[SPAM] KUPIE skrzydlo do lotow pg, rozmiar do 105 lub 110 kg, En B lub En C

kaas...@gmail.com

Poszukiwane skrzydlo do lotow swobodnych, En B, lub "dolne" En C w rozmiarze do 105-110 kg,w bardzo dobrym stanie, z przeglądem nie starsze jak 2012-2013 rok.
Jak ktoś takie miał do sprzedania, proszę o kontakt na priva:
kaaspar(m-pa)o2.pl

jaceksz...@gmail.com

Ile ważysz?mam en c w idealnym stanie z 2015 roku ale do 100 kg

nc-ko...@netcologne.de

Od razu pomyslalem o Twoim skrzydle Jacek ;-)
Pozdrawiam Artur

fargo....@gmail.com

Cozlem
Mam Queena do 104 kg. w idealnym stanie, móglbym napisac ze ma 10 -20 h bo nikt by sie nie kapnał, ma nalatane ok 60-70 h. Nigdy nie był ciorany po starcie
jesli byłbys zaintersowany przesle foty.
Pozdro
bubu
509699444

kaas...@gmail.com

> jesli byłbys zaintersowany przesle foty.
> Pozdro
> bubu
To poproszę na priva:
kaaspar(m-pa)o2.pl

kaas...@gmail.com

mgo

W dniu 2018-01-23 o 12:06, kaas...@gmail.com pisze:

jak szukasz tanio to mam AirDesign Pure do 105
ale o ile pamiętam z 2011, nalatane ma ze 150h

--
mgo

kaas...@gmail.com

> jak szukasz tanio to mam AirDesign Pure do 105
> ale o ile pamiętam z 2011, nalatane ma ze 150h
>
> --
> mgo

Raczej podziękuję :-) bo to ani B, ani dolne C, a co do ceny, nie nie szukam tanio, szukam normalnie, ale okazje mile widziane, bo kto lubi przepłacać.... ręka w górę:-)
Ale dzięki za oferte.

pawel...@gmail.com

Czolem
Sorki nie zagladałem tu, jesli nadal interesuje Cie Queen prosze napisz na flylite.pl lub zadzwoń 509699444
Pozdro i jeszcze raz przepraszam
Paweł

kaas...@gmail.com

Poszukiwania trwają.

Kuba

Cześć - poszło na podany priv - NOVA MENTOR 2 s 2011

ku_...@tlen.pl

W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 10:37:14 UTC+1 użytkownik kaas...@gmail.com napisał:
Cześć
Jeżeli Cię zainteresuje to mam do sprzedania Skywalk Chili 2M 85-110kg, rok 2011.
Pełne przeglądy z 2016 (J. Korzec) i 2017 (T. Zarzycki)-ważny do 03/2018 (przewiewność, trymowanie, wytrzymałość itp). Stan bardzo-dobry bez łatek, napraw czy wodowania. Kupione bezpośrednio od G. Olejnika. Nalot - 110h. Jak coś to wszystkie papiery na maila mogę podesłać.

kaas...@gmail.com

kaaspar(m-pa)o2.pl

> [...]
> Pełne przeglądy z 2016 (J. Korzec) i 2017 (T. Zarzycki)-ważny do 03/2018 (przewiewność, trymowanie, wytrzymałość itp). Stan bardzo-dobry bez łatek, napraw czy wodowania. Kupione bezpośrednio od G. Olejnika. Nalot - 110h. Jak coś to wszystkie papiery na maila mogę podesłać.

Podeślij, mail powyżęj.