DriftAir - opinie

damia...@poczta.onet.pl

Jakie są wasze opinie na temat tego skrzydła?
-start
-zachowanie w gorszych warunkach
-zapotrzebowanie na moc

Krzysztof Bartnik

W porównaniu do Snake 1.2 obroty do lotu po prostej te same. Drifter ma więcej energii na zakrętach co pozwala na na dużo więcej...w zabawie . W turbulentnych warunkach skrzydło zachowuje się super stabilnie ale nie jest to oczywiście wybór dla początkujących. To co mi nie spasowało to nowe sterówki. Wolę starsze rozwiązania z TST. Dodatkowo jeśli ktoś lata na górnym podwieszeniu to ten system sterowania u niego się nie nada. Ponieważ nie sięgnię do sterówek po odpuszczeniu trymerów.

scaut

Czy ktoś ma jeszcze jakieś doswiadczenia i moglby porowna DriftAira do Snake 1.2?

Jak w porownaniu ze Snake 1.2 jesli chodzi o zwrotnosc/dynamikę vs. stabilnosc w turbulentnych warunkach, wleceniu w strugi itp?

Romek

W dniu środa, 3 marca 2021 11:50:56 UTC+1 użytkownik scaut napisał:
> Czy ktoś ma jeszcze jakieś doswiadczenia i moglby porowna DriftAira do Snake 1.2?
>
> Jak w porownaniu ze Snake 1.2 jesli chodzi o zwrotnosc/dynamikę vs. stabilnosc w turbulentnych warunkach, wleceniu w strugi itp?

Drift jest lepszy:) mam latałem na obu dość dużo.
pozdrawiam

lojak

środa, 3 marca 2021 o 11:50:56 UTC+1 scaut napisał(a):
> Czy ktoś ma jeszcze jakieś doswiadczenia i moglby porowna DriftAira do Snake 1.2?
>
> Jak w porownaniu ze Snake 1.2 jesli chodzi o zwrotnosc/dynamikę vs. stabilnosc w turbulentnych warunkach, wleceniu w strugi itp?

Driftair to następca Snake 1.2, nie jest tak ostry jak Snake XX, na pewno bezpieczniejszy, lepiej wychodzi nad głowę od Snake 1.2, uważam, że lepiej zakręca, zapotrzebowanie minimalnie mniejsze.
Przez turbulencje przechodzi nadzwyczaj dobrze. Myślę, że to idealne skrzydło dla kogoś kto po Reportairze, Nucleonie chce czegoś więcej, ale Snake XX lub Warp to za dużo.
Widziałem od roku tylko 1 klapę na Drifterze i zachowuje się podobnie jak Snake, leci prosto po klapie.

Pozdrawiam Lojak