Kupie skrzydło Samostateczne, Napęd i Pake

factorya...@gmail.com

Witam,

Kupie skrzydło samostateczne w rozmiarze od 20 do 24m, sterowanie 3D.

Cena jaką chce przeznaczyć na skrzydło to 3000-3500 złoty.

Napęd tu jestem elastyczny, byle była dobra oferta i marka. Na pewno musi mięc sprzęgło i porządnę śmigło.

Spadochron w frontkontenrze. Max 3-4 letni.

Oferty proszę na mateusz.a...@gmail.com

Tomasz W.

Sterowanie 3D?... Kurde, czy coś przegapiłem?

mateusz.a...@gmail.com

Przepraszam, 2D :)

Wyszedłem z latania pare lat temu i człowiek już przekręca :)

mateusz.a...@gmail.com

Przepraszam, 2D :)

Wyszedłem z latania pare lat temu i już czlowiek przekręca :)

Adam Grzegorczyk

W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 11:33:09 UTC+2 użytkownik factorya...@gmail.com napisał:
> Kupie skrzydło samostateczne w rozmiarze od 20 do 24m

Wow, trochę spory rozrzut...

> Cena jaką chce przeznaczyć na skrzydło to 3000-3500 złoty
Mam Hadrona 24 na sprzedaż - raczej w dolnych rejestrach cenowych za model, ale jednak nie aż tak tanio.
Obawiam się, że skrzydła z kategorii w której szukasz mogą mieć za małą żywotność, żeby zdążyć zejść do takich poziomów cenowych.

pozdrawiam, Adam

paraptaszek

Snake 16 z 2014 za 4500
Stan bardzo dobry.
Tel. 6zero5-7osiem6-6trzy5

Sławek Mikołów

W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 11:33:09 UTC+2 użytkownik factorya...@gmail.com napisał:
to może napisz ile ważysz. hadron 24 - snake 16??? będziesz na zmianę mógł latać sam lub z żoną w tandemie :-)

mateusz.a...@gmail.com

Waga 75 kg.

Skrzydło minimum 20, chce latać rekreacyjnie, nie po pylonach :)

Jaka cena za hadrona ?

mateusz.a...@gmail.com

75 kg

Skrzydło minimum 20, chce latać rekreacyjnie a nie po pylonach :)

Sławek Mikołów

nie chcę się wtrącać, ale na hadronie 24 mógłbyś latać z żoną przy tej masie własnej :-) ten rozmiar bardziej pod traję.

Adam Grzegorczyk

Powiedzmy 5000, do bardzo drobnych negocjacji lub gratisowego przeglądu w cenie ( ma sprzed roku bdb). Ale nie Twój rozmiar. Ja mam na nim ok. 165 kg startowej.
Z hadronów szukaj maksymalnie 20 przy tej masie. A i 18 bym sugerował wziąć pod rozwagę.

Pzdr, Adam

factorya...@gmail.com

To w takim razie Hadron od 18 do 20

Biore pod uwage jeszcze Burana X3M 20 lub 22

Marecki

W dniu wtorek, 23 maja 2017 09:49:20 UTC+2 użytkownik factorya...@gmail.com napisał:
> To w takim razie Hadron od 18 do 20
>
> Biore pod uwage jeszcze Burana X3M 20 lub 22

Ja jak miałem masę 75kg kupiłem Hadorna 20. Teraz mam 83 i dalej mi się nim dobrze lata. Jak nie tyjesz i masz w miarę mocny napęd to 18 będzie ok. Ja mam napędzik klasy 130cm i 18 zajechałbym silnik. 20 jest dla mnie idealna.
Pozdrawiam,
Marek
Message has been deleted

stribo

W dniu wtorek, 23 maja 2017 09:49:20 UTC+2 użytkownik factorya...@gmail.com napisał:
> To w takim razie Hadron od 18 do 20
>
> Biore pod uwage jeszcze Burana X3M 20 lub 22

Mam Hadrona 18 za 5000 a może nawet mniej. Nalot pewnie około 80 h.
Stribo

kontakt znajdziesz na stribo.pl

scaut

Moge sprzedac Hadrona 22 z 2012 r - w zeszlym roku wymienione cale olinowanie na oplotowe, maaterial po badniach techn - wynik bardzo dobry.
zadzwon - pogadamy...
69 siedem O33 dwa 28