Rejestracja track-ów w Paramotors Xcontekst

GREG

Witam
Mam Garmina 64S. Chciałem swoje tracki zarejestrować w Paramotors Xcontest.
Program MaxPunkte nie widzi mojego garmina a jak ręcznie załaduje plik gpx do MaxPunkte to nie mogę wykonać konwersji do formatu igc.
Ściągnąłem z netu program GPSDump w którym mogę wykonać konwersję plików ale Xcontekst nie chce mi zliczać punktów tzn. pokazuje trójkąty ale nie zlicza punktów. Czy macie jakiś pomysł ?

Z góry dziękuje

arek.w

Garmin dobrze chodzi z GPSDump. Jeżeli pobierze traka i go widzisz na komputerze to zaznacz całość (Ctrl+A), i zapisz jako plik igc.
"Save log in IGC format"
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/ce635c6c3743acfd
Plik jest gotowy do wysłania do XC i z pewnością zliczy punkty jak trzeba. Wszelkie konwersje tracka zwykle powodują problemy.

AlexF

Track musi być na xcontest nagrany do 14 dni od lotu. Może tu problem...

Pozdrawiam,

Alex