TF Academy - profesjonalne szkolenie paralotniowe (20 stycznia 2018)

JaroXS

Hej,

w imieniu całej ekipy zapraszam wszystkich na pierwsze tego typu szkolenie w Polsce! Pełny opis pod filmem jak i również na stronie TRYFLY.PL. Do zobaczenia!

FILM ZAPROSZENIOWY TUTAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=ZSUmJXlbGFg

Serdecznie Zapraszamy na pierwszą edycję TryFly Academy, która odbędzie się 20 stycznia 2018 roku.

Wspólnie chcemy budować poziom świadomości paralotniarstwa w Polsce.

Czym jest TryFly Academy ?

to specjalnie opracowany system szkoleniowy
wykwalifikowana kadra najlepszych pilotów
unikatowa wiedza
to przede wszystkim pasja podparta doświadczeniem
Dla kogo TryFly Academy ?

dla świeżo upieczonych pilotów
dla średniozaawansowanych pilotów, chcących rozwijać swoje umiejętności
dla pilotów chcących rozpocząć rywalizacje zawodniczą
dla osób chcących spotkać się z nami i wymienić doświadczeniami
Plan Szkoleniowy :

Jarosław Borowiec:
niebezpieczne stany lotu
podwinięcia boczne, krawaty, podwinięcia czołowe etc
użycie zapasu

Michał Gierlach:
jak zacząć z Hike&Fly
omówienie dyscypliny Hike&Fly

Paweł Kozarzewski:
latanie napędowe
bezpieczeństwo i separacja
optymalizacja kosztów

Marcin Krakowiak:
dobór i konfiguracja sprzętu
latanie rekreacyjne
latanie sportowe

Krzysztof Schmidt:
latanie Cross Country
przygotowania do pierwszych zawodów

Karol Anderwald i Sebastian Poloczek:
Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy poszkodowanym pilotom

Szkolenie odbędzie się 20 stycznia 2108 roku w Tarnowskich Górach

Godzina rozpoczęcia : 10:00

Godzina zakończenia : 19:00

Dla naszych uczestników przygotowaliśmy obsługę gastronomiczną, którą zapewnia nam Restauracja Brick - wielokrotny zdobywca nagród Restaurant Week Polska

W celu zapewnienia komfortu i interakcji z naszą kadrą ilośc miejsc ograniczona do 45.

Cena szkolenia : 350zł

w tym Obsługa gastronomiczna

całodniowy serwis kawowy
lunch w formie bufetu
bufet kanapkowy
Serdecznie zapraszamy !

Zakup szkolenia http://www.tryfly.pl/produkt/szkolenie- ... emy-vol-1/

Pozdrawiam,

Jarek Borowiec

JaroXS

Aha i jeszcze mała informacja dodatkowa:

https://www.youtube.com/watch?v=o8RRVSS1w0Y

Pozdrawiam,

Jarek Borowiec

voice

W dniu 2017-12-09 o 09:46, JaroXS pisze:

> Szkolenie odbędzie się 20 stycznia 2108 roku w Tarnowskich Górach

Nie mogę dojechać ale to i tak nieistotne bo chyba nie mam szansy dożyć
do dnia rozpoczęcia seminarium :-)

pozdrawiam walczących
v.

JaroXS

No jak umrzesz przed 20 stycznia 2018 (tak jak w tytule tego wątku) to nic nie zrobimy ;-) Owszem jest błąd w opisie ;-)

Pozdrawiam,

Jarek Borowiec

Jarek Jx TryFly

Wszedzie jest dobrze :) stary opis skopiowałeś :):)

Tomasz Poznański

> [...]

> wykwalifikowana kadra najlepszych pilotów
> unikatowa wiedza
> to przede wszystkim pasja podparta doświadczeniem

Tak się czepię z nudów trochę Jarek. Szkolenie w Polsce, dla polskich
pilotów, przez polskich pilotów, podejrzewam że w polskim języku,
opisane również po polsku, ale nazwa jakże ekstraordynaryjna :).
A może by tak zamiast powyższego opisu walnąć:

"What is TryFly Academy?
- it is a specially developed training system
- qualified staff of the best pilots
- unique knowledge
- it is primarily a passion supported by experience"

Prawda, że całkiem profesjonalnie, równie trąci śmiesznością i pełne
patosu jak sama nazwa :).
To tyle dla podgrzania dyskusji z mojej strony :).

Pozdrawiam
Tomek

Jarek Jx TryFly

Zapomniałeś wziąć pod uwagę bardzo istotnej kwestii, będziemy zapraszać gości z zagranicy i chciazby dlatego jest taka nazwa i tłumaczenie po angielsku, robimy coś światowego i nasza Akademia zaczyna mieć już wydźwięk w świecie. Dodam tylko ze jeżeli dopniemy na ostatni guzik takie nazwisko jak Maurer zaprosimy do nas pilotów z Czech i Słowacji. Pozdrawiam

Tomasz Poznański

W dniu 2017-12-09 o 19:10, Jarek Jx TryFly pisze:
> Zapomniałeś wziąć pod uwagę bardzo istotnej kwestii, będziemy zapraszać gości z zagranicy i chciazby dlatego jest taka nazwa i tłumaczenie po angielsku,

Aaa, jeśli to przedsięwzięcie o światowym zasięgu (przynajmniej w
zamierzeniu) to troche zmienia postac rzeczy :).

Pozdrawiam
Tomek

Jarek Jx TryFly

Wystarczyło Tomku zapytać niż się "podszczypywać "

Statler

Tomek! Firma Ci zbankrutowała, czy wywalili Cię z roboty?

Baron

😉 a już myślałem że na grupie się nie zareklamujecie.

mwi...@poczta.onet.pl

W dniu sobota, 9 grudnia 2017 21:11:58 UTC+1 użytkownik Jarek Jx TryFly napisał:
> Wystarczyło Tomku zapytać niż się "podszczypywać "

To podszczypywanie to po prostu generalny grupowy trend. Jak widać rozciąga się od profederacyjnego katolickiego Wyspowego, aż po antyfederacyjne laickie Karkonosze :P

jerzu

cmr...@wp.pl

Statler, a Ty nie w Maroku dupę w kaktusy wbijać ?

Uriuk właśnie tam siedzi, jak myślisz, jak długo posiedzi i czy go wypuszczą ?
Może na lewym paszporcie poleciał. Zapewne wszystko z samozaparcia by Ci tylko udowodnić.

Statler

W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 10:30:50 UTC+1 użytkownik cmr...@wp.pl napisał:
> Statler, a Ty nie w Maroku

A niby po co?

> Uriuk właśnie tam siedzi, jak myślisz, jak długo posiedzi i czy go wypuszczą ?

To zależy, co tym razem nabroił;(
Ale wolałbym, by go szybko wypuścili, bo brakuje mi go trochę;)

>Zapewne wszystko z samozaparcia by Ci tylko udowodnić.

Bardzo być może, bo to ambitny człek:)

robe...@vp.pl

Witam .Takie szkolenie to bardzo fajna sprawa,tylko do Tarnowskich Gór z mazur mam daleko.Gdyby było gdzieś np.Białystok,Olsztyn, lub okolicach pewnie jeszcze wielu chętnych by się znalazło.Pomyślcie.
Pozdrawiam.

Jarek Jx TryFly

To chyba nie na temat wątku co ?

Jarek Jx TryFly

Przyjeżdzają do nas już kursanci z Pomorza :) niestety siedziby nie jesteśmy w stanie przenieść :)

Romek

Jarku to jest kurs że przyjeżdżają kursanci czy seminarium dla pilotów?.
Pozdrawiam Romek

Jarek Jx TryFly

Dla każdego

ZToniS

Am 10.12.2017 um 15:47 schrieb Jarek Jx TryFly:
> Dla każdego

Najtańszym i najskuteczniejszym dalszym szkoleniem paralotniowym jest
uczestnictwo w zawodach.
Zeby nauczyc się latać trzeba... latać.

--
Tonizaur byly PG
P.S. Nie mam monopolu ani na wiedzę, ani na rację.

Tomasz Poznański

> Tomek! Firma Ci zbankrutowała, czy wywalili Cię z roboty?

Nie, tylko akurat wolna sobota wypadła, bo robotę mam zdywersyfikowaną :).
I tak sobie więc czytam, a tu okazuje się, że powstaje nowy, światowy
ośrodek szkolenia lotniczego, po prostu Academy :).

Pozdrawiam
Tomek

JaroXS

To nie jest prawda :-)
Na pewno nie najtańszym i na pewno nie najlepszym.

Pozdrawiam,

Jarek Borowiec

furtak

Zgadzam się w 100%

ZToniS

A jednak.
Do Waszej ACADEMY przyjedzie 99% takich, którym się wydaje, że słuchając
prelekcji i oglądając filmiki zaraz dorównają profesjonalistom.

Jarek Jx TryFly

Ja nie wiem skąd to się wszystko bierze, ręce opadają

Jarek Jx TryFly

Skoro masz taka wiedzę po co udzielać się w temacie ? Nie lepiej zagrać w lotto i zgarnąć 6 ?

mwi...@poczta.onet.pl

Po pierwsze - nie każdy może sobie pozwolić, żeby jechać w styczniu na zawody. Umiesz to sobie wyobrazić? Mało tego - są tacy, którzy w zasadzie nigdy nie mogą z przyczyn np. logistycznych.

Po drugie - są tysiące różnych zasad i prawidłowości, które zostały odkryte przez pilotów i nie ma żadnego problemu aby zastosować je w praktyce. Ma to znaczenie ZWŁASZCZA dla tych, którzy mało latają, a chcieli by spędzić więcej czasu w powietrzu lub spędzić lepiej ten czas.

Także, te Twoje porady typu "Trzeba latać, żeby umieć latać" to mnie się kojarzą z tymi "Lataj tak, żeby było dobrze". Dziwie się, że Ci się chce takie posty wrzucać i że Ci nie szkoda czasu ludzi, którym się to druknie na monitorze...

jerzu

furtak

A czemu się dziwisz w świecie spadochroniarzy są autorytety gdzie wydaje się kupę kasy na campy jako kursy doszkalające.Tu raczej autopromacja środowisko jest zamknięte i praktycznie nikt nie jest anonimowy ,naprwdę sądzisz ze zawodnicy to Ci najlepsi.Ja jakiś nie widzę by chętnie się wypiwiadali na tej grupie raczej szczycą się swoimi osiągnięciami w gronie mniej świadomych.Widziałem ostatnio kilka wpisów z dyplomami gdzie nawet nie było napisane ze to drużynowo i były tyko 3 drużyny ale medal jest.Jak dla mnie extra posunięcie z pewnością komuś ten kamp posłuży.Sądzę że Piotr Lajeczko czy Doktorek mają większy zakres wiedzy niż nie jeden zawodnik a ograniczenie się do znanych nazwisko ze być różnie odebrane .Jeszcze raz powodzonka

Jarek Jx TryFly

Dzięki, dodam tylko ze to nasze pierwsze takie przedsięwzięcie i na pewno będzie z biegiem czasu ewoluowało

kaas...@gmail.com

Mnie sie wydaje ze powodem obaw i delikatnych podsmiechujkow jest troche to ze jednak przyznasz nie jestes jakims topowym zawodnikiem,ani instruktorem,owszem organizatorem moze i sprawnym,ale jak sie tytuluje "ACADEMY"i umieszcza swoje logo, to jakies osiagniecia czy uprawnienia wypadalo by miec.
Ale to tylko moje zdanie.
Owszem puszczales filmiki,ale to Krzysiek na nich latal,Ty glownie rzucales narratorke :)
Ja odpowiem za siebie,nie mam nic przeciwko takiej inicjatywie i nie bede sie wyzlosliwial,bo to fajna inicjatywa, no moze poza tym nienaturalnym "zadeciem" w nazewnictwie i modnym u nas "aglojezykowaniu".

A bedac skoczkiem, zgodze sie tylko z furtakiem co do meritum i dodam ze w spadochroniarstwie wyglada to zupelnie inaczej,leszcze po 50 skokow, nie organizuja STREF,bo by nikt tam nie przyjechal,a cala inwestycja poszla by w bloto.
Ale jak najbardziej zycze powodzenia Twojemu przedsiewzieciu.

Jarek Jx TryFly

Co ty piszesz ? TF to nie tylko ja, z reszta na naszych materiałach podkreślam ze nie jestem wybitnym pilotem ale czy tylko wybitni mogą organizować takie akcje czy prowadzić kanał na YT ? Akademie poprowadzą wybitni a co do anglojęzycznej nazwy wyjaśniłem powyżej w wpisie. Serio tak trudno zrozumieć ?

calhal

On Monday, December 11, 2017 at 1:22:36 PM UTC+1, Jarek Jx TryFly wrote:
> Co ty piszesz ? TF to nie tylko ja, z reszta na naszych materiałach podkreślam ze nie jestem wybitnym pilotem ale czy tylko wybitni mogą organizować takie akcje czy prowadzić kanał na YT ? Akademie poprowadzą wybitni a co do anglojęzycznej nazwy wyjaśniłem powyżej w wpisie. Serio tak trudno zrozumieć ?

Takie typowe pier!@#$%ie wujów: jak to tak, żółtodziób organizuje i ma czelność mnie starego wyjadacza zapraszać, i jeszcze może śmie na tym coś zarobić.

Cokolwiek byś nie zrobił to zawsze się pojawią tacy co opie... pomysł z góry na dół jeszcze zanim cokolwiek się odbędzie. Nie przejmuj się Jarek, zawiść dupę zżera. Chętnie sam bym się pojawił, ale niestety nie dam rady w tym terminie.

Srogie pozdro i organizuj dalej

cmr...@wp.pl

Pomyłka
powinno być :
"i mnie starego wyjadacza NIE zapraszać"
Reszta pasuje ;)

PawelMppg

Przypomina to historyjkę, jak piekarz zamiast wyrzucać niesprzedany chleb rozdawał go biednym i dostał za to od skarbówki po ryju.

Ktoś coś robi, stara się, a tu zawsze znajdzie się ktoś, kto dojebie.

Zrobił chłop film z jazdy po polu trają pokazując swój skill - zjebali.
Lojak lata po stadionie - zjebali
Lojak chodzi po przedszkolach promując nasz sport - zjebali
Jarek robi filmy o bezpieczeństwie - zjebali
TryFly robi po raz pierwszy imprezę szkoleniową tego typu i z takim rozmachem - zjebali.
Szukali chłopa na bagnach - zjebali
Dalej wymieniać?

Zaczynam wierzyć w te sondaże o poparciu dla PiS, jak widzę jaki poziom prezentujecie. Już rozumiem z czego wynika np. hejt na WOŚP. To dokładnie taki sam mechanizm zacietrzewienia i ograniczenia umysłowego.

Statler

W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 10:30:50 UTC+1 użytkownik cmr...@wp.pl napisał:
> Uriuk właśnie tam siedzi, jak myślisz, jak długo posiedzi i czy go wypuszczą ?
> Może na lewym paszporcie poleciał.

Cmr, Ty to tak na poważnie, czy to jakiś żart mikołajkowy?

Bo coś dawno nas tu nie zaszczycał;)
Gotek zresztą też

Romek

Mnie to bardzo się podoba takie coś i może podjadę bo mam blisko,jednak fajnie by to poprzeć praktyką,z lojakiem pylony np z Jarkiem jakieś stany lotu jak ktoś potrzebuje choć pewno pojawi się problem górki wyjazdu i warunki,ale fajnie by było. Sam chętnie bym po pylonach polatal pod okiem Pawła.
Pozdrawiam Romek

kaas...@gmail.com

> Ja nie wiem skąd to się wszystko bierze, ręce opadają

Wy to chyba niektorzy jakis syndrom "oblezonej twierdzy" macie,powyzej Jarku stwierdzasz ze Ci (z duzej litery z szcunkiem) "rece opadaj"na niepochlebne wpisy,a to jako osoba zajmujaca sie takimi problemami niejako zawodowo od lat to Ci(z duzej litery z szcunkiem) odpowiadam.
Chyba nie doczytales do konca, nikogo nie atakuje, nie sugeruje jak koledzy ze zarabiasz,po prostu pokazalem Ci (z duzej litery z szacunkiem) gdzie moze tkwi problem i zycze Ci (z duzej litery z widocznym szacunkiem) powodzenia,i nie wnikam czy TF to Ty (z duzej litery z szaunkiem) czy moze 350 osob w tym 349 malych chinek szyjacych kadrowe bluzy.

A swoje wnioski opieram na wlasnie tych filmikach gdzie nigdzie nie uslyszalem ze nie jestes wybitnym pilotem,robiles za to testy skrzydel, uprzezy co moze swiadczyc o czyms przeciwnym.
Ale jak Ci( z duzej litery z szacunkiem) moje wpisy nie pasuja,nie czytaj.

furtak

Dwa razy napisałeś Lojak,przypadek a kim on jest w świecie sportu a sory jedyny mistrz który ma medal nie biorąc udziału w konkurencji .Rozumiem ze to koleszka ale mi ni chuk nie pasuje do pozostałych wykładowców.

Jarek Jx TryFly

Idealny dowód ignorancji, to ze nie usłyszałeś nie znaczy ze tego w filmach nie ma, filmy z naszych produkcji ubrań tez ogólnie dostępne i nie ma tam Chinek. Jesteś idealnym przykładem "nie znam się ale się wypowiem" jakakolwiek dyskusja z Tobą straciła sens. Chcesz porozmawiać o czymś konkretnym lub dawać rady, zapoznaj się proszę z tematem.

Marcin Wowry

Gdzie tu się daje LAJKA?
Paweł dobrze gada polać mu.

Matrix

W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 15:12:54 UTC+1 użytkownik PawelMppg napisał:
Lepiej bym tego nie ujął jak to Paweł zrobił, Też daję lajka !

voice

W dniu 2017-12-11 o 19:23, Matrix pisze:
co dajesz ?

cmr...@wp.pl

Głos daje. Daje głos.

voice

W dniu 2017-12-11 o 20:42, cmr...@wp.pl pisze:
> Głos daje. Daje głos.

No co ty, pies ?
hmm... :-(
twój wybór...

v.

cmr...@wp.pl

Niektórzy słyszą głosy... a inni próbują na siłę go zabierać. ą ę a e. To na prawdę robi różnicę. Polska jezyk trudna jezyk.

kaas...@gmail.com

W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 16:30:40 UTC+1 użytkownik Jarek Jx TryFly napisał:
> Idealny dowód ignorancji, to ze nie usłyszałeś nie znaczy ze tego w filmach nie ma, filmy z naszych produkcji ubrań tez ogólnie dostępne i nie ma tam Chinek. Jesteś idealnym przykładem "nie znam się ale się wypowiem" jakakolwiek dyskusja z Tobą straciła sens. Chcesz porozmawiać o czymś konkretnym lub dawać rady, zapoznaj się proszę z tematem.

Ale ja z toba nie dyskutuję,ale z tematem sie zapoznalem,ogladalam filmy na których Krzysiek lata, a ty kierujesz autem z lanserską maskotka dyndajacą w tle.Nigdzie nie slyszalem ze nie jesteś wybitnym pilotem.A to mi wmawiasz.
Reszte w tym uprzeże, telefony do latania i inne odpuscilem,za bardzo nudziłeś i trudno to nazwać paratestem.
Co "sie nie znam,a sie wypowiadam"??Skacze od 35 lat,uczestniczylem w niezliczonej ilosci STREF i SKY-show,i powtórze- leszcze STREF nie organizuja.Wszystko,ale nadal życze powodzenia, na wszystkich polach.
A ty, moze kiedys zorganizujesz KONKLAWE.

Baron

No Jarek widzę , że grono fanów ci rośnie...

Jarek Jx TryFly

Jarek Jx TryFly

Wow :) cieszy Cie to niezmiernie jak widze :) wybacz ale tutaj fanów nie szukam, nie moje podwórko

Baron

Wow :) cieszy Cie to niezmiernie jak widze :) wybacz ale tutaj fanów nie szukam, nie moje podwórko

Nie.- no to jest forum paralotniowe i robisz nabór na kurs paralotniowy
więc czegoś tu jednak szukasz.
A jak nie chcesz werborować fanów to może zmień retorykę wypowiedzi .

Jarek Jx TryFly

Ja tu robię nabór ? Jarek to wrzucił tutaj w celach informacyjnych, daleko mi tu od szukania czegokolwiek. To co zrobiło się z tej grupy od dobrych 2 lat jest daleki moim ideałom. Wystarczy poczytać inne wątki i klimat jaki tu panuje. Osobiście sam się przyczyniasz do tego co tutaj się dzieje ale każdy robi to na co ma ochotę i przebywa tam gdzie najlepiej się czuje.

Baron

Jarek to wrzucił tutaj w celach informacyjnych, daleko mi tu od szukania czegokolwiek.

No pisałem wcześniej że jestem zdziwiony
że ta informacja się tutaj znalazła no bo przecież wcześniej pojawiła się na pg forum i fejsie .
Ale to lepiej że zajeliście się z kolegą
L. czymś konstruktywnym. Bo jeszcze nie tak dawno temu szukaliście paralotniowego
pijaczka.żeby go przykładnie ukarać.
A co do kwasu na grupie to masz tutaj swój wkład .

voice

W dniu 2017-12-12 o 19:20, kaas...@gmail.com pisze:

> A ty, moze kiedys zorganizujesz KONKLAWE.

OJ, możesz się zdziwić. Ludzkie losy pokrętne są...

v.

waldemarl...@gmail.com

Baron ,ja to pamiętam inaczej.Nie pijaczka tylko podpierdalacza czyli kapusia.Mam nadzieję, że Paweł nie odpuścił. Waldek Lewicki

Baron

On ukradł czy jego okradli - był zamieszany w kradzież.

Baron

Mam nadzieję, że Paweł nie odpuścił. Waldek Lewicki
Śpij spokojnie zrobił wszystko co mógł

kaas...@gmail.com

> OJ, możesz się zdziwić. Ludzkie losy pokrętne są...
>
> v.

Oj tak, wiem, bo jak to ludzie mawiają, za pieniadze to ksiądz z tacą chodzi.

Jarek Jx TryFly

Aaaaaa i tu jest Teoj problem :):):) jakie to polskie :)

Statler

?

waldemarl...@gmail.com

W dniu środa, 13 grudnia 2017 07:44:41 UTC+1 użytkownik Baron napisał:
> On ukradł czy jego okradli - był zamieszany w kradzież.

Może dla Ciebie. Świństwo jest świństwem i tyle.Jak dla Ciebie bez różnicy to nie mam o czym gadać WL

hynek...@onet.eu

W dniu sobota, 9 grudnia 2017 09:46:41 UTC+1 użytkownik JaroXS napisał:
> Hej,
>
> Jarek Borowiec

Bardzo cenię sobie twije umiejętności (JaraXS), sposób w jaki przekazujesz wiedze i w ogóle cenię Cię za „całokształt” :)
Podoba mi sie również wasza wspólna inicjatywa ParaAnaliza
W tym „szkoleniu” chętnie wziąłbym udział, nie będę ukrywał, ze głównie przez obecność właśnie JaraXS, ale z braku czasu „to se moge ino pomażyć”.

Mam jednak małą dygrsję w odniesieniu do użytego w nazwie określenia „Academy”.
Nie będę sięgał do etymologli, przejdę więc do czasów dzisiejszych.
Polska uczelnia może używać w nazwie AKADEMIA, jeśli posiada uprawnienia do nadawania stopnia doktora.
Określenie AKADEMIA w nazwie, może używać polska uczelnia, która posiada uprawnienia do nadawania stopnia doktora.

Art. 3 ust. 5 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1842, z późn. zm.).

Podobnie nazwa „Academy” nie pozostawia wątpliwości, co do znaczenia. Przekopiuje z wiki:

An academy (Attic Greek: Ἀκαδήμεια; Koine Greek Ἀκαδημία) is an institution of secondary education, higher learning, research, or honorary membership.

Dla świętego spokoju sprawdziłem co to jest ten secondary education (nie mylić z lower secondary education) i stwierdtiłem bez wątpienia, że chodzi o ustawowe kształcenie.

Na jakiej zasadzie istnieją różnorakie „Akaedemie Tańca” „Akademie Kucharskie” i „Akademie kółek różańcowych” to nie wiem, jedno jest pewne, że jest to całkowicie nieuzasadnione zawłaszczanie atrybutów przynależnych szkolnictwu wyższemu (w odniesieniu nie tylko do Polski).
Tak więc chłopaki, jak się da to przemyślcie jeszcze raz nazwę bo trąci ona pretensjonalmością.

Poz.pawel

PawelMppg

Jeżeli słowo "akademia" nie jest prawnie zarejestrowane ani nie jest znakiem towarowym, można z nim robić co się chce w celach np. marketingowych. Wszystkie "akademiki" zamienić należy na hostele, ponieważ przy PWSZtach nie nadających tytułu doktorów trącą pretensjonalnością? :D

hynek...@onet.eu

W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 11:36:53 UTC+1 użytkownik PawelMppg napisał:

Tak samo mozna nazwac wszystko co zechcesz uniwersytetem. Ale wlasnie chodzi o to, ze jest to dorabianie sobie pretizu w sposob nie bardzo uzasadniony.

To dla czego nie OKSFORD OF PARAGLIDING. Bedzie jeszcze lepiej. Ladnie brzmi i przyczepic sie nie mozna.

poz.pawel

Baron

Może dla Ciebie. Świństwo jest świństwem i tyle.Jak dla Ciebie bez różnicy to nie mam o czym gadać WL

No i tu masz rację zrobiono mi świństwo i czuje różnice.

ZToniS

Am 14.12.2017 12:18, schrieb Baron:

> Może dla Ciebie. Świństwo jest świństwem i tyle.Jak dla Ciebie bez różnicy to nie mam o czym gadać WL
>
> No i tu masz rację zrobiono mi świństwo i czuje różnice.

Zaczynasz pisac jak Gotkiewicz.
Nie wiadomo do czego ten wpis przyczepic.
Pozdrowienia
ZToniS

Baron

Zaczynasz pisac jak Gotkiewicz.
Nie wiadomo do czego ten wpis przyczepic.
Pozdrowienia
ZToniS
Jak to do mnie to.
Doniesiono na mnie do Ulcu ,że latam po pijaku.
Zapomniałem już o sprawie ale Waldi mi przypomniał.

JaroXS

Paweł,

Dziękujemy za miłe słowa i spostrzeżenia odnośnie nazwy. Nazwa powstała spontanicznie i nikomu nie przyszło do głowy że może budzić pewnego rodzaju uczucia względem nazewnictwa poszczególnych rzeczy. OKSFORD OF PARAGLIDING podoba mi się również, ale żaden z nas tej szkoły nie skończył także masz trochę racji. Wykładowcy jednak mają doświadczenie wiec czemu nie zostawić ACADEMY ;-). Marketingowo to brzmi dobrze i myślę że osoby które przyjadą się doszkolić nie będą pokrzywdzone i nie powiedzą że były na szkoleniu podstawowym pierwszego ETAPU i że generalnie zmarnowały czas. Wierzę że tak się nie stanie i ta impreza będzie miała ciągłość bo już od dawna marzyła mi się taka impreza, która połączy wszystkie dyscypliny gdzie będziemy mogli się wymienić doświadczeniem. Jeżeli chodzi o mnie to mnie interesuje również PPG i dzięki temu będzie dla mnie również okazja abym dowiedział się czegoś nowego. W przyszłym roku zamierzam kręcić filmy również o PPG które będziecie mogli obejrzeć na youtube. Myślę że dla mnie będzie to ciekawy i śmieszny eksperyment szczególnie jeżeli chodzi o niebezpieczne stany lotu na PPG.

Poza tym dla nas chyba nie ma za bardzo znaczenia jak się ta impreza nazywa. Dla mnie jest ważne że się po prostu odbędzie.

Robimy to dlatego, ponieważ chcemy pokazać że można środowisko łączyć, a nie dzielić i przy okazji chcemy wskazać że wiele faktorów jest wspólnych - szczególnie jeżeli chodzi o bezpieczeństwo.

Dodatkowo bardzo bym chciał aby wszyscy zapamiętali że impreza powstaje głównie dzięki aktywności Jarka z TryFly - bez niego my jako wykładowcy byśmy tylko ciągle gadali że fajnie by było coś takiego zrobić...

A o nazwie zapomnijcie na ten moment ;-)

Do zobaczenia,

Pozdrawiam,

Jarek Borowiec

hynek...@onet.eu

W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 15:57:49 UTC+1 użytkownik JaroXS napisał:

> Jarek Borowiec

Powodzonka i ... szkoda, ze taki termin:(
poz.pawel

bodzio123

Jarek choćbyś nie wiem jak tłumaczył i tak tępe zawistne zkwasiałe gnidy nie zrozumieją.Albo zrozumieją ale będą udawały zakwaśiałe gnidiy bo żal dupę ściska.Pozdro. :)

Jarek Jx TryFly

Wśród gości naszej Akademii znajdziecie postać, której nie trzeba specalnie przedstawiać. Sądzimy, że Piotr Dudek nie będzie miał nic przeciwko odpowiadaniu na Wasze pytania w przerwach miedzy prelekcjami.
Przypominamy, że nasza Akademia odbędzie się 20.01.2018
Pozostało 5 biletów
Spokojnych Świąt

fotolot

JaroXS napisał:

> [...]
>
> A o nazwie zapomnijcie na ten moment ;-)

Cześć chciałbym dodatkowo zapytać czy poza spontaniczną prywatną aktywnością Jarka TryFly nie stoi organizacyjnie za tą inicjatywą jakieś formalne paralotniowe stowarzyszenie czy klub i czy jest to projekt dofinansowany z dotacji ?.

Jeszcze mam zapytanie ile lat może mieć najmłodszy uczestnik warsztatów i czy zgodziłbyś się na forum odpowiedzieć na pytania związane z Twoim przebiegiem latania ,które rozpocząłeś w wieku 13 lat ?- pewien młodzieniec jest Twoim fanem i jest bardzo zainteresowany szczegółami.

Pozdrawiam Wiesiek Sobczak.

JaroXS

Cześć Wiesiek,

projekt nie jest finansowany z dotacji. Jest w całości pokrywany z biletów. Bilet jest tani bo tak się umówiliśmy aby to było zrobione po kosztach. Za projektem nie stoi żadne stowarzyszenie paralotniowe. Jest to czysta nasza inicjatywa, inicjatywa organizatora i wykładowców. Pomysł na to wydarzenie powstał spontanicznie. Na Paragiełdzie 2017 w Kielcach zostałem zaproszony do poprowadzenia krótkiego wykładu o niebezpiecznych stanach lotu. Na mój wykład przyszło trochę osób. Po wykładzie zadzwoniłem do Jarka (bo robimy razem ParaAnalizę) z auta i zaproponowałem mu że fajnie by było zorganizować większe wydarzenie, ściśle ukierunkowane na dużą ilość wiedzy w pigułce, ale znacznie bardziej profesjonalnie zorganizowane, które pozwoli podnieść poziom szkoleniowy pilotów. Proponowałem aby niebezpieczne stany lotu były połączone z XC lataniem, czyli z kimś kto się zna znacznie lepiej ode mnie na XC lataniu. Jarek się tym zainteresował bo też społecznie walczy o poziom, i powiedział że spróbuje to zorganizować ale fajnie by było gdyby było to również połączone z PPG i PPGG. Mnie się ten pomysł też spodobał. Tyle o projekcie. Warsztaty są dla zielonych i dla doświadczonych. Jestem przekonany że wykładowcy wiedzą dużo i są w stanie przekazać dużo cennej wiedzy. Jak impreza wypali i będzie motywacja to może będzie następna.

Osoba która uczestniczy w warsztatach musi być pełnoletnia. Osoba która nie jest pełnoletnia musi przyjść ze swoim opiekunem.

Co do mojego latania to faktycznie zaczynałem bardzo wcześnie. Mogę odpowiedzieć publicznie na pytania tutaj lub gdzieś indziej, nie mam z tym żadnego problemu.

Pozdrawiam serdecznie,

Jarek Borowiec
Message has been deleted

Marcin J.

> [...]
>
> W celu zapewnienia komfortu i interakcji z naszą kadrą ilośc miejsc ograniczona do 45.

Witam. Chętnie bym wziął udział w takim szkoleniu ale niestety termin nie pozwala. Chętnie bym obejrzał filmik ze szkolenia za do którego dostęp mógłbym zapłacić bo osobiście podziwiam ludzi z takim doświadczeniem jak wy.

P.s. Pomyślcie o tych co nie mogą wziąć udziału osobiście... Dlatego zachęcam do robienia nagrań i udostępnianie ich za odpowiednią cenę,wy macie pieniążki na dalszą działalność i na rozwój,a my korzystamy z waszego doświadczenia. Pozdrawiam serdecznie.

Jarek Jx TryFly

Dlatego będą tez terminy w późniejszym czasie :) interakcja to niestety nie to samo co video. Pozdrawiam

Jarek Jx TryFly

Jarek Jx TryFly

Dziękujemy wszystkim za udział ! Było mega !
Na naszym fanpage dla zainteresowanych kilka relacji live oraz zdjęcia z wczoraj. Dziękujemy
https://www.facebook.com/tryflypl/posts/1517084115071070