V Zimowy Paralotniowy Puchar Biegowy (oraz osobny nie tylko biegowy)

Kacper Kowalski

Cześć!

Chrząszczu uruchomił właśnie kolejną edycję Zimowego Puacharu Biegowego:

V Zimowy Paralotniowy Puchar Biegowy
https://www.endomondo.com/challenges/38609613

V Zimowy Paralotniowy Puchar (nie tylko) Biegowy
https://www.endomondo.com/challenges/38609567

Ten pierwszy jest dla tych którzy biegają regularnie i chcą się ścigać, albo po prostu mieć motywację do regularnej aktywności fizycznej w nadchodzącym okresie "chujniomroku" (byle do wiosny)

Ten drugi Puchar jest dla tych, co także chodzą pieszo, w góry, z kijami, albo po prostu chcieliby rozpocząć swoją przygodę z bieganiem, ale nie wiedzą jak.

Dołączajcie się!
Kacper.

PS
przy okazji prywata. Jakby ktoś chciał, to mam jeszcze kilka ostatnich egzemplarzy książki OVER:

Strona projektu jest tu:
http://www.kacperkowalski.pl/pl/project/over

A kupić ją można tu:
http://kacperkowalski.shoplo.com/

A jakby ktoś chciał zobaczyć wystawę: Najbliższa wystawa w LA 01 grudnia 2018, albo w Paryżu 08-11 listopada :)

Chrząszczu

Jeśli ma ktoś jakiekolwiek uwagi i propozycje proszę o informację przed rozpoczęciem rywalizacji.

Chrząszczu

Maki

Hej hej!
Narciarstwo biegowe dodaj proszę!

micha...@gmail.com

Hej,Narciarstwo biegowe i Skitoury napewo przydaloby sie, no mozie i Snowgliding

Chrząszczu

Jeśli chodzi o snowgliding odpada z oczywistych względów. Narciarstwo biegowe jak i rolki nie są porównywalne do chodzenia czy biegania. "Wycieczki na nartach" pod warunkiem, że są to podejścia pod górę, a nie zjazdy z moimi dużymi wątpliwościami dodałem. Skitoury są zdecydowanie trudniejsza aktywnością do zdobycia km niż bieganie).

Co myślicie o umieszczaniu wyłącznie publicznych treningów?

Chrząszczu

damian....@gmail.com

Zdecydowanie powinny to być tylko publiczne treningi.

cygan

Tu jest link do zakonczenia pierwszej edycji:
https://www.endomondo.com/challenges/18852980

Czy moze mi ktos powiedziec czy poza Piratem zyje jeszcze jakis zawodnik z pierwszej piatki?

Pierwszy sezon to bylo wariactwo :)

cygan

P7otr

Ja nieżyje :))

Chrząszczu

> Pierwszy sezon to bylo wariactwo :)

No faktycznie jest różnica... :)

Rozpoczyna się drugi tydzień konkurencji. Prowadzi nasz Pirat B ze stołecznych chodników.

Dla osób, które jeszcze nie dołączyły do rywalizacji przypominam, że strata do czołówki jest wciąż do nadrobienia. Czas mamy przez kolejnych piec zimowych miesięcy ;)

Pozdrawiam!
Chrzaszczu

cygan

Z tego powodu zagaduje o czołówke z pierwszej edycji. Pirat własciwie nie ma sie z kim scigac :)

cygan