijaka -> przeciętna

Pozdrawiam i gratuluję
Tomek

MD

Walterwmistrzempolski, trochę podniosłeś rangę zawodów, bo to nie Mistrzostwa Polski ;)
Asię pewnie niedługo będzie można nazywać Mistrzynią Polski, a Domi ostatnio obstawia głównie zawody H&F.

xcwalter

Kłaniam się za poprawki
:)

Wojciech Sołtysik

Dajcie linka do wyników :) o ile gdzieś są

gre...@poczta.onet.pl

https://airtribune.com/polish-pg-open-2020/results