sky 100 ma ktos ?

tomi...@gmail.com

witam chetnie porozmawial bym z wlascicielami napedu sky 100 .Interesuje mnie przebieg eksploatacji jak i naprawy serwisy problemy.....

krzyszt...@gmail.com

Latałem na takim napędzie. Chętnie odpowiem na pytania jeśli tylko będę potrafił. Pozdrawiam

tomi...@gmail.com

Moze mam wlasnie twoj :-) Remontowales cos w nim ? Po ilu godz ?

krzyszt...@gmail.com

Oj mojego nie masz. Swój sprzedałem koledze, poszedł w dobre ręce. Nic nie remontowalem.

tomi...@gmail.com

ceny podzespolow potrzebnych do remontu mnie podlamaly.... tłok 850 zl....ciekawe jak to wyglada w innych napedach ? podpowie ktos ? moze czas sie przysiąść na inny naped przy moich 30godz rocznie ...