Studenci "Jackie" zablokowali pgforum.pl ?

zbro...@gmail.com

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2.2.15 (CentOS) Server at pgforum.pl Port 80

cmr...@wp.pl

Też się z kolegą naśmiewaliśmy z tego w ten sam sposób :)

Roman

Ataku wykluczyć nie można, ale,że stoi za tym Jackie, to chyba niemożliwe :) .

fotolot

Roman napisał:
> Ataku wykluczyć nie można, ale,że stoi za tym Jackie, to chyba niemożliwe :) .

Jackie nie jest jeszcze opierzony z czym się wcale nie kryje, a także z wieloma interesującymi go zagadnieniami wokół paralotniarstwa.... myślę że poprostu pisał tam co myśli naPRAWDĘ co mogło być nie do zniesienia.
Podobnie jak Romek nie jestem tu za teorią spiskową i uważam że najprościej zapytać czcigodnych moderatorów "gdzie przenieśli rozmowy merytoryczne"? :)

Mateusz SP8EBC

W dniu 20.10.2018 o 11:14, zbro...@gmail.com pisze:
> Apache/2.2.15 (CentOS) Server at pgforum.pl Port 80

To strasznie antyczna wersja Apache (sprzed 8 lat) i być może ktoś
wykorzystał jakąś lukę bezpieczeństwa żeby dobrać się do serwera. Choć z
drugiej strony tak stara wersja może nie mieć wielu "zero-day"
wprowadzonych do kodu później

// ML

fotolot

Mateusz SP8EBC
> [...]
> wykorzystał jakąś lukę bezpieczeństwa żeby dobrać się do serwera. Choć z
> drugiej strony tak stara wersja może nie mieć wielu "zero-day"

Czyli dominuje teoria "strasznego" spisku i ataku zewnętrznego , a Uriuk się tu ostatnio odzywał "jak gdyby nigdy nic" więc chyba się mu wszystko zgadza :)
Message has been deleted

Asia

Ciekawe to wszystko, ciekawe. Ja mało udzielam się na forach, zdecydowanie wolę czytać niż pisać. W temacie "Jackiego" odezwałam się i co....lipa, zamknęli forum...śmiem twierdzić, milczenie jest złotem.

milc...@gmail.com

W dniu sobota, 20 października 2018 11:14:30 UTC+2 użytkownik zbro...@gmail.com napisał:
Myślę że ktoś przywołał do porządku uriuka.
To co ten typek wyprawiał tam z początkującymi paralotniarzami domene nie dokształconymi przez szkoły to był skandal. Tam zaczęły wychodzić niewygodne fakty odnośnie patlaogii w szkole w Borowej. Pewnie szef albo egzaminator go przytemperował. uriuk to hipokryta pisze o patalogiach a sam ją szerzy w swojej szkole

u2

W dniu 2018-10-20 o 20:59, milc...@gmail.com pisze:
Przeciez to Mosad na spole z Putinem zablokowali. Wszyscy to wiedza. A
na pl.rec.paralotnie jak zwykle przeglosowuja swoja wersje
rzeczywistosci rownoleglej :)
Sami jasnowidze.

Jak sie czegos nie wie, to trzeba zapytac, nie wyjdzie sie na glupka w
ten sposb.

Pgforum wykrzaczylo sie podczas przenoszenia na nowe serwery. Przerwa
byla planowana, ale miala trwac okolo godziny i tyle czasu np lezala
moja strona. Operacja przeszczepu pgforum sie mniej powiodla, a na
dodatek wszyscy ktorzy mogli je podniesc, sa w rozjazdach (ja dopiero
wrocilem do chalupy).
Rano zaczniemy defibrylacje, wiec jescze pare teorii spiskowych da sie
stworzyc. Bajkopisarze, dodziela!!!

--
u2

Merytoryczne dyskusje paralotniowe przeniosly sie na www.pgforum.pl

voice

W dniu 2018-10-20 o 20:59, milc...@gmail.com pisze:

> Myślę że ktoś przywołał do porządku uriuka.
> To co ten typek wyprawiał tam z początkującymi paralotniarzami domene nie dokształconymi przez szkoły to był skandal.

A coś więcej? Z ciekawości pytam bo jako "niemerytoryczny" nie
zaglądałem i nie czytałem...

pozdrawiam
v.
ps. może być na priv.

voice

W dniu 2018-10-20 o 21:35, u2 pisze:

> moja strona. Operacja przeszczepu pgforum sie mniej powiodla, a na
> dodatek wszyscy ktorzy mogli je podniesc, sa w rozjazdach (ja dopiero
> wrocilem do chalupy).

No to na co czekasz mistrzu, 75 minut (pewnie niecałe) i wszystko
powinno działać.

> Rano zaczniemy defibrylacje, wiec jescze pare teorii spiskowych da sie
> stworzyc. Bajkopisarze, dodziela!!!

Rano ? Ktoś jeszcze pomyśli że wiedzy brakuje i funfli potrzeba co
wszystko zrobią a przecież wiadomo kto wszystko wie...
Śmiało, nie każ fanom czekać....

v.
ps. no tak, zapomniałem o tym że się nie może bo toto, i tez to, i tamto
i generalnie :-))))))))

milc...@gmail.com

uriuk to się okaże jak zobaczymy z czego wyczyściłeś to forum. Czytając twoje ostanie zapisy domene też jako teorie spiskowe że jacyś studenci pisali pod nickiem Jackie to myślę że to grubsza sprawa będzie. Chyba rozpieprzyłeś system :). Tak to się kończy jak się obraża klientów do uprawiania sportu rekracyjnego a takim jest paralotniarstwo. czy twój pusty łeb jest w stanie przyjąć do wiadomości że w śród Twoich kursanstów to nie są tylko fizole co kręcą jak ty kółkiem i biegają z łomem , za niedzielnym kierowcą co gdy im zajedzie drogę, ale mogą być to również ludzie wykształceni,- prawnicy, urzędnicy, politycy? W końcu kogoś wkurwisz i się skończy dzień dziecka...

good...@wp.pl

jak to leciało?

nie strasz nie strasz bo się ...

Żadnych niewygodnych faktów tam nie przeczytałem, poza dociekliwością wypadku w locie w tandemie, który ze szkoleniem nie miał nic wspólnego.
Natomiast nic zainteresowany nie wspomniał o wypadku śmiertelnym na holu w jego szkole. Nie chciał czy nie wiedział ?

Isiu, wiem, że ci się to w głowie nie mieści. Ale gdyby mi się baza danych strony wykrzaczyła podczas przenoszenia jej na inny serwer, też bym tego sam nie ogarnął. Podobnie jak ze 90% tu piszących. Bośmy głąby i tyle.

u2

W dniu 2018-10-20 o 22:19, good...@wp.pl pisze:
> Natomiast nic zainteresowany nie wspomniał o wypadku śmiertelnym na holu w jego szkole. Nie chciał czy nie wiedział ?

W zeszlym roku latalem i szkolilem w Borsku. Wypadek byl w Borowej (cos
300 km bardziej na poludnie) i nie mial nic wspolnego z jakakolwiek szkola.

milc...@gmail.com

No dobra uriuk... A o co cięp ytał na forum Jackie?
Dał ci kilka pytań kontrolnych kim byli oskarżeni itd i dał ci jedno proste pytanie na które tak chętnie zawsze odpowiadasz bo lubisz osądzać , o ile dobrze pamiętam to pytanie było co tam zawiniło myślenie czy brak doświadczenia. Zacytuj dokładnie uriuk, chyba żę dokonujesz cenzury niewygodnych dla siebie pytań to nie :P

PawelPoznan

W dniu 20.10.2018 o 22:48, milc...@gmail.com pisze:
> [...]
> Krótko mówiąc tak zajeżdżał świeżaków, że w końcu jeden odpisał krótko że się boi o cokolwiek pytać jak z byle powodu go tu zajadą. A Jackie żadnych własnych teorii nie głosił tylko co w literaturze, miał tylko własne interpretacje, do czego początkujący pasjonata miał pełne prawo. Przy okazji śmiech było jak zgasił uriuka jego własną wypowiedzią z precla o holowaniu która była całkowicie sprzeczna z tym co napisał na pgforum. Nawet się nie przyznał do błędu. I kto teraz uwierzy w jego nieomylność? Nie werzę ze ot tak zamknięto forum.. Pewnie pucuje je na glanc, jak to za dobrych czerwonych czasów było :)

Pomimo że nie zaglądałem nawet na to "merytoryczne" cenzurowane coś tam,
to szkoda wielka by była gdyby przestało działać, mam nadzieję że sobie
poradzą dla dobra użytkowników precla.
:-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

Statler

W dniu sobota, 20 października 2018 23:13:47 UTC+2 użytkownik milc...@gmail.com napisał:
>Zacytuj dokładnie uriuk, chyba żę dokonujesz cenzury niewygodnych dla siebie pytań

No co Ty? Przecie Uriuk jest "najleprzy na świecie w miłowaniu w kloz" psss... koleżeńskich dysputach na Grupie;)

Statler

tomek...@wp.pl

On Saturday, October 20, 2018 at 8:55:58 PM UTC+2, Asia wrote:
...śmiem twierdzić, milczenie jest złotem.

Nie zawsze. Zależy o co i jak zostaniesz o to zapytana.

Pozdr.

feni...@gmail.com

Nie zaglądam , ale szkoda wielka jak by cenzurowane przestało działać . Hipokryzja .

u2

W dniu 2018-10-20 o 23:19, PawelPoznan pisze:
> Pomimo że nie zaglądałem nawet na to "merytoryczne" cenzurowane coś tam,
> to szkoda wielka by była gdyby przestało działać, mam nadzieję że sobie
> [...]

To akurat dla precla jest malym problemem. Wiekszy problem to Jackie,
ktory juz tu pisze. Poniewaz pisze o sobie w trzeciej osobie, to
istnieje podejrzenie schisofrenii, a wiec bedzie tu wielu Jackie. Facet
jest w fazie pobudzenia, wiec niedlugo zdominuje precla.
Bedzie sie dzialo.

fotolot

u2 napisał:
> [...]
> istnieje podejrzenie schisofrenii, a wiec bedzie tu wielu Jackie. Facet
> jest w fazie pobudzenia, wiec niedlugo zdominuje precla.

Więc tym razem to jednak nie jest wesoła "grupka studentów", a sam ON ale tym razem w trójcy ?
Podejrzliwe słowa i insynuacje jakimi wyrażamy się o innych(bez dowodów), zazwyczaj świadczą i uwidaczniają nasze własne oblicza w tym fazy pobudzenia :)

u2

W dniu 2018-10-21 o 11:26, fotolot pisze:
> [...]
> Podejrzliwe słowa i insynuacje jakimi wyrażamy się o innych(bez dowodów), zazwyczaj świadczą i uwidaczniają nasze własne oblicza w tym fazy pobudzenia:)

Jak na razie swiadczy to wylacznie o twojej umiejetnosci czytania ze
zrozumeniem. Czasem odechciewa mi sie pisac, zeby pozniej nie musiec
tlumaczyc, co napisalem. Polska jezyk trudna jezyk.
Ale pocieszam sie, ze okolo polowa polpulacji umie zrozumiec, to co
przecztala.

milc...@gmail.com

Tak zgadza się u2 jednak gorzej jak ktoś pisze i potem po przeczytaniu nie rozumie tego co napisał hahaha :)
sorry ale przypomniał mi się temat holowniczy z pgforum , jaja normalnie były jak na wielkanoc ;]
Message has been deleted

fotolot

użytkownik u2 napisał:
Myślę po prostu, że grubo przesadzasz z tym wywyższaniem Jackiego i straszeniem nas tu nim jak "diabłów malowanymi święconkami".
Skoro twierdząco napisałeś, że pisze On tu o sobie w trzeciej osobie to jeśli "wiesz co napisałeś" to wskaż nam z łaski swojej te Jego podejrzane wg. Ciebie wypowiedzi ?

cmr...@wp.pl

Wiesiek. Masz prawdziwka na tacy. Tak i tu jak i w wątku o wypadku piętro niżej.

voice

W dniu 2018-10-20 o 22:19, good...@wp.pl pisze:

> Isiu, wiem, że ci się to w głowie nie mieści. Ale gdyby mi się baza danych strony wykrzaczyła podczas przenoszenia jej na inny serwer, też bym tego sam nie ogarnął.

To byśmy musieli określić co masz na myśli pisząc "przenoszenie". Jak mi
się podczas przenoszenia coś wykrzaczy to ponawiam kopiowanie i szlus :-)

To ja może pomogę koleżeństwu jak kiedyś to zrobiłem radą, i poradzę aby
zaczęli używać stwierdzenia "konwersja" a nie przenoszenie. Będzie
brzmiało bardziej prawdopodobnie ;-))).

Co się zaś tyczy ogarnięcia to nie zwracałem się przecież do byle
"dziecka neostrady" tylko specjalisty z najwyższej informatycznej półki
:-))))

pozdrawiam
v.

voice

W dniu 2018-10-21 o 09:02, feni...@gmail.com pisze:

> Nie zaglądam , ale szkoda wielka jak by cenzurowane przestało działać . Hipokryzja .

Dlaczego, ja też nie zaglądam i mi nie przeszkadza że jest. Jak ktoś
lubi to dlaczego nie....

pozdrawiam
v.

stag...@o2.pl

A pamiętacie historie z forum.pl.rec z 2014 r gdy je zamknięto no uriuk groził sądem i admin go zamknął, potem otwiera swój uriuk pseudo demokratyczne pgforum? . To jest dopiero hipokryzja najwyższych lotów. Myślę że podobna historia spotkala teraz pgforum...

cmr...@wp.pl

W dniu wtorek, 23 października 2018 08:07:23 UTC+2 użytkownik stag...@o2.pl napisał:
> A pamiętacie historie z forum.pl.rec z 2014 r gdy je zamknięto no uriuk groził sądem i admin go zamknął, potem otwiera swój uriuk pseudo demokratyczne pgforum? . To jest dopiero hipokryzja najwyższych lotów. Myślę że podobna historia spotkala teraz pgforum...

Tam poszło o coś zupełnie innego.
To "forum" Benka to było nic innego jak nabijający klikalność twór kopiujący wszystkie wpisy z grupy dyskusyjnej. Bez najmniejszej wzmianki o źródle.

Pomimo, że byłem zwolennikiem tamtego twora bo łatwiej było wszystko czytać i oglądać,, to jednak choćby kultura ludzka podpowiadałaby zapytać każdego z piszących tu, czy chcę by treść ich postów wyświetlała się tam. A nic takiego nie miało miejsca.

stag...@o2.pl

Nie uważasz że uriuk jest za nadto konfliktów? Napisze ktoś coś od siebie to mu wygranie że jakiś prawdziwej się mądrzy, zacytuję kogoś też źle bo naruszasz jakieś wydumane prawaautorskie. To jakiś szantaż. Robi wszystko by wykreować siebie na gwiazdę. Te samouwielbienie go kiedyś zgubi.

cmr...@wp.pl

W dniu wtorek, 23 października 2018 10:20:34 UTC+2 użytkownik stag...@o2.pl napisał:
> Nie uważasz że uriuk jest za nadto konfliktów? Napisze ktoś coś od siebie to mu wygranie że jakiś prawdziwej się mądrzy, zacytuję kogoś też źle bo naruszasz jakieś wydumane prawaautorskie. To jakiś szantaż. Robi wszystko by wykreować siebie na gwiazdę. Te samouwielbienie go kiedyś zgubi.

Nie tylko uriuk wtedy miał obiekcje.

stag...@o2.pl

To czysta demagogia. Jackie pisał w dość specyficzny sposób, zgodny z zasadami. Cytaty zaznaczal, a książkowe informacje interpretować na swoje słowo i tak go jebano, jakby co niektórym sprawiało to przyjemność. Środowisko paralotniarzy jest zepsute bo wkręcić się do niego może każdy, w przeciwieństwie do wyższych elit lotniczych, w których najpierw sprawdza się inteligencję, potem szkoli. Narwancow się się wyklucza.

midia...@gmail.com

W dniu wtorek, 23 października 2018 15:45:27 UTC+2 użytkownik stag...@o2.pl napisał:
Środowisko paralotniarzy jest zepsute bo wkręcić się do niego może każdy, w przeciwieństwie do wyższych elit lotniczych, w których najpierw sprawdza się inteligencję, potem szkoli. Narwancow się się wyklucza.

Nie łudź się, nie dawno na pewnym pikniku lotniczym pewien wielce zasłużony we wojsku ale też ze sporym doświadczeniem lotniczym w cywilu "kerwownik lotów" tak witał przybywających pilotów, że jeden z nich tupał z wkurwienia tak że aż urwał orczyk;) Trzeba było przez tego przechera pół samolotu rozebrać żeby pospawać:)

Mateusz SP8EBC

W dniu 23.10.2018 o 08:59, cmr...@wp.pl pisze:
Chciałbym tylko zwrócić uwagę na to, że grupy google działają dokłądnie
w taki sam sposób jak tamta bramka, jedynie wykonanie i frontend jest
diametralnie różny. Google zasysa te dane z serwerów NNTP i udostępnia
je w ramach google groups. Ba! Robi nawet statystyki w oparciu o nazwę
użytkownika. Można więc sobie kliknąć tutaj:
https://groups.google.com/forum/#!activity/pl.rec.paralotnie/ZIsYw_ZmBwAJ

i przeczytać wszystkie posty Uriuka od 2017 jak również zobaczyć ile
posów pisał każdego miesiąca. Nie wiem dlaczego jest tylko od 2017, bo
widziałem tę opcję już wcześniej. Pewnie coś zmieniali i wywalili stare
dane. Czy uriuk się będzie sądził z google? Nie sądzę..

Przykład Benka to był typowy troling prawny i pieniactwo. Straszenie
sądem na podstawie wydumanych i niemożliwych do obrony w sądzie
oskarżeń. Proceder mający na celu głównie szykanowanie i zastraszanie
ofiary licząc na to, że na pierwsze słowo sąd i pozew przestraszy się i
wycofa nawet jak ma rację. Szkoda mi Benka bo na pewno dużo nerwów przez
to stracił a przez same technikalia było to dość ciekawe

// ML

fotolot

stag...@o2.pl napisał:
Środowisko paralotniarzy jest zepsute bo wkręcić się do niego może każdy, w przeciwieństwie do wyższych elit lotniczych, w których najpierw sprawdza się inteligencję, potem szkoli. Narwancow się się wyklucza.

Paralotniarstwo jest popularne jako "latanie dla każdego" i jako takie nie ma być wcale "elitarne", nie jest też środowiskowo "zepsute", pomimo że zdarzają się w nim pojedyncze osobniki o wygórowanym agresywnym mniemaniu lub niedoszkolone z WINY odgórnie chorego systemu. Dlatego potrzebne jest kontynuowanie prac na poprawą programów szkoleniowych i wspólne środowiskowe rozważania nad zmianami odgórnymi,w układach mających bardzo złe wpływy i przyzwalających na niesolidność nauczania nowicjuszy- jak napisał Jackie "ryba psuje się od głowy". Nie trzeba " najpierw(?) sprawdzać inteligencji" kandydatów , a wystarczy zebrać i ujednolicić dobre opracowania programowe z obszernym materiałem wiedzy teoretycznej, szczególnie w przestrzeganiu o tendencjach skutkujących wypadkami ,a następnie faktycznie bez patologii skontrolować nabyte umiejętności praktyczne i przyswojenie zasobu(doręczonej) wymaganej wiedzy podczas egzaminu. Niniejszym tzw. "narwańcy" zostaliby przynajmniej FAKTYCZNIE uświadomieni o tym co im w ogóle może zagrażać aby nieświadomie sami siebie nie "wykluczyli".

Pozdrawiam Wiesiek

u2

W dniu 2018-10-23 o 20:03, Mateusz SP8EBC pisze:
> [...]
> wycofa nawet jak ma rację. Szkoda mi Benka bo na pewno dużo nerwów przez
> to stracił a przez same technikalia było to dość ciekawe

Jestes slabo zorientowany. Google jest sprzegniete z MOJA skrzynka
mailowa i jak ktos mi odpisze na priva, to ta odpowiedz trafi na MOJA
skrzynke. "Admin" tamtego forum otworzyl jakas skrzynke
uri...@chujwico.com i ta skrzynka pisala lub nie pisala do mnie. Admin
mial pelen wglad w ta skrzynke a wiec i moja korespondencje, i mogl
odpowiedzi kierowane do mnie czytac i decydowac czy je dostane lub nie.
Poza tym ja nie zamknalem tego forum, ja tylko dolaczylem do moich
postow na precla stopke w ktorej bylo, ze nie wyrazam zgody na
publikacje tego tekstu na owym forum. Nic nie stalo na przeszkodzie,
zeby nie krasc moich postow na swoje forum i sprawa bylaby rozwiazana. W
koncu to ja mam prao decydowac gdzie pisuje, a gdzie nie pisuje

Mateusz SP8EBC

W dniu 23.10.2018 o 20:32, u2 pisze:
Uriuk, obydwoje wiemy że nie masz racji ;) i obydwoje też wiemy, że
straszyłeś gościa sądem. Takie straszenie w tak błachej sprawie to
właśnie pieniactwo. Oczywiście jakaś wydumana podstawa prawna może by
się i znalazła, jak również na wokandach można takie sprawy odszukać.
Temida wychodzi jednak z założenia że ludzie są na tyle inteligentni, że
nie będą się sądzili o byle pierdoły. Żyjemy jednak w PL i nie ma to
niestety zawsze zastosowania.

Co do poczty to nie widzisz różnicy pomiędzy protokołem SMTP a
POP3/IMAP. SMTP ma się nijak do Twojej skrzynki pocztowej. Mając serwer
open-relay możesz wysłać pocztę podając dowolny, zmyślony adres poczty
email i korespondencja zostanie dostarczona. Ten adres
uri...@chujwico.com tak naprawdę nigdy nie istniał. Po prostu backend
był wyuczony żeby wciepywać tam coś takiego i tyle. Być może Benkowi
było prościej zrobić to w ten sposób niż ominąć wymóg przypisania konta
do adresu e-mail w phpBB.

Pisząc na jeden serwer grup dyskusyjnych twoja wiadomość i adres mail
trafia automatycznie na mnóstwo innych pozostałych, jak również do
google. Co na to poradzisz? Widzisz w Polsce mamy wiele skurwysyństwa. W
Łodzi była afera skór, w Warszawie afera z kamienicami. A w światku
paralotniowym mamy swoje skurwysyństwo, które m.in. wyrządzono benkowi
ot co..

// ML

midia...@gmail.com

W dniu wtorek, 23 października 2018 21:29:38 UTC+2 użytkownik Mateusz SP8EBC napisał:

> Uriuk, obydwoje wiemy że nie masz racji ;) i obydwoje

Ja tylko w kwestii formalnej. Uriuka znam o ile pamiętam u niego zdaje się że wszystko w tych sprawach w porządku a Tobie Mateusz jaja urwało czy ściemniasz podpisując się męskim imieniem?

Mateusz SP8EBC

W dniu 23.10.2018 o 21:58, midia...@gmail.com pisze:
A szczerze to jak powinno być? Bo ja z języka ojczystego to orłem nigdy
specjalnie nie byłem...

u2

W dniu 2018-10-23 o 21:29, Mateusz SP8EBC pisze:
> [...]
> Łodzi była afera skór, w Warszawie afera z kamienicami. A w światku
> paralotniowym mamy swoje skurwysyństwo, które m.in. wyrządzono benkowi

Moglo tak byc, ale nic nie stalo na przeszkodzie, zeby bylo tak jak ja
pisze. I o to wlasnie mi chodzilo. Poza tym autor tego przedswziecia z
uporem maniaka podawal sie na tej grupie (pl.rec.paralotnie) za admina i
tak sie podpisywal. Prosilem go, ze by tego nie robil. Nie byl adminem
pl.rec.paralotnie, wiec podawal nieprawde, czyli byl oszustem. Nie dawal
podstaw zeby wierzyc w to, ze konto uriuk1 gdzie trafiala prywatna
korespondencja do mnie, nie byo przegladane. To, ze nazywa sie Benedykt
wyszlo dopiero po likwidacji forum.
Poza tym bede sie upieral, ze to ja decyduje na jakie fora pisze, a na
jakie nie pisze. Na tamto nie chcialem pisac i juz. Mogl mnie zwyczajnie
wykasowac.

midia...@gmail.com

Obaj, obydwaj.

Mateusz SP8EBC

W dniu 23.10.2018 o 22:09, u2 pisze:
Uriuk to było czepianie się dla samego czepiania, tak na zasadzie
"przypierdole się dla zabawy/zasady". I co z tego, że podpisywał się
admin.. Mógł się podpisać Aleksander Kwaśniewski i co w związku z tym?
Login jak każdy inny. Ty sobie wpisałeś u2 a domyślam się, że nie masz
nic wspólnego z Bonem, w sumie też trochę oszustwo.

Idąc tym tokiem rozumowania pozwij też google, że twoje posty są
widocznie w ichniejszych grupach. Pozwij też te wszystkie istniejące
jeszcze bramki usenetowe na których też można przeglądać Twoje posty
(oczywiście bez Twojej zgody). Uriuk, sorry ale czy tobie się aż tak
bardzo nudzi w życiu, że się tak czepiasz o wszystko? Czy to może dla
sportu? Mogę Cię zapewnić że na tamtej bramce podstawione adresy email
tak naprawde nie istniały. I to nawet dobrze, ze Benek nie wystawiał
publicznie prawdziwych, działających adresów bo to by była farma dla
spamerów.

Mnie czasami zastanawia skąd u ludzi aż takie skurwysyństwo się bierze.
Ja rozumiem, że większość paralotniarzy działa na zasadzie najpierw coś
zrobię a potem pomyślę no ale bez przesady. Przez podejście kilku osób
Benek stwierdził że ma to w poważaniu i położył projekt z którego ludzie
korzystali. Z nieco podobnych powodów np. Piotrek Blachnik dał sobie
ostatnio całkowicie siana z robieniem za działacza. Człowiek, który
pamiętam prehistorię tego sportu.... Przykre to bardzo, że wąska grupka

u2

W dniu 2018-10-23 o 23:42, Mateusz SP8EBC pisze:

> [...]
> ostatnio całkowicie siana z robieniem za działacza. Człowiek, który
> pamiętam prehistorię tego sportu.... Przykre to bardzo, że wąska grupka

Google to kalifornijska firma, a Benek pracowal dla mojej bezposredniej
konkurencji i mial fizyczna mozliwosc czytania mojej korespondencji.
Czy dalej uwazasz, ze czepialem sie dla samego czepiania?
Jesli czytales ten watek sprzed lat o zamknieciu forum, to pewnie
zauwazyles, ze byla tam mowa o tym, ze szkolilem bez uprawnien. Taka
plotke ktos puscil zaraz po tym, jak usunal z mojej teczki w AP dane
moich kursantow przez co mialem jakoby utracic uprawnienia
instruktorskie (brak ciaglosci pracy jako instruktor). Okazalo sie
jednak, ze usunal kursantow, ale nie usunal zawartosci innej teczki,
mianowicie wyszkolonych przeze mnie kierownikow startu i wycagarkowych
lacznie z numerami ich Kart Paralotni. Bylo ich tylu, ze bez trudu
udowodnilem, ze bylem czynnym instruktorem i uprawnien nie utracilem.
Jednak "fama glosila" przez dlugie lata, ze uprawnienia stracilem.
Plotke mogl wypuscic jedynie ten, kto teczke wyczyscil.
I ty sie dziwisz, ze mam alergie na dostep do mojej korespondencji?
Siergiej Brinn nie przyleci z Mountain View i nie bedzie mi swin
podkladal, wiec mi wisi nacia od pietruszki czy maja mozliwosc czytania
mojej korespondencji, ale jesli taka mozliwosc ma czlowiek pracujacy dla
mojej BEZPOSREDNIEJ konkurencji, to koncza sie sentymenty.
Tym bardziej, ze nie bylo to forum stworzone od podstaw, a ordynarne
podkradanie cudzej wlasnosci intelektualnej. A ja zyje ze sprzedazy praw
autorskich.

--
u2

PS a u2 to skrot od "uriuk 2", lub oznaczenie samolotu szpiegowskiego
majacego identyczny uklad podwozia jak moj Ogar.

milc...@gmail.com

i irlandzkigo zespołu rockowego...
chyba naruszyłeś prawa własności czyjeś uriuk...

Jaki ty jesteś hipokryta uriuk. Już wielu ci to mówi a do ciebie nie dociera. Ludzie zaczynają się brzydzić twoją postawą...
Forum ma to do siebie ze ma swój regulamin. Skoro ty robisz sobie na nim skrzynkę prywatną to twój problem . Pytanie po co w ogóle tam wpełzłeś, skoro uważałaś że łamią twoje prawa, Jesteś mistrzem od generowania konfliktów z byle powodu i masz wielką satysfakcję z tego że komuś zrobisz krzywdę. Wszystko robisz dla kasy i dla sławy i to jest ta prawdziwa twoja twarz.
To ze byłeś oblatywaczem i się o mało nie rozjebiałeś to nie czyni z ciebie bohatera. Zapłacono ci za to jak kaskaderowi i tyle- robotnik odebrał swoją zapłatę, żąda dodatkowo sławy. Przeleciałeś setki km na materacu brawo, ale tirówek przydrożnych też pewnie setki było i medal pewnie ci się należy od klubu dziewic orleańskich za wspieranie branży, a nie dostałeś, zgłoś pretensje.

Człowieku czy ty w końcu zrozumiesz że ziejesz na lewo i prawo nienawiścią do wszystkiego? Niszczysz wszelką inicjatywę w tym środowisku.
Młodzi próbują zaszczepić sobie pasję, napotykają ciebie a ty wyrywasz im ją z korzeniami. Tolerujesz tylko miernoty, które jedyne co potrafią to się podlizywać do ciebie i tak zdobywają twoje uznanie , jak ta Joanka, świeżo co weszła na twoje forum i już od razu twój nowy ratlerek szczeka na innych, nie wnosząc kompletnie nic wartościowego na tym forum, pewnie twoja wychowanka -myszka agresorka, ostatni jej wpis na forum z Jackiem , dogryzanie, już zagryzionego denata forumowego. hahaha.
Nie zapomnij jej pogłaskać :)

Dlaczego jej nie odebrałeś prawa głosu, za brak merytoryki? Bo to twój nowy bierny, mierny, ale wierny zwolennik, masz ich niewielu. członków może powyżej tysiąca tylko jakoś nie ma możliwości się wypisać z tego klubu,a niektórzy co się zarejestrowali dawno zapomnieli że takie forum istnieje.

Człowieku twój upadek będzie wielki. Nie powinieneś posiadać uprawnień instruktorskich, twoje forum jest wystarczającym dowodem na to że hodujesz nienawiść w kręgach paralotniartstwa pod przykrywką poszerzania wiedzy w tej dziedzinie i zdobywaniu nowych pasjonatów, a tak naprawdę szukasz tylko klientów do swojej szkółki i poklasku dla swoich osiągnięć. I łatwo ci ich znaleść bo jak powiadają przecież u uriuka zda nawet małpa, wystarczy ze ma dowód osobisty... Ciekawe czy to dlatego że jesteś taki the beściak czy tak skorumpowany?? Jak jest zdawalność u ciebie tak z ciekawości pytam bo nie wiem?
Starzejesz się człowieku i ci odbija. wiesz ze to eldorado się w końcu skończy gdy śmertelność będzie rosnąć w takim tempie jak w ostatnich 2 latach. W końcu ktoś wpływowy skojarzy fakty. Myślisz że wpływowi ludzie tak sobie puszczą swoje dzieci do szkółek gdzie papier dosłownie się dostaje? Pozwiesz mnie do sądu, za to pomówienie? Masz odwagę rozpętać wojnę dupkuu????

Mateusz SP8EBC

W dniu 24.10.2018 o 00:08, u2 pisze:
Nie miał możliwości czytania żadnej korespondencji!!! Kuźwa uriuk
niewyspany byłeś jak to pisałeś czy co? Nawet jak w postach na tamtej
bramce widoczne były prawdziwe adresy email to korespondencja trafiała
na twoją prawdziwą skrzynkę a nie do Benka. Klient email rozpoznaję ci
serwer poczty na podstawie rekordów MX z usługi DNS a nie skąd ten adres
przekleiłeś. Żeby Benek czytał Ci pocztę to musiałby znać hasło do
twojego prawdziwego konta pocztowego!!!

Wiesz co Maciek, przykro to pisać bo jednak jakiś tam wkład w
paralotniarstwo miałeś ale zachowałeś się jak typowy polaczek cebulaczek
spod granicy z Ukrainą, albo jaki ciul z Sosnowca. Benek zrobił ciekawą
rzecz, dużo ludzi z tego korzystało, no ale Ty ubzdurałeś sobie jakąś
teorię ala pasek w TVP Info. Potem wlazłeś z nią z buciorami, zaczałeś
uprawiać pieniactwo i trolling prawny nie mając absolutnie żadnej
podstawy prawnej, a już w ogóle szans na obronienie czegokolwiek w
sądzie. Zaszczułeś Benka i zmusiłeś go do wyłączenia wszystkiego pomimo
tego, że On miał rację. Maciek kurwa jakie prawa autorskie i do czego?
Zrozumiesz w końcu, że to była bramka usenet taka sama jak każda inna?
Taka sama jak Google?

Co do reszty to nawet ciężko mi się do tego odnosić, bo już TVP Info
bywa bardziej obiektywne. Jaka karta paralotni? Karta paralotni to
dokument skrzydła a nie pilota (nawet z nazwy). Wyciągarkowy i Kierownik
Startu nie musi być nawet pilotem, dlatego szczerze nie rozumiem co masz
na myśli pisząc o Kartach Paralotni tych ludzi. Poza tym co ma do tego
AP?? Od pierdyliarda lat zajmuje się tym ULC a nie AP i w AP żadnych
teczek już od dawna nie ma. Zresztą co ma do tego Twoja skrzynka
pocztowa? Trzymasz na niej coś takiego, że Twoim zdaniem Benek mógłby
włamać się do ULC (fizycznie do pomieszczenia archiwum albo internetowo
na ich sieć wewnętrzną) i nagrzebać w Twoich kwitach? No i po wtóre co
ta Twoja magiczna skrzynka ma do tamtej bramki? Nasmarowałeś Maciek
publicznie login i hasło do niej? No przecież nie

// ML

stag...@o2.pl

Panowie proponuję nie dyskutować z tym typem., bo to zwykły intrygat, celowo zamęt wprowadza wszedzie i traci a tym całe środowisko. Niech zacznie moralne porządki od siebie, potem może pouczać innych. Tyle w temacie.

u2

W dniu 2018-10-24 o 03:34, milc...@gmail.com pisze:
> Myślisz że wpływowi ludzie tak sobie puszczą swoje dzieci do szkółek gdzie papier dosłownie się dostaje? Pozwiesz mnie do sądu, za to pomówienie? Masz odwagę rozpętać wojnę dupkuu????

Akuracik ja usuwam z kursu osoby nie nadajace sie do latania. Wiec znowu
trafiasz kula w plot.
Poza tym dlaczego piszez o sobie w trzeciej osobie Jackie? Znowu nie
wziales tabletek?
I moze nam podasz na jakim skrzydle latasz?
No bo juz kupiles swoje pierwsze skrzydlo, skoro tak intensywnie
dyskutujesz o lataniu, prawda?

--
u2

u2

W dniu 2018-10-24 o 07:37, Mateusz SP8EBC pisze:
> Potem wlazłeś z nią z buciorami, zaczałeś uprawiać pieniactwo i trolling
> prawny nie mając absolutnie żadnej podstawy prawnej, a już w ogóle szans
> na obronienie czegokolwiek w sądzie.

Z tego co pisal, jego prawnicy mieli odmienne zdanie niz ty.
Jedyne co zrobilem, to dokleilem stopke, ze nie wyrazam zgody na
publikacje na jego forum. Mogl mnie zwyczajnie nie publikowac i tyle.

Druga sprawa, to nie byla kolejna bramka do usenetu, gdyby tak bylo, to
nie moznaby wrzucac zdjec na tym tworze bramkopodobnym.

To nie byl"ciekawa rzecz" tylko ulomny twor wprwdzajacy zamieszanie. Np
ktos z tego forum wrzuca fotki i wydaje mu sie ze wszyscy je widza (bo
przeciez on je widzi), a okazuje sie ze widza je tylko uzytkownicy tego
forum, a "caly usenet" juz nie.

--
u2

stag...@o2.pl

Uriuk zamilcz w końcu, widziałem jak prowadzisz kursy, nędza teorie zaniedbujesz totalnie, nie wiem jak u ciebie zdaje ktoś testy na egzaminie...

u2

W dniu 2018-10-24 o 11:44, stag...@o2.pl pisze:
> Uriuk zamilcz w końcu, widziałem jak prowadzisz kursy, nędza teorie zaniedbujesz totalnie, nie wiem jak u ciebie zdaje ktoś testy na egzaminie...

Malo tego, z tymi brakami w teorii calkiem spora gromadka moich bylych
kursantow wystartowala w Mistrzostwach Polski i to z niezlymi wynikami.
Zloz wniosek o wnikliwy egzamin teoretyczny przed zawodami, bo na 100%
maja braki i by sie nie zakwalifikowali.

Nie zaniedbuj brania tabletek, poniewaz podpisujesz sie jako Jackie,
milczek05 i stage1977.

Bardzo przebiegle. Naprawde nikt sie nie domyslil ;)

--
u2

PS Kup wreszcze pierwsze skrzydlo, bo tutaj tez teoretycy sa nisko notowani

adamparagliding

W dniu środa, 24 października 2018 11:44:54 UTC+2 użytkownik stag...@o2.pl napisał:
> Uriuk zamilcz w końcu, widziałem jak prowadzisz kursy, nędza teorie zaniedbujesz totalnie, nie wiem jak u ciebie zdaje ktoś testy na egzaminie...

N przeciez napisał kiedyś, że będzie tu zagladał żeby wkurwić, więc czemu się dziwisz ?

stag...@o2.pl

Najpierw Jackie to miała być grupa studentów, teraz jest jeden w 3 osobach, no nieźle, kto co tu brał coś niech reszta oceni. Jesteś napewno pewien tych wykładów z teorii?
Wierzysz w lojalność wszystkich swoich kursantów?

cmr...@wp.pl

W dniu środa, 24 października 2018 12:51:39 UTC+2 użytkownik stag...@o2.pl napisał:
> [...]
> Wierzysz w lojalność wszystkich swoich kursantów?

Jak to się mówi ?
Samospełniająca się przepowiednia

Sam właśnie udowodniłeś, że stajesz się taką grupą mentalnych studentów we własnej głowie.
Was dwóch tu i jeden tam :)

stag...@o2.pl

Mnie tam rybka, za kogo mnie uważasz
Zaraz pewnie zdiagnozujesz kolejnych... Wrogów to wy macie sporo... Ciekawe dlaczego...

cmr...@wp.pl

W dniu środa, 24 października 2018 15:17:51 UTC+2 użytkownik stag...@o2.pl napisał:
> Mnie tam rybka, za kogo mnie uważasz
> Zaraz pewnie zdiagnozujesz kolejnych... Wrogów to wy macie sporo... Ciekawe dlaczego...

O, to już jest rozróżnienie na Wy i My :)
ładnie zaczynasz te swoją paralotniową przygodę

Nie pałam przesadną sympatią do Uriuka, ale w wylewaniu teorii to akurat On jest mistrzem.
Już nie jednego tutaj i nie tylko tutaj nią zamęczył.

stag...@o2.pl

No nie wiem, widocznie jaki znalazł mu ostro za skórę, skoro pogonil go ze swojego forum i polecił iść sobie na inne, a uriuk urażony łazi za nim. Brawo U2, coś z nerwami nie tak chyba :)

JaroXS

Hmmm...
W sumie to nie wiedziałem że byłeś jedną z przyczyn do zamknięcia forum Benka. Jeżeli tak się stało i jacyś prawnicy szli w ruch to przykre bardzo.

Merytorycznie Uriuk, to Benek po prostu wyświetlał informacje z bramki Usenet na swojej stronie i wzbogacał je o nowe treści użytkowników jego strony. Nie wiem co w tym złego. Tak naprawdę zrobił bardziej rozbudowany widok do tego co widzimy teraz np. w google i połączył to z własną bazą danych z nowymi funkcjami. Tak naprawdę to bardzo fajny pomysł i ja jako programista potrafię to docenić, bo szybko łączył świat usenetu oraz nowoczesne możliwości zarządzania treścią jakie daje forum.

A zgody mogłeś nie wyrażać w ten sposób że przestałbyś pisać do usenetu oraz korzystać ze strony Benka :-D

Ludzie, litości. Jak coś jest dobre dla środowiska i ktoś ma dobre intencje, co łączy ludzi i poprawia komunikację to nie zabijajcie tego...

Pozdrawiam,

Jarek Borowiec

stag...@o2.pl

Nie czytałeś wyzej co napisał jego podopieczny? Mistrz od teorii jest tylko jeden. Inni precz! Benek był demokrata i miał zapał do tego i kreatyny był, łączył środowisko. Jeszcze w necie można znaleźć pozostałości po jego pracy. Szkoda takich ludzi, teraz mamy za to tyrana i uzurpatora. Kto był na wykładzie uriuk, to wie jaki kogel mogę serwuje. W 2 dni teoria na oba etapy i połów czasu to przechowalni kierowcy.

PawelPoznan

W dniu 24.10.2018 o 12:12, adamparagliding pisze:

> N przeciez napisał kiedyś, że będzie tu zagladał żeby wkurwić, więc czemu się dziwisz ?

Dobrze że chociaż ten drugi, przestał się tu produkować, myślę że w
końcu i ten który przychodzi tu wkurwiać, też odpuści.
Najlepiej traktować to to, jak powietrze:-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

PawelPoznan

W dniu 24.10.2018 o 16:50, JaroXS pisze:
Szkoda Jarek że w tamtym czasie tego nie napisałeś,
niestety to se ne vrati.

Pozdrawiam
PawelPoznan

Asia

> [...]
>
> Dlaczego jej nie odebrałeś prawa głosu, za brak merytoryki? Bo to twój nowy bierny, mierny, ale wierny zwolennik, masz ich niewielu.
Człowieku, obrażasz mnie. Nie znasz mnie, a piszesz same głupoty. Odnośnie Jackiego napisałam, poradziłam mu, żeby złapał kontakt ze skrzydłem, a wtedy lepiej będzie mógł wdrążyć swoją wiedzę teoretyczną i porównać z praktyką.
Co do Uriuka prawie go nie znam, jedynie raz w Maroku widziałam i tyle. Znam go z wypowiedzi internetowych i tylko tyle. Co o nim myślę pozostawię dla siebie. Proszę Cię nie pieprz głupot, bo,aż rażą te brednie. Mam nadzieję, że w Twoje merytoryczne i wartościowe informacje nie uwierzą czytający to forum.Najpierw zdobądź wiedzę w tym temacie, a dopiero później pisz Panie Milc.

milc...@gmail.com

no sorry ale tam wyrażnie nic wartościowego nie wnosiłaś, mówiąc delikatnie wpieprzałaś sie midzy wódkę a zakąskę ...

milc...@gmail.com

pochlebiasz mi u2 , hahaha. Moge być jacki . Pojechał ci jak mało kto i wkurwił totalnie że teraz tropisz go na wszystkich forach. Szkoda że twój pgr forum zbladło , a już się robiło ciekawie...
Zastanawia mnie jedno: skąd ty u2 masz tyle czasu na trolowanie i jak to wygląda od strony etycznej. Instruktor który jakoby jest osobą zaufania publiczngo siedzi i troluje na wszystkich forach. Próbuje sobie wyobrazić nauczyciela matematyki albo polskiego , włazi na fora per on/ona , oczywicie nie pod pseudonimem i nawija z uczniami wytykając im głupotę i debilizm. Kompromitacja srodowiskowa, ze szkoły by pewnie wyjebali i w tv by coś powiedzieli o tym buhahaa :) No cóż ale środowisko instruktorów się nie wstydzi ,bo chyba wszyscy pod kołderką robią nieczyste rzeczy rączkami haha :)
Ps ile usunołeś kursantów czy sami podeszli to wielka róznica ;] Szef by ci pozwolił zresztą na to?, Ale teatrzyk tu odstwiasz ;]

stag...@o2.pl

U2 a ty czasami nie jesteś ten ulomny twór? Twoje forum niemoze być wiarygodne bo tam panuje tyrana i informacje podajesz błędne... Tak w Realu też postepujesz nikt nie może mieć racji, ani w kwestiach paralotniarstwo, ani teologicznych, ani narodowościowych, nawet na ciężarówka j się znasz mimo że tylko szofer jestes

adamparagliding

W dniu środa, 24 października 2018 19:23:21 UTC+2 użytkownik stag...@o2.pl napisał:
> U2 a ty czasami nie jesteś ten ulomny twór? Twoje forum niemoze być wiarygodne bo tam panuje tyrana i informacje podajesz błędne... Tak w Realu też postepujesz nikt nie może mieć racji, ani w kwestiach paralotniarstwo, ani teologicznych, ani narodowościowych, nawet na ciężarówka j się znasz mimo że tylko szofer jestes

Co się tak czepiliście biednego Stefka Burczymuchy, on już taki sie urodził.

milc...@gmail.com

no sorry ale on i jego pgr forum :) to bardziej mi się kojarzy z "folwarkiem zwierzęcym" Towarzysz Napoleon ma zawsze rację :]

adamparagliding

Musi błyszczeć, bo inaczej zwiędnie. Przypisuje sobie wiele, żeby zadziwić. Starsi użytkownicy grupy kwitują to z politowaniem i uśmiechem, młodsi próbują dochodzić prawdy :)

milc...@gmail.com

A ile by zyskał gdyby był nie był taki ujadacz na wszystkich , to on sam nie wie i sie nie dowie. Jego pgr forum wiendnie , tylko czasami ozywa jak jakiś prawdziwek wpadnie, ale głodne psy wojny odrazu się rzucają na wszystko co oddycha haha :)
dobra ludzie ja spadam stąd szkoda mi czasu na pieprzenie kotka za pomocą młotka. Nie zamierzam u2 tak zaszczuwać jak on tego Jekiego, było mineło mogło być lepiej normalnie ale po co trzbea dbac o marke PGforum czyli Patology Glide forum ;]

Asia

Szkoda,że już nie można wrócić do tego wątku, Ty widocznie nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Twój problem, a w obrażaniu masz ode mnie medal, złoty medal!!!
Jesteś tak beznadziejny w swoich ocenach, że nie bedę wdawać się z Tobą w dyskusje, merytoryczny Milcu.

stag...@o2.pl

Niestety napoleon nie pozwala aby w necie powstało inne niezależne forum. A Benka naprawdę szkoda tyle miał zapału do tego, zarazal pasja młodych

stag...@o2.pl

A mogłabyś sobie zrobić rachunek sumienia, porównując jak zaczynał no pgforum Jackie i Ty? Zrozumiesz może wtedy wiele. Hejterow tu nie brakuje...

Asia

W dniu czwartek, 25 października 2018 04:50:08 UTC+2 użytkownik stag...@o2.pl napisał:
> A mogłabyś sobie zrobić rachunek sumienia, porównując jak zaczynał no pgforum Jackie i Ty? Zrozumiesz może wtedy wiele. Hejterow tu nie brakuje...

Ja to wszystko rozumiem, że każdy kiedyś zaczynał, ja również. Też chciałam czerpać wiedzę i to robiłam (ciągle to robię)z tą różnicą, że Jakie w teorii, a ja w teorii i praktyce. Jak sam dobrze wiesz, nie nauczysz się latać tylko z teorii. I to właśnie Jackiemu próbowałam powiedzieć. Natomiast czepiania się Jackiego,że śk jest papierowa, a nie plastik to zupełnie do mnie nie trafia. To szukanie na siłę problemów. Przedstawiłam swoje zdanie i tyle, nikogo nie obrażałam w przeciwieństwie do jakiegoś Milca co porównuje mnie do szczekającego ratlerka i przydupasa Uriuka. Czy to jest w porządku?

AREK

Zgadzam się z Tobą w zupełności. Wielu brakuje kultury osobistej i para powinni zamienić na pług ... Jacki może i był adeptem ale ciekawość i dociekliwość była na poziomie 2latka. Miałem wrażenie że ktoś mu płaci za każdy post i pisze żeby tylko pisać.A im więcej tym lepiej . Coś mi się zdaje ze U2 mógł mieć trochę racji ,Jacki jakoś dziwnie przepadł ,to nie wiego stylu .

stag...@o2.pl

Nie zgodzę się z tobą. Dociekliwosc w lotnictwie to zaleta. Wiele wypadków lotniczych wydarzyło się przez rutynę i lekceważenie detali. Sk niby takie jasne dla wszystkich było, a jeden wyskoczył że można z ksero latać, drugi bagatelizowal konieczność posiadania ich przy sobie. To daje do myślenia.

Asia

W dniu czwartek, 25 października 2018 16:05:00 UTC+2 użytkownik stag...@o2.pl napisał:
> Nie zgodzę się z tobą. Dociekliwosc w lotnictwie to zaleta. Wiele wypadków lotniczych wydarzyło się przez rutynę i lekceważenie detali. Sk niby takie jasne dla wszystkich było, a jeden wyskoczył że można z ksero latać, drugi bagatelizowal konieczność posiadania ich przy sobie. To daje do myślenia.

Ale proszę czytaj ze zrozumieniem, nie napisałam, że śk niepotrzebna, czy tam wystarczy mieć ksero, tylko, że Jackie miał pretensje, że to jest papier, a nie plastik.
A przesadna dociekliwość, może takiego mętliku zrobić w głowie, że albo wcale nie polecisz, albo źle polecisz. Każdy z nas jest inny, dlatego nie ma jednego rozwiązania dla wszystkich. Jaki wniosek, dopóki nie wdrążysz praktyki to teoria sama w sobie będzie TYLKO teorią.

u2

W dniu 2018-10-25 o 16:04, stag...@o2.pl pisze:
> Nie zgodzę się z tobą. Dociekliwosc w lotnictwie to zaleta.

Czyli moja trzyletnia wnuczka jest ekspertem lotniczym, bo wykazuje
docekliwosc porownywalna z kolega Jackie.
Tylko ona kiedys dorosnie.

mwi...@poczta.onet.pl

Jak coś to pgforum.pl już działa. Sprawdziłem.

jerzu

midia...@gmail.com

>Dociekliwosc w lotnictwie to zaleta. Wiele wypadków lotniczych wydarzyło się przez rutynę i lekceważenie detali.

Z lotnictwem to Ty nawet nie rozpocząłeś przygody a już ją zakończyleś bo tam nie ma miejsca dla konfabulantów. Nie przejmuj się jednak paralotniarstwo to takie "paralotnictwo" i tu głoszenie paraprawd przechodzi bezkarnie;)

Statler

W dniu czwartek, 25 października 2018 19:01:32 UTC+2 użytkownik midia...@gmail.com napisał:

> Z lotnictwem to Ty nawet nie rozpocząłeś przygody a już ją zakończyleś bo tam nie ma miejsca dla konfabulantów. Nie przejmuj się jednak paralotniarstwo to takie "paralotnictwo" i tu głoszenie paraprawd przechodzi bezkarnie;)

No i widzisz Uriuk? Sam se przez te lata nasrałeś do własnych butów;)

Statler

W dniu czwartek, 25 października 2018 16:57:50 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Czyli moja trzyletnia wnuczka jest ekspertem lotniczym, bo wykazuje
> docekliwosc porownywalna z kolega Jackie.
> Tylko ona kiedys dorosnie.

Trzymaj tak dalej, to i ta Twoja wnuczka zrozumie, że sam sobie nasrałeś do butów;)

PawelPoznan

W dniu 25.10.2018 o 18:26, mwi...@poczta.onet.pl pisze:
> Jak coś to pgforum.pl już działa. Sprawdziłem.
>
> jerzu

No to ... dziękować :-)
już się bałem że znów zaczną się tu produkować "wszechwiedzący" :-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

u2

W dniu 2018-10-25 o 20:41, Statler pisze:
> No i widzisz Uriuk? Sam se przez te lata nasrałeś do własnych butów;)

Dziadziejesz Statlerku, ten tekst byl do kogos innego. Moze juz pora
Geriavit zamiast czystej?

Statler

W dniu czwartek, 25 października 2018 21:35:18 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Dziadziejesz Statlerku, ten tekst byl do kogos innego. Moze juz pora
> Geriavit zamiast czystej?

No, cóż Uriusiu;) Masz już te prawie 60 lat (~1958 rocznik), a zachowujesz się jak nastolatek;(
Wstyd! Poruta!

u2

W dniu 2018-10-25 o 21:55, Statler pisze:
> No, cóż Uriusiu;) Masz już te prawie 60 lat (~1958 rocznik), a zachowujesz się jak nastolatek;(
> Wstyd! Poruta!

Jednak Geriavit ci sie mocno przyda. Nie ten rok, nawet nie to
dziesieciolecie.
Mam nadzieje, ze potrafisz jeszcze sam do domu trafic.

Statler

> Dziadziejesz Statlerku, ten tekst byl do kogos innego. Moze juz pora
> Geriavit zamiast czystej?

Pooglądaj se kanał TURBULENCJA na YT. Tam zobaczysz i usłyszysz człowieka przez duże C i PILOTA.

stag...@o2.pl

Uriuk myślę że masz bardzo niskie poczucie wartości i sporo kompleksów
To notorycznie przypominanie o swoich wyczynach, przechwalki.
Zapewne to trauma z dzieciństwa, ojciec cię musiał ponizac w dziecinstwie, teraz ty ponizasz wszystkich których uważasz za nie godnych siebie. Idź do psychologa. To dobra rada nie przytyk, wielkie gwiazdy chodzą i im pomogaja, tobie też pomogą.