Nowa niższa cena! Zestaw: Napęd ppg Ventor V-125 & Trajka Airone Solid + dodatki (SPAM)

REUS

Nie sprzedaję osobno samej trajki, to jest trajka specjalnie pod ramę ventora z uchylnymi wyporami - ma cztery prostokątne uchwyty i cztery kandahary. Sprzedaję tylko komplet. Pozdrawiam!

Grzegorz

W dniu czwartek, 20 czerwca 2019 11:52:19 UTC+2 użytkownik REUS napisał:
> Nie sprzedaję osobno samej trajki, to jest trajka specjalnie pod ramę ventora z uchylnymi wyporami - ma cztery prostokątne uchwyty i cztery kandahary. Sprzedaję tylko komplet. Pozdrawiam!

jak widac na zdjeciach wysoki jestes

REUS

To mój syn jest wysoki :) Ma 186 cm ja mam o 8 cm mniej :)

REUS

REUS

Wystawiam ponownie - na pytania odpowiem telefonicznie - nr w aukcji.