Pomóżcie upamiętnić polskiego pilota

kum

Uwaga! Prośba o wsparcie inicjatywy... Brytyjczycy, tak, tak Ci sami, którzy odmówili naszym żołnierzom udziału w Paradzie Zwycięstwa, bo Stalin stroszył wąsa, robią plebiscyt na pilota Spitfire, który ma być upamiętniony w muzeum.

W konkursie jest Polak, Franciszek Kornicki, odznaczony trzykrotnie Krzyżem Walecznych oraz Krzyżem Srebrnym Virtuti Militari. Ostatni żyjący polski pilot walczący w Bitwie o Anglię.

Przypomnijmy im, że "nigdy tak wielu, nie zawdzięczało tak wiele, tak niewielu".

Co robić?

1. Wchodzimy na podaną stronę
2. Znajdujemy zdjęcie Pana Franiszka
3. Klikamy głos

Pomóżcie upamiętnić polskiego bohatera.

http://www.telegraph.co.uk/men/thinking-man/britons-raf-needs-have-say-vote-forthe-peoples-spitfire-pilot/

Winger

Bry,

On 20/09/2017 12:34, kum wrote:

> Pomóżcie upamiętnić polskiego bohatera.

Zacna inicjatywa i zacny odzew. Na naszego głosów oddanych ok. 156
tysięcy, na chwilę obecną. Drugi w rankingu pilotów ma ok 2600 głosów...
Chyba rozstrzygnięte ;-)

--
Pzdr,
Winger

paraptaszek

Brawo za pamięć i czujność.

Rafal 'RAV' Miszczak

Winger pisze:

> Zacna inicjatywa i zacny odzew. Na naszego głosów oddanych ok. 156
> tysięcy, na chwilę obecną. Drugi w rankingu pilotów ma ok 2600 głosów...
> Chyba rozstrzygnięte ;-)

Chyba że uznają, że z polskim pospolitym ruszeniem nie ma zabawy i
anulują wyniki. Już widziałem takie plebiscyty.

Rafal "RAV" Miszczak

Zbigniew Gotkiewicz

Przynajmniej będzie można powiedzieć że szanują swoje tradycje.

voytas07