NIE polecam Centrumparalotniowe.pl

Slawo szy

W skrócie - wysłałem wariometr (Skydrop’a) na gwarancję, który centrumparalotniowe.pl odebrało 25.06.19. Zapewniano mnie, że naprawa potrwa ok. 2-3 tygodni. Po ponad 2 tyg zadzwoniłem z zapytaniem co z moim urządzeniem. Otrzymałem odpowiedź, że producent ma problem z wyrobieniem się w czasie ponieważ jest małą firmą. Po kilku telefonach i miesiącu oczekiwania odezwałem się do samego producenta. Jak się okazuje centrumparalotniowe.pl wysłało wariometr dopiero 24.07.19, a wcześniej po prostu kilkukrotnie zostałem okłamany. Nie została też przesłana żadna informacja na temat występującej usterki. Mało tego - wysłali wariometr na zły adres do producenta, więc gdybym sam nie zapytał źródła co się dzieje - prawdopodobnie przesyłka leżałaby po dziś dzień na słowackiej poczcie. Dzisiaj 19.08.19 otrzymałem swój wariometr - urządzenie wygląda na nietknięte, nie dostałem też żadnego protokołu naprawy, ani informacji co zostało wymienione/naprawione. W dzisiejszych czasach to jakiś żart.

bartoszs...@gmail.com

Kolego w paralotniarstwie to norma.Dlatego od czasu do czasu na grupie są pochwalne posty o niczym :-D.O normalnym zachowaniu sprzedawców

chrobocin...@gmail.com

Cenna informacja 🙂

orzel

Takie rzeczy się załatwia z rzecznikiem praw konsumenta.

Slawo szy

W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 18:03:37 UTC+2 użytkownik bartoszs...@gmail.com napisał:
> Kolego w paralotniarstwie to norma.Dlatego od czasu do czasu na grupie są pochwalne posty o niczym :-D.O normalnym zachowaniu sprzedawców

Ja wiem, spotkałem się nawet z gościem co nie wystawia paragonów a później nie przyznaje do własnych fantów (czyt. bubli które z miłą chęcią po dziś dzień prezentuję ku przestrodze innych) - każąc udowodnić pochodzenie paragonem :). Tym razem postanowiłem jednak sytuację opisać.

are...@vp.pl

nagłosnienie takiej sprawy w środowisku potencjalnych klientów jest 100 x bardziej skuteczne niż jakiekolwiek działania urzędowe.
Co prawda traci się kasę ale , o wiele więcej traci nierzetelny usługodawca czy producent .
Od rzecznika kasy nie otrzymasz a sprawa może się ciągnąć i narażać na następne straty finansowe ,sądy, adwokaci itd.

krzysztof...@gmail.com

Łee tam, gadanie. Ja jestem bardzo zadowolony z centrum paralotniowe. Kilka razy kupowałem u nich on line, raz byłem osobiście na miejscu i mam mega dobre zdanie o tej firmie.

Tomasz Poznański

W dniu 19.08.2019 o 17:37, Slawo szy pisze:
> (...) Dzisiaj 19.08.19 otrzymałem swój wariometr - urządzenie wygląda na nietknięte, nie dostałem też żadnego protokołu naprawy, ani informacji co zostało wymienione/naprawione. W dzisiejszych czasach to jakiś żart.

W tym całym opisie, to brak mi podstawowej informacji - czy urządzenie
działa. Bo jak działa, to może soft wgrali i wygląda na nietknięte, albo
nie musieli nic tykać, bo np. odwidziało się temu variu, tak jak mojej
pralce, że po tygodniu problemów znów zaczęła działać.

Pozdrawiam
Tomek

Slawo szy

W urządzeniu szwankował wyświetlacz. "Artefakty" pojawiały się okresowo. Być może jest tak jak mówisz, tylko dlaczego jako klient z cywilizowanego kraju nie dostałem żadnego dokumentu potwierdzającego jakąkolwiek naprawę gwarancyjną? Urządzenie w tym momencie jest już poza ochroną gwarancyjną. Co jako klient powinienem zrobić jeśli teraz w weekend zawiedzie mnie na lataniu w ten sam sposób? No przecież "dobre buło"... Samo zakończenie jest tu najmniej istotne, ale takie traktowanie klienta zasługuje na naganę. Post informacyjny... Może ktoś miał inne doświadczenia i w takim razie bardzo się z tego cieszę - bo u mnie nie dało się zawalić nic więcej. Mówiąc wprost profesjonalnie spierniczone. Nie życzę nikomu, żeby robili z niego idiotę, tak jak ze mnie.

Pozdrawiam

mariolo...@gmail.com

W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 18:14:12 UTC+2 użytkownik krzysztof...@gmail.com napisał:
> Łee tam, gadanie. Ja jestem bardzo zadowolony z centrum paralotniowe. Kilka razy kupowałem u nich on line, raz byłem osobiście na miejscu i mam mega dobre zdanie o tej firmie.

Ja rowniez jestem zadowolony z firmy, mily kontakt i szybka dostawa :)

Pozdrawiam Mariusz Werenc
werenc.pl

Sławek Mikołów

Slawo szy, ja rozumiem, że nie wyszło to dobrze, ale weź pod uwagę, że rynek paralotniowy mamy niewielki, koszty utrzymania firmy i pracowników są ogromne. Ja osobiście, cieszę się i doceniam, że jest ktoś kto prowadzi sklep z gratami paralotniowymi, że mu się chce i że mozemy korzystać z ich pomocy. Pewnie reklamację można by załatwić sprawniej. Ale:

Dla mnie skarżenie się na forum jest słabe.

Kiedyś u mnie w firmie pobili się między sobą pracownicy. Jeden wystrzelał drugiemu po ryju a ten w ramach odwetu przyszedł do firmy z ... tatą. No ja cię proszę... Wąskie rurki.

altus0

Znaczysię że co charytatywnie ten sklep prowadzi że piszesz że mu się CHCE ?? JAK MU SIĘ NIE CHCE niech nie prowadzi.. Kasy w Tesco stoją puste...tam sie może będzie chciało. Dla mnie jest jasne nasz klient nasz pan który ma zawsze racje...

Slawo szy

Wszystko rozumiem - ale nie to, że ktoś mnie perfidnie kłamie. Szło wyjść z sytuacji z twarzą, dużo sprawniej i rozsądniej, jeśli naklepało się już takiej biedy.

Nie znam rynku paralotniowego, ale każdy wybiera biznes według własnego rozpoznania. Zresztą - co ma w tej sprawie jakakolwiek kwestia finansów i utrzymania firmy ? :D

PawelPoznan

nie narzekać na sprzedawców bo rynek jest niszowy,
tolerować olewanie klienta,
tolerować kłamstwa,
po co komu gwarancja,
itd.
cieszyć się że jest i nie marudzić:-)
no i nie krytykować publicznie bo jeszcze nas oleje, zwinie interes i
gdzie będziemy zabawki kupować?
:-)))

Pozdrawiam
PawelPoznan

furtak

Ja też polecam zawsze szybko i sprawnie.

Conrado

Zaliczyli wtopę i że to wyszło odbije im się czkawką. Z mojej strony jednak
chciałem powiedzieć, że jest to chyba jedyny sklep z tak szerokim
asortymentem i w dodatku ze sklepem stacjonarnym, internetowym i stanami
magazynowymi. Byli w tym roku na Pararudnikach i przywieźli cała masę
sprzętu i różnych drobiazgów a nie jedynie ulotki i kilka wybranych pozycji
jak co niektóre konkurencyjne firmy (nawet czołowym producentom jak np.
Dudek już się nie chciało wystawiać czy przywozić asortymentu). Przyznam
szczerze, że opadła mi szczęka jak zobaczyłem ich stoisko i tylko u nich
miałem wybór oraz dostępność w interesującym mnie asortymencie (jak oni to
wszystko przywieźli, porozkładali i ogarnęli - nie wiem, ale szacun).
Poświęcali też tyle czasu na rozmowy z klientem ile potrzebował. Oby
wyciągnęli wnioski z zaistniałej sytuacji, ale też oby wystawiali i
rozwijali się nadal, bo na obecną chwilę faktycznie są tym kim się nazywają
w Polsce - Centrum Paralotniowym. Gdyby jeszcze siedzibę mieli w centrum
Polski, to zamiast zakupów online w różnych miejscach, jedną wycieczką do
ich sklepu można by załatwić praktycznie wszystko. Nie pochwalam błędów, ale
błędy ludzkie się zdarzają. Trzeba umieć się do nich przyznać, wychodzić z
twarzą i wyciągać wnioski.

Conrado

PawelPoznan

W dniu 21.08.2019 o 08:58, Conrado pisze:
> Zaliczyli wtopę i że to wyszło odbije im się czkawką. Nie pochwalam błędów, ale błędy ludzkie się zdarzają. Trzeba
> umieć się do nich przyznać, wychodzić z twarzą i wyciągać wnioski.
>
> Conrado

I wszystko w temacie.

Pozdrawiam
PawelPoznan

Slawo szy

Ja czekam ciągle z nadzieją, że ktoś mnie poinformuje - kto i co zdiagnozował a następnie naprawił/lub nie naprawił. Jestem cierpliwy, mam całą korespondencję.

Baron

https://youtu.be/soLMo2snQyo

Jak powiedział komyndant do następnej konfrontacji dojdzie na komisariacie.

Są jednak prawa nabywcy jak i sprzedawcy.

xcwalter

Nie ma co stygmatyzować za jedno potkniecie. A może w tym czasie pomagali bezinteresownie ofiarom wypadków paralotniowych, albo innym powodzianom.
Ja wysłałem do nich spadochron z informacją, że to sprzęt Roberta Machela, tego co mu się samochód ze sprzętem spalił.
Jak przyszło do płacenia to usłyszałem: " to dla tego chłopa z Pomorza, co mu się glajty i uprzęże zchajcowały? Aaa, to pogorzelcy mają gratis :)"

Tak, że ten, tego. Nie są tacy źli Ci z Centrum.
Walter

Slawo szy

Walter - nie sądziłem, że w tym biznesie musi dojść do tragedii aby być potraktowanym jak człowiek. :( Następnym razem postaram się aby moje zgłoszenie gwarancyjne opleść w jakąś mroczną historię…… może wtedy zostanę obsłużony normalnie?!

Słowem zakończenia - centrumparalotniowe.pl nabrało wody w usta (może się obrazili), a sam producent jest pilotem i designerem elektroniki (więc ma prawo nie znać obowiązujących przepisów). Bez komentarza.

Aleee… są też pozytywne aspekty tej sytuacji, związane z sytuacją z przeszłości. Dzień po publikacji okazuje się, że po pół roku jeden z dealerów chce zakończyć „niedokończoną sprawę” pomimo upływu ochrony gwarancyjnej. Podejście do klienta jest już zupełnie inne - niesmak niestety pozostał.

Dlatego zachęcam wszystkich, żeby podobne historie opisywali - może to jednostkowe przypadki (mam taką nadzieję), ale może to zniechęci rodzimych biznesmanów do traktowania ludzi w taki sposób.

Ja tymczasem, będę opowiadał historię jak zostałem potraktowany, z nadzieją - że moje podobno naprawione urządzenie po prostu się „nie spierdoli”.

paraptaszek

Przykro mi że nie udały się koledze zakupy w centrum Ja ze swojej strony muszę powiedzieć że kilkukrotnie zostałem świetnie obsłużony i Nie mam najmniejszych powodów do narzekania

damian....@gmail.com

Co znaczy potraktowany normalnie?
Sorry! Ale oni prowadzą firmę i za to muszą odprowadzać podatki, zusy i co najważniejsze płacić pracownikom. Normalnie to znaczy, że ich pracownicy mają nie dostawać wypłat, bo kogoś nie skasowali? Coś chyba nie gra w Twojej odpowiedzi.

W wracając do tematu i tego jak ktoś wyżej napisał. Ja cieszę się, że są i mam do nich rzut beretem. Kila razy byłem u nich w różnych sprawach i wszystkie załatwione pozytywnie.

PawelPoznan

W dniu 22.08.2019 o 19:36, damian....@gmail.com pisze:
> Co znaczy potraktowany normalnie?

wg. mnie to znaczy że klient zawsze ma rację :-)

> Sorry! Ale oni prowadzą firmę i za to muszą odprowadzać podatki, zusy i co najważniejsze płacić pracownikom.

że tak zapytam, a z czyich pieniędzy mają na zus, podatki, pensje? klienta.

> Normalnie to znaczy,

normalnie, a nie zwodzić wymijającymi lub nieprawdziwymi informacjami.

> że ich pracownicy mają nie dostawać wypłat, bo kogoś nie skasowali? Coś chyba nie gra w Twojej odpowiedzi.

odnoszę wrażenie że coś nie gra w Twojej odpowiedzi,
żeby być normalnie obsłużonym, nie za free bo nie o to tu chodzi, to
niby miało by mu się spalić to vario w samochodzie czy domu?
wtedy by był obsłużony normalnie? w przeciwnym razie ma siedzieć cicho?
:-)))

> W wracając do tematu i tego jak ktoś wyżej napisał. Ja cieszę się, że są i mam do nich rzut beretem. Kila razy byłem u nich w różnych sprawach i wszystkie załatwione pozytywnie.

wszyscy się cieszą, niektórzy mają trochę dalej jak Ty,
też byli, kupowali i było ok. ale nie można odbierać nikomu prawa do
krytyki jeśli czuje się w jakiś sposób pokrzywdzony,
jeśli nie jest to kłamstwo, a druga strona nie odnosi się do zarzutów,
to dlaczego mamy stawać ślepo w obronie Cp.pl a nie autora tematu?

Jeśli na cokolwiek składamy reklamację, a już tym bardziej w okresie
trwania gwarancji, to logicznym jest oczekiwanie na sprawne i
NORMALNE traktowanie.

Pozdrawiam
PawelPoznan

centrumpara...@gmail.com

Hej Sławo sz.
no nasza wina i wiocha...
mogę Cię jedynie przeprosić za kolegę który Cię obsługiwał i podziękować że to wywaliłeś na forum bo to chyba najlepiej wpływa na poprawę działania i obsługi klientów...
co do słowackiego producenta i jego serwisu bez protokołu, opisu itd to już pewnie wiesz że wymienili wyświetlacz i moduł sterujący... mam nadzieję że teraz będzie Ci to dobrze działało...
Pozdrawiam Grzegorz Sitek CentrumParalotniowe.pl

andre...@gmail.com

Brawo Wy!

ppguser

Szacun

damian....@gmail.com

Wypowiedź kolegi była odpowiedzą na post Waltera i wynikało z niej coś zupełnie innego. Przeczytaj jeszcze raz, a może i kolejny dla zrozumienia.

areks...@gmail.com

Myślę że nie są tacy źli jedna wpadka co Nic takiego do tej pory zaopatrywał się u nich w duperele więc zawsze było okej na para Rudnikach się wystawiali i zrobili całkiem profesjonalne stoisko gdy co niektórzy rozdawali Tylko ulotki to prawda to wcześniej ktoś napisał gdy jesienią chciałem u nich zamówić skrzydło powiedzieli od razu do jakiej ceny mogą zejść i że jest diler w którym nie mają szans utrzymują dość duży sklep i szczerze mówiąc sam jestem w szoku że potrafią na rynku przetrwać tyle lat gdy cała reszta dookoła narzeka albo naciąga ludzi ze świata paralotniowego

Slawo szy

Sprawa została załatwiona. :)) centrumparalotniowe.pl tym razem stanęło na wysokości zadania i zakończyło to zamieszenie w pozytywny dla mnie sposób.

altus0

Hehe...co ? Przyszło pod drzwi 2 kolesi bez szyi :):) ?

KLIF

W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 23:14:52 UTC+2 użytkownik altus0 napisał:
> Hehe...co ? Przyszło pod drzwi 2 kolesi bez szyi :):) ?

Mój kontakt z Grzegorzem z Centrum Paralotniowego jest OK. Chłop w 1 kontakcie b.pozytywny. Nie znając mnie najpierw bezpłatnie wymienił spaloną taśmę zapasu , potem zaprosił nas w drodze z Bassano do swego sklepu, specjalnie na nas czekał wieczorem , pokazal sprzęt i naprawianą ,spaloną uprząż. Oby każdy miał takie dobre podejście do braci latającej.

Asia

Potwierdzam.

Norbi

W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 20:24:40 UTC+2 użytkownik Sławek Mikołów napisał:
Ale to słaby argument ,że rynek paralotniowy jest mały. Nie ma przymusu na nim działać. A ja jestem akurat zadowolonym klientem centrum

Slawo szy

Drugiej sytuacji z innym dealerem o której tu wspomniałem nie dało się niestety załatwić pokojowo. Trzeba przyzwyczaić się do mizernej jakości produktu i z pokorą przyjąć to, że zakupiło się po prostu wątpliwej jakości szmelc. Po powrocie uprzęży zamieszczę kilka zdjęć wraz z komentarzem na stronie producenta - bo to przecież on odpowiedzialny jest za jakość swoich produktów i dobór swoich przedstawicieli. Rynek sam takie rzeczy weryfikuje ;). Mimo wszystko uważam, że poruszenie takiego tematu pozytywnie wpłynie na obsługę klienta.