Miejscowki pod Warszawą

Wojciech -

Cześć. Od miesiaca mieszkam w wawie. Gdzie tu latacie? Jest jakis klub gdzie można by sprzęt trzymać?

lojak

W dniu niedziela, 7 kwietnia 2019 20:00:06 UTC+2 użytkownik Wojciech - napisał:
> Cześć. Od miesiaca mieszkam w wawie. Gdzie tu latacie? Jest jakis klub gdzie można by sprzęt trzymać?

Hej,
W wawie najbliżej jest Wilanów, ale miejscówka jest w CTR więc trzeba zapoznać się z granicami strefy i podpisać oświadczenie, skontaktuj się z Pawłem Radziszewskim (PMR) na grupie, pomoże Ci w ogarnięciu sprawy, składka na startowisko na cały rok wynosi 50 zł rok.
Druga miejscówka to Łąki koło Radzymina, jeśli korzystasz z FB to chłopaki często się umawiają na Mazowieckiej Grupie Paralotniowej

Pozdrawiam Lojak

wron...@gmail.com

W dniu niedziela, 7 kwietnia 2019 20:00:06 UTC+2 użytkownik Wojciech - napisał:
> Cześć. Od miesiaca mieszkam w wawie. Gdzie tu latacie? Jest jakis klub gdzie można by sprzęt trzymać?

Sprzęt raczej będziesz musiał przywozić sam.

Jeśli chciałbyś trochę się przejechać (około 70km), to w Dylewie jest startowisko z bardzo fajną ekipą - polatasz tam też w bardzo ładnych okolicach. Pilica, te sprawy... Mają zadbane miejsce, towarzystwo jest też bardzo zintegrowane. Kontakt przez fejsa z Rodzynem. Jestem pod wrażeniem pozytywnego podejścia i naprawdę zajebistej atmosfery. Zabierz kiełbasę na grilla : https://www.facebook.com/ladowiskodylew/

Startowisko jest też w okolicach Pilawy (tej Garwolińskiej), tzw Gocław. Sporo ludzi korzysta, dość obszerne i bez ograniczeń. Zapytaj Dynamita.
http://scoutparamotor.pl/

W okolicach Góry Kalwarii i Czerska są łąki nadwiślańskie, gdzie można startować. Trochę nierówno, ale da się startować na każdy kierunek. Raczej nikt nad tym nie sprawuje nadzoru, ale też nikt nie zabrania. Malownicza okolica, zamek w Czersku i dolina Wisły. Można polecieć też nad Pilicę.

Jest też Baniocha - mają tam kilka startowisk na wszystkie kierunki chłopaki z Pro-Fly, spytaj Rafała. Standardowo nie mają czasu, ale jak już się dodzwonisz, to nie odmówią Ci pomocy. Możesz liczyć też na pomoc w sprawach technicznych, sprzedadzą Ci też graty, możesz polatać na sprzęcie demo. www.shop.pro-fly.pl

Wilanów - trochę mało miejsca, bywa tłoczno, ale najbliżej W-wy. Kontakt pewnie przez Paraelement, ale nie dam sobie łapy uciąć.

Łąki w okolicach Łęgu niedaleko Konstancina. Bywa mokro, trzeba uważać na minilotnisko w Oborach. Podchodzą samoloty, więc z uwagą.

Solec niedaleko Chojnowa - dużo łąk, uważaj na ograniczenia, bo zaczyna się CTR, poza tym park krajobrazowy i stadnina. Właściciele uczuleni na paralotniarzy, bo zeszłej jesieni narobili wiochy i wystraszyli konie. Od tej pory trochę uczuleni, ale bardzo dużo miejsca.

Ujście Pilicy do Wisły - tam działa Marcin z tandemami www.lotwidokowy.com. Ma swoje miejsca, nie wnika kto lata, grunt żeby był porządek. Wyjątkowo pozytywny gość, ale jak mu podpadniesz, to przesrane... 2m wzrostu i lepiej żeby był porządek...

Okolice Wincentowa - dwa startowiska prywatne https://www.google.com/maps/@51.9412742,21.1474112,709m/data=!3m1!1e3
koniecznie musisz ustalić zasady z właścicielami przed przyjazdem.

Da się też startować w miejscowości Ostrówiec : https://www.google.com/maps/@52.0376928,21.2592695,1936m/data=!3m1!1e3

ale ciężki dojazd i właściciel łąki nieznany. Raz tam byłem. Zakopałem się samochodem.

To tyle po południowej stronie W-wy.
Może ktoś doda coś od siebie.

A.

Wojciech -

Zajebiste dzieki

robertkos...@gmail.com

W dniu niedziela, 7 kwietnia 2019 20:00:06 UTC+2 użytkownik Wojciech - napisał:
> Cześć. Od miesiaca mieszkam w wawie. Gdzie tu latacie? Jest jakis klub gdzie można by sprzęt trzymać?

Jak masz chęć to również zapraszamy do Wiskitek .PARAMOTOR TEAM WISKITKI

Wojciech -

Panowie a jakies miejsce z kawalkiem górki gdzie można by ground handling poćwiczyć?

Wojciech -

Mysle ze wpadne do wiskitek z pruszkowa po pracy mi pasuje.

Damian Krejner

Masz fb?

Wojciech -

Mam. Majster Klepka z Edynburga :)