Kupi~ trajkę Air one

fij...@gmail.com

Szukam trajki air one do latania solo. Może ktoś zmienia rezygnuje nie lata.

robert...@gmail.com

Mam airone solid. Zadzwoń 508 338 523 Robert

fij...@gmail.com

Nadal szukam. Najlepiej wersji z hamulcem.

Borntofly

Czy nowe nadal są produkowane?

jozef...@gmail.com

W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 07:33:54 UTC+1 użytkownik Borntofly napisał:
> Czy nowe nadal są produkowane?

Zadzwoń do Michała bezpośrednio
http://www.airone.pro/pl/kontakt.php

lukw...@gmail.com

Michał nie robi już nowych. W tamtym roku mail ostatnie 2 szt jedna z nich kupiłem. Wiem że pracuje nad nowym projektem tandem z silnikiem. Ale więcej nie mogę zdradzić.

areks...@gmail.com

Dzwoń do Waltera szybko konkretnie bez pierdo........ robi coś podobnego jest filmik na Youtube

fij...@gmail.com

Dziękuję temat do zamknięcia.

ko...@o2.pl

Mam air one solid 2000 zł 507291433