Kupię sprzęt dla początkującego

Kurcik

Witam Panów.
Zaczynam przygodę z paralotniarstwem i poszukuję sprzętu dla początkującego zaraz po kursie PP.
Mam już pewne preferencje także proszę o oferty na PW jak poniżej :

1. Napęd Octagon z elektrostarterem : ktoś coś ?
2. Skrzydło Dudka samostateczne masa do startu około 120-130kg
3. Kask PPG z mikrofonem dynamicznym
4. Wrosty wariometr (do 500 zł)
5. RSH z pokrowcem na okolice 130kg (Nie starszy niż 5 lat)

Czy któryś z Panów ma coś do zaoferowania w powyższych kategoriach ?

g...@o2.pl

Dlaczego samostateczne i dlaczego Dudka , uważaj bo zaraz będą Cię przekonywać że Hadron jest dla Ciebie
Najmniejszy rozmiar jaki będą Ci polecali to 26-28

Romek

Polecam Ci Dudek solo, właśnie zrobiłem oblot skrzydła, żeby nie było to jest skrzydło dla żony po kursie nie dla mnie. Start banalny, prędkości rzędu 45w bezwietrzu, małe zapotrzebowanie na moc, tak zwany beton nad głową.
Co do robienie uszu czy spirali to uszy fajnie wchodzą a do spirali trzeba użyć trochę mocniej sterowki.
W razie pytań chętnie odpowiem.
Jest jeszcze Dudek reporter też bardzo fajny i bez problemu po kursie możesz latać, koledze kupiliśmy i jest zachwycony. Pozdrawiam Romek

JarosH

W dniu sobota, 11 lipca 2020 18:44:05 UTC+2 użytkownik Romek napisał:
> Jest jeszcze Dudek reporter też bardzo fajny i bez problemu po kursie możesz latać, koledze kupiliśmy i jest zachwycony.

Z tym ReportAir'em bym był deczko ostrożny ;) producent zaleca ok 70h doświadczenia zanim wsiądzie się na to skrzydło.
Natomiast z samostatków dla początkujących warto rozważyć Dudek Synthesis 2 :)

Wysokości.
J.

Marcin

W dniu sobota, 11 lipca 2020 18:44:05 UTC+2 użytkownik Romek napisał:
> prędkości rzędu 45w bezwietrzu,

Romek w jakiej konfiguracji miałeś taką prędkość? (trymer odpuszczony + speed ?)

Romek

Zaciągnięte trymery,speed nie był wogole zapiety. Leciałem na rozmiarze 21 więc miałem dużo przeciążony przy mojej wadze, natomiast leciałem reketem i mimo startu w bezwietrzu który był długi w samym locie już się dość dobrze leciało.
Co do reportera to miałem na myśli jako pierwszy samostatek po klasyku i jakimś nalocie a nie na pierwsze loty.
Jak pogoda pozwoli zapne mój napęd i polatam w każdej konfiguracji.