Wspomnienie lata. Coś na deszczowe dni

hubber

ark

W dniu piątek, 22 września 2017 21:18:09 UTC+2 użytkownik hubber napisał:
> https://www.youtube.com/watch?v=0gzPahIDdbs

chyba ostatni koles widoczny przed startem przekrzywił kamerkę albo czapke tej pani.

hubber

Faktycznie kamerka była przekrzywiona dlatego chciałem ją wypoziomować w lewo ale chyba za mało bo jak widać w trakcie lotu nadal była odchylona w prawo , ale dzięki za tą uwagę nawet nie zauważyłem tego w trakcie montażu pewnie dla tego że to dopiero pierwsze moje filmy .
Pozdrawiam serdecznie.

Grzegorz Żak

W dniu piątek, 22 września 2017 21:18:09 UTC+2 użytkownik hubber napisał:
> https://www.youtube.com/watch?v=0gzPahIDdbs

W którym miejscu jest to lądowisko ?

Też planowałem polatać nad Kazimierzem i się zastanawiałem skąd najlepiej wystartować.

hubber

To startowisko Bogusia Rojka , z nim proszę się kontaktować .
Pozdrawiam serdecznie.