Kiedy wejdzie do sprzedaży następca Nucleona ?

studio...@o2.pl

Cześć koledzy i koleżanki!
Nowe Dudek Nemo 4 już jest - kiedy następca Dudkowego Nucleona XX / Nucleona WRC? Ma ktoś informacje czy trwają pracę nad jakimś nowym modelem skrzydła?

Zbigniew Gotkiewicz

A czego oczekujesz po nowym modelu? Które cechy ma mieć bardziej a które mniej?

studio...@o2.pl

W dniu piątek, 16 lutego 2018 08:32:37 UTC+1 użytkownik studio...@o2.pl napisał:
> Cześć koledzy i koleżanki!
> Nowe Dudek Nemo 4 już jest - kiedy następca Dudkowego Nucleona XX / Nucleona WRC? Ma ktoś informacje czy trwają pracę nad jakimś nowym modelem skrzydła?

Nucleon WRC jest idealny - nic mu nie brakuje tak naprawdę, jest stabilny w trudnych warunkach, łatwo startujący, niema szaleństwa jeżeli chodzi o zapotrzebowanie na moc, prędkości fajne, bezpieczny! Noooo i ładny kolorystycznie :-)

Szczerze kupiłbym nowe WRC gdyby tylko było jeszcze w sprzedaży.

Kwestia Nucleona XX - jak dla mnie jest nieco zbyt "żywe" - pomimo że na PPG wylatałem już sporo godzin - nie szukam wrażeń.
WRC było idealne - dlaczego zostało wycofane ze sprzedaży? Szkoda.

waldemarl...@gmail.com

Spróbuj Hadrona 1,1 :) Waldek Lewicki

Conrado

> Spróbuj Hadrona 1,1 :) Waldek Lewicki

W trudniejszych warunkach będziesz miał porównanie jak na jednym i drugim
puścisz sterówki do robienia np. fotek :P

To inne skrzydła...

Conrado

Paweł Radziszewski

W dniu 16.02.2018 o 09:21, studio...@o2.pl pisze:

> Kwestia Nucleona XX - jak dla mnie jest nieco zbyt "żywe" - pomimo że
na PPG wylatałem już sporo godzin - nie szukam wrażeń.

Hadron jest zdecydowanie "żywszym" skrzydłem niż Nucleon.
Oczywiście warto spróbować, ale nie wszystkim będzie odpowiadał.

--
PMR

PPGFareast

> [...]
> Nowe Dudek Nemo 4 już jest - kiedy następca Dudkowego Nucleona XX / Nucleona WRC? Ma ktoś informacje czy trwają pracę nad jakimś nowym modelem skrzydła?

Może spróbuj Apco Force II.

Marcin Wowry

Dokładnie, forsik idzie jak złoto :)

Zbigniew Gotkiewicz

PpgFaerst. Nie pisz takich rzeczy bo Walter bardzo się denerwuje gdy ktoś się wciska w temat z innym towarem niż ten od założyciela wątku :)))

micr...@gmail.com

> Kwestia Nucleona XX - jak dla mnie jest nieco zbyt "żywe" - pomimo że na PPG wylatałem już sporo godzin - nie szukam wrażeń.
> WRC było idealne - dlaczego zostało wycofane ze sprzedaży? Szkoda.

Pewnie dlatego, że w ofercie jest NXX jako propozycja bardziej żywiołowa
i Report'air jak bardziej stabilna

Ja latałem na obu Nucleonach .. to inne skrzydła
WRC owszem był świetny ale wolę XXa

Michał

Darek Magusiak

> WRC owszem był świetny ale wolę XXa

Amen, brother! AMEN.

pzdr
Darek

lojak

> [...]
> Nowe Dudek Nemo 4 już jest - kiedy następca Dudkowego Nucleona XX / Nucleona WRC? Ma ktoś informacje czy trwają pracę nad jakimś nowym modelem skrzydła?

Ja nie słyszałem by coś nowego miało się pojawić zamiast Nxx.

Podrawiam Lojak

ereb...@gmail.com

A czy ktos moze wypowiedziec sie o Snak-u 1.2?

lojak

W dniu piątek, 16 lutego 2018 15:40:28 UTC+1 użytkownik ereb...@gmail.com napisał:
> A czy ktos moze wypowiedziec sie o Snak-u 1.2?

a co chcesz wiedzieć bo aktulanie nim latam ? :)

Pozdrawiam Lojak

ereb...@gmail.com

Jakie sa roznice i podobienstwa ze snakiem 1 a xx?

furtak

Xx taki straszny czy co?

mirosla...@o2.pl

W dniu piątek, 16 lutego 2018 16:04:35 UTC+1 użytkownik furtak napisał:
> Xx taki straszny czy co?

Witam Kolegow.
Patrzac po danych technicznych to NXX ma takie same jak ReporterAir.
Ja z racji ze na zadnym z nich nie latalem,a chce sie przesiasc ze Synthesy1,bede bardzo wdzieczny za pare fachowycg wypowiedzi.
Pozdrawiam serdecznie.
Miro

lojak

W dniu piątek, 16 lutego 2018 16:04:35 UTC+1 użytkownik furtak napisał:
> Xx taki straszny czy co?

Nie Marku,

Nadal mam 4 szt. Snake XX i jednego Snake 1.2, latam tym ostatnim bo jest nowym modelem i chciałem zobaczyć czy różni się od XX a druga sprawa wziąłem sobie 18m by nie biegać za szybko przy startach i lądowaniu po kontuzji.

Pozdrawiam Lojak

ereb...@gmail.com

No i jakie roznice miedzy xx a 1.2?

ereb...@gmail.com

Latam hadronem 1.1 ale przy zakupie ciagnelo mnie do snake 1. Teraz przyszla mysl o zmianie skrzydla:-)

waldemarl...@gmail.com

w okolicach Bydzi mamy H 1 24. H1 28 .N wrc i xx w kilku rozmiarach.H 1 24 użytkuje kolega Janusz który lata na trajce i kręci bardzo dużo filmów więc kamera w ręku a sterówki na magnesach. A ma również wrc i możliwość latania na xx.H 1 jest całkiem niezłym skrzydłem , nie mówię ,że lepszym lub gorszym ale wydaje mi się ,że to właśnie o jeden stopień wyżej niż N wrc. Ja sam kupiłem równolegle WRC i H1 i nawet nie spróbowałem na wrc latać. Zakochałem się w H1 a Nucka rozprawiczył Krzyś z BWT i poszedł do ludzi:) Ma się rozumieć ,ze Nutek a nie Krzyś.Ale to są indywidualne sprawy co kto lubi. Waldek Lewicki

ereb...@gmail.com

Jak lata hadron to ja wiem i n wrc tez bo mialem wczesniej rozmiar 23:-) Pytanie,ktoremu skrzydlu jest blizszy snake 1.2?Jedynce czy xx?

furtak

Z tego co widać to jest identyczne jak 1 tylko belka będzie lekko chodziła z uwagi na bloczki i na stabilu coś ma ale wątpię by to miało jakieś znaczenie

PPGFareast

W dniu piątek, 16 lutego 2018 13:28:07 UTC+1 użytkownik Zbigniew Gotkiewicz napisał:
> PpgFaerst. Nie pisz takich rzeczy bo Walter bardzo się denerwuje gdy ktoś się wciska w temat z innym towarem niż ten od założyciela wątku :)))

Oooops, rzeczywiście dałem plamę... Mam nadzieję, że szeryf przymruży oko na mój nietakt :)

ppgg.s...@gmail.com

Podepnę się także pod temat. Co proponujecie pod jednoosobową trajkę jako następcę Synthesis 1 dla pilota bez aspiracji zawodniczych do rekreacyjnych przelotów?

Romek

Apco Force 2 kolego,Dobre ,stabilne,,nośne,szybkie,zwrotne ,2D,OAA więc możesz poszaleć sobie jak chcesz.Cena jest tutaj nie bez znaczenia.Latają z nucleonami XX trzeba na nie czekać.
Pozdrawiam Romek
ps latałem na H1, S1, Sxx,Nxx,na prawie wszystkoch rozmiarach,porównując je mam pewne doswiadczenie i mogę śmiało polecić AF2.

Tomo

> [...]
> Nowe Dudek Nemo 4 już jest - kiedy następca Dudkowego Nucleona XX / Nucleona WRC? Ma ktoś informacje czy trwają pracę nad jakimś nowym modelem skrzydła?

Po co czekasz na nowy model Nucleona?? Proponuję przelecieć się na Hadron 1.1 i problem masz rozwiązany!!!

mirosla...@o2.pl

Witam Kolegow.
Dziekuje za odpowiedz,ale ja jestem regionalnym patryiota,i wole miec Dudka,bo to bedzie moje trzecie skrzydlo z jego produkcji.
Pytanie jest Nutek czy ReporterAir.
Z racji ze nie naleze do lakowych kozakow tylko w wiekszosci jestem przelotowcem no i latka robia tez swoje.;-))
Pozdrawiam serdecznie.
Miro

studio...@o2.pl

Ja podobnie jak Miro chciałbym kupić tylko i wyłącznie skrzydło od Dudka - najchętniej nowe żeby znów móc polatać 5-6 lat bez myślenia.
Może warto wziąść pod uwagę skrzydło UNIVERSAL 1.1 ? Jest to skrzydło które powinniśmy wziąść pod uwagę z Mirkiem czy raczej jest wolniejsze i będzie to uwstecznienie?

furtak

Nucleon , Universal to krok wstecz to tylko moje zdanie

artur....@gmail.com

Pełnym zdaniem.

Nucleon, Universal to krok wstecz w stosunku do Synthesis 1?

Jeżeli szukasz coś podobnego do Synthesis 1 to czemu nie poszukac Synthesis 2 w dobrym stanie? Kolejne podobne skrzydło z tej stajni to Nucleon WRC.

Pozdr.,

nc-ko...@netcologne.de

Mirek ,
Ty zamawiaj w koncu te skrzydlo bo w tym roku bedziesz latal na miotle.
I tak zamowisz Reportaira,juz to mowie od pol roku ;-))).
Artur

studio...@o2.pl

W dniu poniedziałek, 5 marca 2018 13:54:55 UTC+1 użytkownik furtak napisał:
> Nucleon , Universal to krok wstecz to tylko moje zdanie

Kolego ? W sensie że jest wolniejsze i mniej dynamiczne? Ja już mam swoje lata i raczej świata nie zadziwie.... ważne jest dla mnie żeby było szybkie po odpuszczeniu trymerów i łatwe do startu - to jedyne dwa kluczowe elementy.

furtak

Universal to szkrzydlo szkolne bardzo dobre na początek,podkręcony klasyk zaś nucleon xx to typowe skrzydło napędowe ze sterowaniem 2d.Porównywanie prędkości w ciszy jest bezsensu , szybko przyjdzie rozczarowanie jak troszkę powieje.Dynamika startu jest troszkę większa ale może się okazać ze nucleonem mniej siły potrzeba do startu .Najprościej się przelecieć u mnie jest Nucleon xx i Universal, umówić się z chlopkami i polatac.Chyba że któryś z dilerów dudka da taka możliwość

furtak

Dla lubujacych się w tabelach proponuje pomierzyć prędkości ,zawsze można zwrócić towar niezgodny z umową

studio...@o2.pl

W dniu wtorek, 6 marca 2018 08:45:48 UTC+1 użytkownik furtak napisał:
> Universal to szkrzydlo szkolne bardzo dobre na początek,podkręcony klasyk zaś nucleon xx to typowe skrzydło napędowe ze sterowaniem 2d.Porównywanie prędkości w ciszy jest bezsensu , szybko przyjdzie rozczarowanie jak troszkę powieje.Dynamika startu jest troszkę większa ale może się okazać ze nucleonem mniej siły potrzeba do startu .Najprościej się przelecieć u mnie jest Nucleon xx i Universal, umówić się z chlopkami i polatac.Chyba że któryś z dilerów dudka da taka możliwość

Bardzo dzięki kolego! Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. Latam w różnych warunkach - często wcześnie rano i na powrocie już wiatr i terma budzi się do życia... Więc teraz czarno na białym wiem że Uni 1.1 definitywnie odpada - trzeba przelecieć się na N XX u dilera - jeżeli mnie nie przerośnie - zamawiać. Dzięki! Byle do wiosny!

furtak

Zaczyna być normalnie piloci zaczynają się interesować czym latają a chłopaki zaczynają organizować campy dla średniozaawansowanych ,czasami warto zrobić krok wstecz.Z mojej strony polecam również zwrócić uwagę na silik z jakim latasz by mocy starczyło na dłuższe latanie

studio...@o2.pl

W dniu wtorek, 6 marca 2018 10:05:19 UTC+1 użytkownik furtak napisał:
> Zaczyna być normalnie piloci zaczynają się interesować czym latają a chłopaki zaczynają organizować campy dla średniozaawansowanych ,czasami warto zrobić krok wstecz.Z mojej strony polecam również zwrócić uwagę na silik z jakim latasz by mocy starczyło na dłuższe latanie

Dla mnie żadna ujma na honorze latając od wielu wielu lat zamiast skrzydła zwrotniejszego, żywszego wybrać to bardziej mułowate - przychodzi wiek i cza się ukłonić pani pokorze w pas, najważniejsze jest bezpieczeństwo, łatwość startu, i możliwość latania jak trochę odrobinę mocniej powieje.

midia...@gmail.com

W dniu wtorek, 6 marca 2018 08:45:48 UTC+1 użytkownik furtak napisał:
>Porównywanie prędkości w ciszy jest bezsensu , szybko przyjdzie rozczarowanie jak troszkę powieje.

Co masz na myśli?

furtak

Opory obu skrzydeł .wiem do czego chcesz się przyczepić ale dość często zdarzało mi się zwozic chłopaków a snejki i nucleony wracały bez problemów.Może to źle nazwałem

Kacper Kowalski

> Pewnie dlatego, że w ofercie jest NXX jako propozycja bardziej żywiołowa
> i Report'air jak bardziej stabilna
> (...)
> Michał

Tak, i Reportair powstał aby można było się w uprzęży wiercić, a skrzydło nie schodziło z kursu. Aby nie bujało do przodu i na boki, jak budzi się terma, aby startowało się łatwo i lądowało łatwo w każdych warunkach (co ma znaczenie jak nie ma wiatru, torba foto waży sporo, śnieg jest po kolana a w zbiorniku jest 19 litrów paliwa) I po to, aby było nośne i ekonomiczne, aby te 19 litrów paliwa starczyły na wiele godzin lotu z silnikiem tandemowym (do lotów foto potrzebny jest taki silnik, co delikwenta wyciągnie z silnego duszenia i innej czarnej d. w którą wleci po foto)

Tak więc, jeśli ktoś kocha fikołki i slalom to tym skrzydłem się zawiedzie. A jak ktoś chce latać hen za horyzont i fotografować bez stresu jak terma się obudzi, wiatr rozwieje, a potem chce wrócić do bazy (pod wiatr) - to skrzydło warte rozpatrzenia. Ja w każdym razie jestem zadowolony, pracowaliśmy nad nim długo, aby służyło pilotom z potrzebami i oczekiwaniami jak moje :)

pozdro,
Kacper

midia...@gmail.com

W dniu wtorek, 6 marca 2018 14:32:14 UTC+1 użytkownik furtak napisał:
> Opory obu skrzydeł .wiem do czego chcesz się przyczepić ale dość często zdarzało mi się zwozic chłopaków a snejki i nucleony wracały bez problemów.Może to źle nazwałem

Domyśliłem się co masz na myśli. Nie zgadzam się, że różnice przy porywach wiatru są na tyle istotne aby sobie nimi głowę zawracać. W swobodnym lataniu może ma to sens ale w PPG na pewno nie. Z doświadczenia z balonami wynika, że różne balony zarówno małe racery 1700m3, mające malutką powierzchnię boczna i jak i wielkie bamabaryły mające nawet i 20000m3, lecące w tej samej masie powietrza, nawet jak jest turbulentne i wiatr jest porywisty poruszają się w zasadzie z jednakową prędkością. Różnica oporów w ich przypadku jest kolosalnie różna niż różnica między jakimikolwiek glajtami. Wg. twoiej teorii klasyczne balony w porywistym powietrzu powinny być sporo szybsze od racer'ów a tak nie jest. Uprzedzając, wiem co to jest delfinowanie nie sądzę aby w universalu występował ten problem.
Piotr

furtak

Jeśli m podstawie eksperymentu z balonami jest ta teoria to gratuluję ciekaw jestem który z ojców prowadzących to rozpowszechnia.Dam inny przykład bo uważam ze gdybyś chciał jednak przemieścić balon pod wiatr to zniejszym będzie łatwiej.Skrzydła te same skrzydła o jednakowym obciążeniu ale różnym rozmiarze powinny lecieć z tą samą prędkością a duże nawet szybciej a czemu mniejsE jest dużo szybsze ,potwierdzam to bo sprawdzałem podczas przygotowań do zawodów .Jeden tylko przypadek znam gdzie jest inaczej nucleon 29 i 31

midia...@gmail.com

Nie eksperymentu tylko kilkunastu lat praktyki. Szczerze mówiąc przykro jest czytać że jeden z niegdyś czołowych zawodników PPGG prezentuje poziom wiedzy równy z tymi co sie szybciej wznoszą pod wiatr.

furtak

Masz rację ale sparawdz zanim się wypowiesz zobaczysz że te opory nie są małe nawet do 3km

midia...@gmail.com

Różnica 3km/h przy prędkości ~70km/h mogaca wystąpić tylko w bardzo specyficznych warunkach nie jest warta zawracania sobie tym głowy.

furtak

Największe doświadczenie ma zapewne doktorek ciekaw jestem czy ma zachowane dawne pomiary, będzie to bardzo łatwo sprawdzić na ekonomi powierzchniowej im większy wiatr tym powierzchnia mniejsza ale proporcje powinny być zachowane .Poproszę chłopaków o sprawdzenie opieram to na własnym doświadczeniu więc mogę się mylić.Dodam jeszcze ze zawsze zajmowałem ostatnie miejsce w ekonomi po ostatnich przygotowaniach wygrałem wszystkie

midia...@gmail.com

Dużo rzeczy mieszasz. O doskonałości nie dyskutujemy. Jak na razie nie odpowiedziałeś skąd twierdzenie, że prędkości rożnych skrzydeł jednakowe w bezwietrzu mogą być znacząco różne kiedy wieje. Jako zawodnik jesteś poniekąd zobligowany wypowiadać się w miarę precyzyjnie bo Twoje wypowiedźi przez wielu są traktowane bardzo poważnie.

furtak

Ok opierskem się na swoim doświadczeniu i przedewszystkim w warunkach turbuletnuch

furtak

Zostawmy ten temacik na chwilkę jak będzie możliwość wezmę nucleon xx i Universal ustawie identyczne prędkości na GPS regulujac tylko trymery i sprawdzę .Powinny przelecieć o identycznym czasie w turbulecji i bez

furtak

Wojtek przepraszam jak zwykle zjebalem temat przez mój pośpiech.Już tłumaczę gdzie zrobiłem błąd.Wiesz że znam dość dobrze silniki którymi latam więc znając parametry swojego tora a ze jestwm disc duzy ustawialem skrzydła pod silnik i 22 np wychodziła gorzej od 20 zas przy 18 nie mogłem się zmieścić w ustawieniach silnika.Jeszcze raz przepraszam ale i tak sparwdze ustawienia nucleona i universala zarowno pod kątem prędkości jak i pracy silnika

mirosla...@o2.pl

W dniu wtorek, 6 marca 2018 21:34:50 UTC+1 użytkownik furtak napisał:
> Wojtek przepraszam jak zwykle zjebalem temat przez mój pośpiech.Już tłumaczę gdzie zrobiłem błąd.Wiesz że znam dość dobrze silniki którymi latam więc znając parametry swojego tora a ze jestwm disc duzy ustawialem skrzydła pod silnik i 22 np wychodziła gorzej od 20 zas przy 18 nie mogłem się zmieścić w ustawieniach silnika.Jeszcze raz przepraszam ale i tak sparwdze ustawienia nucleona i universala zarowno pod kątem prędkości jak i pracy silnika
> [...]
Serdecznie dziekuje za fachowe wypowiedzi.Jeszcze troche odczekam i poczytam co ciekawego jeszcze koledzy napisza,ale moje nastawienie jest w kierunku powidzmy 95% ReporterAir.
NXX jest super skrzydelkiem ale dla mnie troche za sportowe,Universala 34 mam ale latam na ciezkiej Trajce.Tez super skrzydelko.Takze jezeli wybiore ReporterAir to wydaje mi sie ze nie zrobie zadnej wtopy.A zwlaszcza ze latam na moim super Ventorku ktorego juz mam wiele lat.
Jak juz pisalem w innych postach jestem glownie przelotowcem,a zbieranie trawy na lace stabilem wcale mnie cos takiego nie kreci.
Pozdrawiam serdecznie.
Miro

Romek

Nxx nie jest żadne sportowe,wręcz do spokojnego latania. Łatwo wstaje poprawnie lata,kolega kupił jako pierwszy samostatek i jest bardzo zadowolony.
Pozdrawiam Romek

Marcin Z

W dniu środa, 7 marca 2018 08:21:52 UTC+1 użytkownik Romek napisał:
> Nxx nie jest żadne sportowe,wręcz do spokojnego latania. Łatwo wstaje poprawnie lata,kolega kupił jako pierwszy samostatek i jest bardzo zadowolony.
> Pozdrawiam Romek
Pierwszego loopa na żywo widziałem właśnie na NXX, a także chyba cały przekrój figur jakie można zrobić na PPG także kolega zrobił na NXX. Jak dla mnie, do spokojnego latania to jest Uniwersal/Synteza, a z Nucleona XX można wycisnąć cokolwiek pilot sobie wymyśli. To tylko moja opinia

Romek

Marcin na większości nowych skrzydeł zrobisz wszystko co chcesz tylko trzeba umieć.Latalem na nim i powiem Ci że mimo wielu prob ciężko o atrakcje jak wiesz co z czym.Nxx jest bardzo dobry do spokojnego latania.

Paweł

Fajne skrzydełko, nxx 22 plus 90/5kg+ciężka motoroma na pa fajnie się wykłada przy świrowaniu sporo więcej frajdy od h.1.1 dzięki pa mimo że drogi sterowania dość długie
Ale to prawda można latać na nim bardzo spokojnie, bez przeciążenia dla mnie zdecydowanie zbyt spokojne

studio...@o2.pl

> [...]
> Nowe Dudek Nemo 4 już jest - kiedy następca Dudkowego Nucleona XX / Nucleona WRC? Ma ktoś informacje czy trwają pracę nad jakimś nowym modelem skrzydła?

Jaki rozmiar skrzydła nucleon XX dobrać na wagę 100 kg pilot + 30 kg napęd?
Najbardziej istotne jest żeby łatwo startowało - do spokojnego latania.

michalko...@gmail.com

24 będzie w sam raz

Adam Grzegorczyk

W dniu wtorek, 3 kwietnia 2018 15:21:30 UTC+2 użytkownik studio...@o2.pl napisał:
> Jaki rozmiar skrzydła nucleon XX dobrać na wagę 100 kg pilot + 30 kg napęd?
> Najbardziej istotne jest żeby łatwo startowało - do spokojnego latania.

Moim zdaniem 26 byłoby bardziej adekwatne.

lojak

W dniu wtorek, 3 kwietnia 2018 15:21:30 UTC+2 użytkownik studio...@o2.pl napisał:
jak chcesz żeby było spokojniej przy staracie i lądowaniu to weź 26
Jak ma być ostrzej i szybciej to 24

Pozdrawiam Lojak

Bogusław Rojek

> [...]

Jak juz pisalem w innych postach jestem glownie przelotowcem,a zbieranie trawy na lace stabilem wcale mnie cos takiego nie kreci.

Wyciągnąłeś bardzo dobry wniosek.Reporter będzie najwłaściwszym wyborem przy Twoich preferencjach. Chłopaki mają różny poziom wyszkolenia i doświadczenia poza tym latając na ambitniejszych skrzydłach trudno im się dostosować do ludzi o mniejszym doświadczeniu lub ludzi,którzy cenią spokój w powietrzu czy to ze względu na wiek czy w ogóle nie potrzebują więcej adrenaliny. Ja rozumiem jednych i drugich ale dla Ciebie spokojny Reporter.
Odpowiedż dla Midia: skrzydła z profilem klasycznym,gdzie wędrówka srodka wyporu jest odwrotna niż w profilu samostatecznym, pod wiatr (z racji,że wiatr nigdy nie jest całkowicie jednorodny)ma tendencję do zadzierania przy wroście i nurkowania przy spadku siły wiatru. Lot takiego skrzydła z profilem klasycznym przypomina sinusoidę a to oznacza wykonywanie dłuższej drogi lotu a co za tym idzie czasu lotu.

studio...@o2.pl

Kolego? Czy Nucleon XX 28 będzie za duży? Tak sobie myślę że zdarza mi się brać po 10-12 litrów paliwa, coś do picia, grube ciężkie buty, coś pod kombinezon, aparat + ciężki obiektyw, noooo i niestety ze względu na latka - z biegiem czasu czeka mnie i trajka. Więc może warto się zastanowić nad rozmiarem 28? Skrzydło będzie służyć 5-6 możę 7 lat?

Dziękuje za podpowiedź!

studio...@o2.pl

Koledzy sympatyczni! Temat jakby cały czas aktualny co kupić jako następne po Nucleonie 29WRC? Nucleon XX 28 czy XX 26? a może jakaś nowość od DUDKA się szykuje ??

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

W dniu poniedziałek, 24 września 2018 17:10:24 UTC+2 użytkownik studio...@o2.pl napisał:
może jakaś nowość od DUDKA się szykuje ??
Szykuje sie , ale pomiędzy snejkiem, a hadronem

https://scontent.fwaw6-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/40464192_1836878619682676_9088937894042664960_n.jpg?_nc_cat=0&oh=16e116b059f6ca9b3d2fcee89b098089&oe=5C5B6E4A

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

studio...@o2.pl

W dniu poniedziałek, 24 września 2018 18:59:39 UTC+2 użytkownik Łukasz Serafin "QbaEPP11" napisał:
> https://www.youtube.com/watch?v=gCmVUvlXxi8

Dla tych co lubią pokosiaczyć z pewnością gratka! A czy szykuje się coś pokroju Nucleona WRC a Nucleona XX?

Tomo

Jak latales sporo wylatałeś na Nucleonie to śmiało spróbuj przeleciec się na hadronie. Jest o niebo lepszy od nucleona. I wcale nie zabija jak używa się go zgodnie z instrukcją producenta. Ja mam hxx20 i sxx18. Oba rewelacja, ale wolę sxx. Po prostu majstersztyk!
Message has been deleted

pele...@wp.pl

prędkość max 80 km/h +- 5. i to ma być skrzydło pomiędzy hadronem a snakem??

Wojtek

studio...@o2.pl

W dniu wtorek, 25 września 2018 14:52:14 UTC+1 użytkownik pele...@wp.pl napisał:
> prędkość max 80 km/h +- 5. i to ma być skrzydło pomiędzy hadronem a snakem??
>
> Wojtek

Oj to już niezła wyścigówka :-)

Natomiast ja czekam niecierpliwie na coś pomiędzy Nucleonem WRC a Nucleonem XX.
Jest w fazie testów jakiś nowy model Dudkowego skrzydła?

Hadron 1.1? Może i tak chociaż nie ukrywam że gdyby był produkowany Nutek WRC bez zastanowienia dalej bym kupił WRC.

andrze...@gmail.com

> [...]
>
> Hadron 1.1? Może i tak chociaż nie ukrywam że gdyby był produkowany Nutek WRC bez zastanowienia dalej bym kupił WRC.

Moim zdaniem kup Reportair'a i będziesz absolutnie usatysfakcjonowany.

Pozdrawiam,
Andrzej