Kupię markowy kombinezon np. Idę fly aeromaster

T.J

Witam ! Jak w tytule kupię kombinezon markowy idę fly aeromaster lub z górę też na 175

lojak

W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 07:54:43 UTC+2 użytkownik T.J napisał:
> Witam ! Jak w tytule kupię kombinezon markowy idę fly aeromaster lub z górę też na 175

jak już zastanawiasz się nad markowym kombinezonem to podzielę się swoją ostatnią historią:
Ostatnio na potrzeby sponsora (Urząd Miasta) chciałem sobie zakupić kombinezon na sezon zawodniczy.
Rozpatrywane były dwie firmy, Aeromaster oraz IdeFly.
Wysłałem zapytania ofertowe do obydwu firm - z Aeromastera cisza więc pozwoliłem sobie zadzwonić i się przypomnieć - dostałem odpowiedź że kombinezony są w sprzedaży ale firma nie szyje kombinezonów pod pilota, jest standardowa rozmiarówka S,M,L,XL i tego się trzymają, zaproponowałem dopłatę za przystosowanie wymiarów pode mnie, pani z Aeromastera nie była zainteresowana takim zleceniem, odniosłem wrażenie, że obsługuje klienta za karę i na siłę, miała się do mnie odezwać po 2 dniach ale zostałem "olany".
Sama zgłosiła się do mnie Grażyna z IdeFly - powiedziała, że chętnie podejmie się tego zlecenia i przygotuje kombinezon dopasowany do moich potrzeb.
Dostałem plik poglądowy jak dokonać pomiarów ciała, gdy wysłałem go dwukrotnie telefonicznie kontaktowała się ze mną szwalnia by potwierdzić wymiar gdy mieli jakieś wątpliwości.
Zrobiłem wizualizacje haftów oraz wysłałem pliki.
Zadzwoniła do mnie osobiście Grażyna by kompleksowo omówić jakie kolor mnie interesuje, jaka membrana czy mam jakieś uwagi, co chciałbym mieć, czy coś mi się nie podoba i chcę zmienić.
Zaczęliśmy omawiać każdy detal ponieważ miałem kilka uwag, na początku roku dostałem inny kombinezon IDE-FLY i po 4 miesiącach intensywnego użytkowania zauważyłem kilka elementów do korekty, zaproponowałem poprawki w moim kombinezonie ale również zasugerowałem naniesienie tych poprawek na seryjną produkcję.
Grażyna spełniła każdą moją zachciankę, dodała wzmocnienia z kordury na barki by nie wycierał się od uprzęży, na łydki bo haczyłem speedem i kombinezon się zaciągał, założyła mi grubsze "kopyto" bo nakładam je na but a nie stopę, poprawione zostały nakolanniki, w lato gdy ich nie używam jest kordura, na zimę nakolanniki zostały poprawione.
Nie było żadnego problemu z kontaktem, wszystko konsultowane na bieżąco dlatego z czystym sumieniem polecam firmę IDE-FLY.
Nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości materiałów oraz wykonania.
Kombinezon dopasowany, nie wyglądam w nim jak worek.

Na razie na "Panku"
http://pawelkozarzewski.pl/pliki/kombinezon.jpg

Pozdrawiam Lojak

Krzych1

Mam z Ide-fly jest rewelacja
Krzysiek

nc-ko...@netcologne.de

Am Donnerstag, 27. April 2017 07:54:43 UTC+2 schrieb T.J:
> Witam ! Jak w tytule kupię kombinezon markowy idę fly aeromaster lub z górę też na 175

Do tego dochodzi cena Kombi Aeromaster 1900zl,to sa 450 euro !
To nawet w kartoflandi nie mamy tu takich cen :

http://www.ebay.de/itm/Skywears-Flugoverall-Gleitschirm-Fliegen-Paragliding-Overall-Anzug-Para-Glider-/232296599618?var=&hash=item3615f4d042:m:mwXHGnj4IBjMA3MLsaDCd-g

Pozdrawiam Artur

Józef Dusza

W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 12:41:56 UTC+2 użytkownik Krzych1 napisał:
> Mam z Ide-fly jest rewelacja
> Krzysiek

Popieram Ide-Fly !!

xcwalter

Cześć
Ja się brzydziłem kombinezonami do czasu kiedy nie spróbowałem Ide-Fly.
Również mam szyty na miarę, wyglądam w nim jak Lord Vader, a nie ludzik Michelin.
Widać, że Pani Grażynce zależy na utrzymaniu dobrej marki, bo się stara tak, jakby właśnie zaczynała interes.
Siedzi w tym od lat, słucha naszych wskazówek, sugestii i próśb. Poznała specyfikę naszego sportu i nasze potrzeby i ciuchy od niej są po prostu stworzone dla paralotniarzy. nie ma konkurencji na polskim rynku.
Walter