Solary

roman...@gmail.com

Witam mam takie pytanie. Podłączałem wczoraj solary i regulator napięcia zaczął mi się dymić. Oddałem to do elektryka on mi część wymienił i powinno działać. Wszystko podłączone we właściwej kolejności a jednak strałka od regulatora na wyświetlaczu idąca od solara do baterii nic nie pokazuje zato strzałka idąca od baterii do żarówki jest pokazana. Pytanie to problem z solarem i ładowaniem czy z regulatorem napięcia. Co mogło pójść nie tak. Regulator 60 amper. 8,6 ampera ma solar a jest ich 4. Proszę o odpowiedzi.

Marcin Wowry

W dniu wtorek, 15 października 2019 13:35:55 UTC+2 użytkownik roman...@gmail.com napisał:
> Witam mam takie pytanie. Podłączałem wczoraj solary i regulator napięcia zaczął mi się dymić. Oddałem to do elektryka on mi część wymienił i powinno działać. Wszystko podłączone we właściwej kolejności a jednak strałka od regulatora na wyświetlaczu idąca od solara do baterii nic nie pokazuje zato strzałka idąca od baterii do żarówki jest pokazana. Pytanie to problem z solarem i ładowaniem czy z regulatorem napięcia. Co mogło pójść nie tak. Regulator 60 amper. 8,6 ampera ma solar a jest ich 4. Proszę o odpowiedzi.

Na moje oko do wymiany jest przyczłap bulgulatora

areks...@gmail.com

Dwubulgulatora

Krzycha

... i nie przyczłap a spłaskacz!

fram...@gmail.com

Może orzeł rzuca cień i taka sytuacja. Na solarach nie może być cienia. Dzisiaj kupiłem butlę od CNG i ona ma elektrozawór i trzy wyloty a jeden z uszkodzonym gwintem. Musiałem wypuścić gaz, który jest lżejszy od powietrza. Ze dwie godziny leciał do atmosfery więc teraz jest rozrzedzone powietrze i strach latać no i nie można z otwartym ogniem chodzić bo jak ...

areks...@gmail.com

Trzeba przyznać że niezły z ciebie herbatnik

Marcin Wowry

W dniu wtorek, 15 października 2019 16:39:49 UTC+2 użytkownik Krzycha napisał:
> ... i nie przyczłap a spłaskacz!

zależy od regionu ;)

Przemo Boosh

Tak.