Jakie skrzydło

areks...@gmail.com

Startowa 175 kg i teraz pytanie skrzydło tandemowe czy np do lotów PPG w granicy 27 29 kwadratów potrzebne do trajki pilot początkujący

AlexF

Napisz jaki ciąg. Jak na przykład będzie 150kg ciągu, to ci znawcy doradzą inacziej niż jak będzie 90kg ciągu.

Pozdrawiam,

Alex

areks...@gmail.com

70 75

g...@o2.pl

W dniu sobota, 28 marca 2020 16:35:02 UTC+1 użytkownik areks...@gmail.com napisał:
> Startowa 175 kg i teraz pytanie skrzydło tandemowe czy np do lotów PPG w granicy 27 29 kwadratów potrzebne do trajki pilot początkujący

.
To zależy , rozumiem że startujesz z nóg (tak napisałeś ) to będziesz musiał nieźle przebierać nogami bo prędkość minimalna będzie znacznie większa przy małych skrzydłach ≤29m/2 .Jakby to była trajka to mniejszy problem , w powietrzu małe skrzydła będą bardziej dynamiczne ,mz nie wskazane , dla początkującego . Jednak nie szedł bym w skrzydło tandemowe o powierzchnni 42 m/2 bo nie dość że będzie wolne to jeszcze przy nieumiejętnym operowaniu gazem możesz mieć wszystkiego dość po pierwszym razie .ze względu na obciążenie powierzchni szukał bym w przedziale 31-34 , ja bym tak szukał
Na koniec takie pytanie , skąd taka masa startowa -czy na pewno dobrze policzyłeś ?

lojak

W dniu sobota, 28 marca 2020 18:02:40 UTC+1 użytkownik areks...@gmail.com napisał:
> 70 75

175 startowa i ciągu 70 to szału nie ma, Uniwersal tylko duży

Pozdrawiam Lojak

Sppawel Airwave

Rewo2 29m dobry zakres 90/220kg szybkie jednocześnie naj niższa prędkość
startu i londowania latam i nie sprzedam.

areks...@gmail.com

Skrzydło do trajki na Mosterze na nutku 31 po zdjęciu gazu idę w dół jak kamień topi strasznie dla tego myślę o czymś większym wszystkim co odpowiedzieli dzięki za radę

Romek

W dniu niedziela, 29 marca 2020 15:12:46 UTC+2 użytkownik areks...@gmail.com napisał:
> Skrzydło do trajki na Mosterze na nutku 31 po zdjęciu gazu idę w dół jak kamień topi strasznie dla tego myślę o czymś większym wszystkim co odpowiedzieli dzięki za radę

Jak chcesz tak latać i tylko dla zabawy bez wielkich osiągów to polecam tandem,ja tak latałem jakiś czas przy masie startowej 175 na icaro przy takim ciągu to latasz bez problemu,bardzo nośne skrzydło bo klasyk,jednak na wyścigi już nie bardzo bo nie jest demonem prędkości.Co ważene nie trzeba biegać szybko przy starcie i lądowaniu.:)
Mam takie skrzydło.
pozdrawiam

lukw...@gmail.com

Niviuk r-bus roz. 30 bardzo nośne i szybkie

lukw...@gmail.com

Ja mam r-bus roz. 34 przedział wagowy 120-440kg!moja masa 145kg latalem z nóg chociaż skrzydło pod tandem trajke, ale chciałem zobaczyć jak lata na plecaku i byłem w szoku start bajka, wiatr1.5m/s 5metrow biegu i w powietrzu. Co prawda niby jest od 120kg ale mimo wszystko za mało ważę. Skrzydło bardzo dynamiczne i szybkie bardzo dobre wznoszenie. Roz 30 do twojej masy idealny i małe zapotrzebowanie na moc.

areks...@gmail.com

Dzięki kolego Romek tobie też dziękuję za opinię

marius...@gmail.com

g...@o2.pl

W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 11:57:43 UTC+2 użytkownik lukw...@gmail.com napisał:
> Ja mam r-bus roz. 34 przedział wagowy 120-440kg!moja masa 145kg latalem z nóg chociaż skrzydło pod tandem trajke, ale chciałem zobaczyć jak lata na plecaku i byłem w szoku start bajka, wiatr1.5m/s 5metrow biegu i w powietrzu. Co prawda niby jest od 120kg ale mimo wszystko za mało ważę. Skrzydło bardzo dynamiczne i szybkie bardzo dobre wznoszenie. Roz 30 do twojej masy idealny i małe zapotrzebowanie na moc.

Twój test jest mało miarodajny ,jeśli startowałeś z nóg to Twoja mas startowa będzie w dolnej wartości i to do lotów swobodnych .Kolega szuka skrzydła które pędzie miało opadanie , < 1,5 m/s Przy jego masie startowej

Romek

W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 12:39:49 UTC+2 użytkownik areks...@gmail.com napisał:
> Dzięki kolego Romek tobie też dziękuję za opinię

Bardzo proszę:)),dobrze wybierz żeby nie żałować.