mistrz napinki

Kacper Kowalski

Hej,

Dyskutowaliśmy ostatnio wśród latających jeszcze paraemerytów z GCG na temat tego, kto obecnie jest najbardziej napiętym pilotem w Polsce i ...

no właśnie ??

;)

pozdrawia znad morza,
ongiś napięty do granic Kacper

Statler

piątek, 7 maja 2021 o 21:41:31 UTC+2 Kacper Kowalski napisał(a):
> Hej,
>
> Dyskutowaliśmy ostatnio wśród latających jeszcze paraemerytów z GCG na temat tego, kto obecnie jest najbardziej napiętym pilotem w Polsce i ...
>
> no właśnie ??

Nie Lojak przypadkiem?

parataxi

Lojak zakrzywił czasoprzestrzeń! W szybkim czasie stał się starym (młodym) pilotem a teraz jest młodym (starym) pilotem:))
Napinka w mojej ocenie już uszła, szukaj dalej.

Statler

sobota, 8 maja 2021 o 19:58:36 UTC+2 parataxi napisał(a):

> Lojak zakrzywił czasoprzestrzeń! W szybkim czasie stał się starym (młodym) pilotem a teraz jest młodym (starym) pilotem:))
> Napinka w mojej ocenie już uszła, szukaj dalej.

E tam, za stary chyba już jestem i mi się niechce;)

scaut

sobota, 8 maja 2021 o 12:18:10 UTC+2 Statler napisał(a):
> piątek, 7 maja 2021 o 21:41:31 UTC+2 Kacper Kowalski napisał(a):

> Nie Lojak przypadkiem?

Nie jestem z Lojakiem kolegą czy nawet bliskim znajomym, ale kilka razy dzwonilem do niego z roznymi tematami i bez problemu życzliwie porozmawial, doradził, poswiecil swój czas - mimo ze nie widzielismy sie nigdy f2f.

Ostatnio pierwszy raz bylismy razem na tym samym startowisku i po moich testach skrzydła podszedł, pogadał, zapytał o wrażenia - więc jak dla mnie zero napinki i unoszenia nosa - wręcz przeciwnie. :)

Wiec Panowie - nie wiem skad i dlaczego macie takie odczucia. :)

NETOPELEK210

Na ile znam Lojaka to jest SUPER Gościu w przeciwieństwie do tych Grupowych umenczloków którym wydaje się że wiedzą co piszą / co wiedzą o lataniu.

parataxi

Niektórzy dorastają szybko a inni w krótkich spodenkach biegają do śmierci.

Roman

poniedziałek, 10 maja 2021 o 14:47:57 UTC+2 NETOPELEK210 napisał(a):
Też potwierdzam, że Paweł to super gość. Spotkałem go jakieś dwa lata temu na festynie organizowanym przez paralotniarzy "Czerwonaki", lądowisko koło Mosiny.

ghs blar

poniedziałek, 10 maja 2021 o 15:38:20 UTC+2 Roman napisał(a):
Coś mi się wydaje, że Kacprowi nie o ppgantów chodziło

Andrzej Pankowski

gdzie im tam wszystkim do dyskusji tirowca, fotografa gazety i rezydenta pilota z Ameryki.....to byli czasy !!!
ap

Statler

poniedziałek, 10 maja 2021 o 23:46:45 UTC+2 Andrzej Pankowski napisał(a):
> gdzie im tam wszystkim do dyskusji tirowca, fotografa gazety i rezydenta pilota z Ameryki

A wszystko przez tego Zucker coś tam:(

> .....to byli czasy!!!
mali, Guma czy ten ostatni, to już historia.
Średnia wieku na FB to 22 lata.
Szkoda, że chyba nie dożyję, aby zobaczyć czym się to wszystko skończy;(

Statler

Optymista, to człowiek, przed którym świat stoi otworem.
Pesymista wie co to za otwór;(